Wij gezins uitbreiding krijgen!?

nog heel ff krijgen wij er kindjes bij!

haha

Tries

Ben je zwanger van een meerling???
Fietje

quote:
nog heel ff krijgen wij er kindjes bij!

Dit vraagt om verdere uitleg!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hiihhihi volgens mij jonge katjes???

of toch zwanger whaaaaaaaaaaaaaaa

triessssssssssssss zeg het

Yep uitleg zou niet overbodig zijn, of mis ik iets ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Misschien loge’s,

Fietje

Whahahahaahhaahahhahahahaha

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

quote:
Whahahahaahhaahahhahahahaha

Jij weet het zeker!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

vreemd forum is dit.De een mag alles weten terwijl de anderen alleen maar nieuwsgierig worden gemaakt,lijkt een beetje op pesten op de basisschool,zo van:ik weet het lekker wel en jij niet!!!

Fietje

Juist…de basisschool…je slaat de spijker op zijn kop wat mij betreft (en ik bedoel het anders dan je denkt)

Weet je Fietje, het is vrij simpel volgens mij.
Als jij dit een raar forum vind, ga dan fijn een ander forum zoeken.
Wij vinden het hier namelijk wél oergezellig en op zich kan ik jouw soms wat venijnige opmerkingen wel missen hier…
Sorry als ik rot overkom, maar dat kom jij ook al een tijdje.
Enne…mensen die dit forum afkraken hebben zowiezo een verkeerde aan me.

Gut,zeg,ik ben hier 3 dagen en dan wordt ik meteen afgekraakt.Dank je wel,hoor,je lijkt wel de baas van dit forum.Bepaal jij hier wie wel of niet goed is.Rare zaak en van dat andere forum:ik ben op veel forums ingeschreven en zeg idd wat ik er van vindt.Mij is altijd geleers dat eerlijkheid het langst duurt,
Fietje

Ik ben niet de baas en ik kraak je niet af.
Volgens mij deed jij dat juist…
Ik vind het gewoon niet gezellig als je hier voornamelijk rottige opmerkingen plaatst. Je komt hier idd nog maar 3 dagen.
Tuurlijk duurt eerlijkheid het langst.
Vandaar ook mijn reaktie.

Zo, we gaan weer ff netjes “on topic” hoor, arme Tries
Sorry!

quote:
vreemd forum is dit.De een mag alles weten terwijl de anderen alleen maar nieuwsgierig worden gemaakt,lijkt een beetje op pesten op de basisschool,zo van:ik weet het lekker wel en jij niet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoezo mag de een alles weten en de ander niet, kan m niet echt vatten geloof ik hoor. Is logisch dat je misschien de mensen die je vaker ook via msn of zo spreekt of gewoon langer kent van het forum misschien wat meer verteld dan een ander. Dat wil niet zeggen dat ik voor bepaalde mensen dan iets geheimzinnigs verzwijg, maar gewoon dat ik de een beter ken dan de ander of er iets meer mee heb dan een ander.Of bv gewoon effe me kleppie (bv over het geslacht van ons ukje ) niet kon houden. Dit heeft dus echt niks te maken met een vreemd forum of het pesten van een basisschool. We zijn hier zeker niet om elkaar af te kraken en zoals je waarschijnlijk al had kunnen teruglezen zie je dat dat hier ook nergens gebeurd !!!
Je bent net zoals iedereen welkom op het forum ( zie reakties bij de topic waarin je je voorsteld ) maar feit blijft dat er altijd mensen zijn die elkaar gewoonweg beter of net iets langer kennen en daardoor wat opener naar elkaar toe zijn ( dit gebeurd vanzelf en het is niet vreemd dat je dat niet meteen met Jan en alle man hebt die op het forum verschijnt toch ? )Dit moet groeien.
Daarbij wil ik als laatste nog effe vragen…
wat heeft eerlijkheid ermee te maken dat je je op andere forums ingeschreven hebt ?

PS dit is allemaal zeker niet als een aanval, afkraken of pesten bedoeld !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Pfffff…nou, dàt bedoelde ik eigenlijk net.
Alleen was mijn reaktie in een opwelling en die van Astrid denk ik wat meer weloverwogen.

maar…hoe zit het nu met die gezinsuitbreiding Tries?? Ben wel heel benieuwd hoor!!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ohhh wat ben ik gemeen he! Ene geen ruzie gaan maken, was gewoon even een grapje als mensen elkaar wat langer kennen weten ze dat ook van elkaar en moet dat gewoon kunnen toch?

Nou het zijn er en stuk of 16! hahaha

Die heerlijk rustig zijn weinig eten hihi

Gewoon mooi visjes! we hebben een aquarium gekocht

Meiden jullie weten toch dat peet geen kindjes meer kan maken haha

Liefs Tries

die gewoon in een melige bui was!

Gewijzigd door - Tries op 28 May 2005 12:00:58

quote:
was gewoon even een grapje als mensen elkaar wat langer kennen weten ze dat ook van elkaar en moet dat gewoon kunnen toch?

Vind ik ook hoor! Dat is toch logisch als mensen elkaar langer kennen, dan heb je toch veel meer een band.

Op straat vertel je toch ook niet alles aan jan en alleman!

Juist mooi om te zien hoe warm mensen hier met elkaar omgaan…

Wel gezellig hoor, die visjes!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Hahah moet wel weer lachen hoor Bieb die er op af gaat als er iets afgekraakt word hahaha
Goed hoor Bieb
Leuk hoor visjes

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Misschien heb ik me niet goed uitgedrukt,maar ik begrijp best als je elkaar langer kent dat je dan meer aan elkaar vertelt.Het nare vind ik dat diegene die het dan wel weten zo duidelijk laten blijken dat ZIJ het wel weten.Dat vind ik niet leuk naar anderen toe.Maar goed als jullie dat allemaal wel normaal vinden ,ga ik geen discussie hierover aan.Dan is het alle oudgedienden tegen 1 nieuweling.En als jullie dit wel prettig vinden,moeten jullie dat gewoon zo houden,

Fietje