Wij gezins uitbreiding krijgen!?

quote:
ZIJ

Moet ik me soms aangesproken voelen? Sorry hoor. Maar ik denk dat je iets langer de tijd nodig hebt om ons beter te leren kennen. We zijn allemaal volwassen mensen () die wel van een geintje houden. En sommige mensen spreken elkaar wel eens via de msn. Maar dat ik het geslacht al weet van de baby van Astrid tja daar kan ik ook niets aan doen. Eerlijkheid duurt toch het langst…nou dan ben ik heel eerlijk om te zeggen dat ik het geslacht al weet, ja.
Het is de keus van Astrid om het te vertellen aan wie ze wil.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

p.s. Leuk vissen, Tries. Wat zijn hetvoor vissen? Foto. foto. foto!!! Ga je ze ook allemaal een naam geven ?

Gewijzigd door - ~jolanda~ op 28 May 2005 14:13:48

Van mij niet hoor,wie de schoen past,trekke hem aan!

Tries,nog van harte gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding!

Fietje

Jammer dat je het ziet als oudgedienden tegen 1 nieuweling Fietje, want zo zit het niet denk ik. Iedereen is hier van harte welkom. Dat er mensen wel al weten wat voor een ukje we krijgen was al geen verrassing, dit was in een eerdere topic al duidelijk gebleken. Er zijn meerdere mensen die ook al langer op het forum zitten en het ook nog niet weten. Heeft er gewoon ermee te maken dat ik soms mijn mondje voorbij gepraat heb (met name via msn ) en sommigen meer spreek via msn. Ik denk ook niet dat het een kwestie is van wat “WE” prettig vinden, maar meer van hoe “WE” dingen ervaren en hoe belangrijk of vervelend “WE” ze vinden. Denk dat het in dit geval zeker niet vervelend bedoeld is, maar meer als geintje.
Nogmaals is dit zeker geen aanval op je of zo hoor, maar ik zou het jammer vinden als je je buitenstaander zou blijven voelen omdat je net pas op het forum bent of omdat we in deze discussie zijn geraakt.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 28 May 2005 14:26:51

Ja en dan ook ikke nog even over de daadwerkelijke topic.
Gefeliciteerd !!!
Maarrrruuuuhhhmmmm wat voor visjes dan ? Ik heb een aquariumpje met Guppen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nou,als dit bedoeld was als een geintje,dan mijn verontschuldigingen:ik heb dat zo niet gezien,maar ja idd als je elkaar langer kent begrijp je ook elkaars grapjes beter,

Fietje

Kennen doen we elkaar al, zegt meer over de persoon gelukkig, als over ons!

Tries

Maandag of dinsdag ga ik foto’s maken want dan mogen ze het water pas in! Ga ze allemaal een naam geven! we kunnen er ondertussen wel genoeg!

Tries

gefelicteerdddddddddddddddd met de 16 ling hahaha

quote:
Dacht aan konijntjes

Beter 16 vissen dan 16 konijntjes, lijkt mij.

Hihi!!!
16 konijntje zou ik niet aan moeten denken!!!

hoi tries, gefeliciteerd met je gezins uitbreiding.je 16 visjes hihiihiihih

groetjes marielle mama van tanja

hahaha 16 nijnen weet er wel raad mee hoor hihiih,maare 4 is genoeg hier

maar vissen is ook leuk,hebben we ook altijd gehad,toen kregen we ff druk en geen tijd dan is helaas zo mooie bak snel groen

Nou meiden ze zitten er in, mijn god wat een geld 4 plantjes 13 visjes zijn het geworden, 70 EURO!!! pffff maar ja ze zijn nog wat gestrest geloof ik want een groepje zwemt als een gek heen en weer, moet toch niet de bedoeling zijn, hopelijk voelen ze zich van avond meer op hun gemak… hahaa ik lijk echt moeder van de visjes oeps niet vergeten 2 waaier garnalen hahaahhaah

Tries

suc6 met de vissen en het komt goed hoor

hoe vinden jordy en roy het

Ja, daar was ik ook wel benieuwd naar: hoe vinden Jordy en Roy het?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

waaier garnalen die doen de heledag naar je zwaaien hihi

tja beetje onduidelijk en er zit nog een soort in maar die wilde niet op de foto hahah

Jaaa, die blauw met rode ken ik wel.
Leuk joh!
Grappig ook, die garnalen

Gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding! 16 vissen is heel wat beter dan 16 kinderen (deze hoef je niet zindelijk te maken) of 16 konijntjes (voor je het goed en wel weet heb je er 99 rondhuppelen)

Leuke foto’s, lijkt wel wat op de onderwaterfoto’s die wij maakten tijdens het snorkelen. Morgen nog maar eens vragen aan de derde soort of ze willen poseren.

Annemieke

visjes maken ook kindertjes hahahahah

maar ach weet er wel raad mee hhah

Tries

quote:
visjes maken ook kindertjes hahahahah

maar ach weet er wel raad mee hhah

Tries

Haha, door de wc ??? (grapje )
Pfff…beetje bizarre humor vandaag, geloof ik :s
Tijd voor mn bed…