Ha ha ha ja tuurlijk wisten jullie dat gezien het lieve topic en de lieve gelukswensen van jullie allemaal. De dag is geweldig verlopen en alle planningen gingen zoals we ze wilden. Mijn jurk was een doorslaand succes, niemand had dit verwacht en Morgan der matching jurk leverde de de nodige oehs en ahs op.
Tijdens de plechtigheid had morgan een kleine inzinking en wilde ze naar huis, maar ik realiseerde me dat niemand in de commotie er op gelet had of ze gegeten had. Een roze koek en een krentbol deden wonderen (lang leven de markt op donderdag) Daarna foto’s maken en om 17.00 de BBQ. Mijn moeder had een karikatuur tekenaar geregeld die ze in een Rembrand kostuum gehesen had dus die heeft van iedereen een tekening gemaakt. Dat vonden wij ook een mooi bedankje. De sfeer was geweldig precies zoals we wilde en we hebben genoten.
Het meest trots was ik uiteraard op Morgan maar zeker ook op mijn vader die zich speciaal voor mij in een pak gehesen had en waarvan mijn vriendinnen ook zeiden hoe ontzetten knap hij eruit zag, Als enige dochter ben je dan heel trots op je vader.
Ik heb voor jullie een foto met dank aan mijn vriendin en facebook, De rest volgt nog want ik heb zelf uiteraard geen foto gemaakt
Wij gaan straks naar het ziekenhuis en ik daarna naarde kapper dus over het ziekenhuis vertel in vanavond.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 19 Aug 2011 08:51:52
Gewijzigd door - Michèle op 19 Aug 2011 19:34:19