Wij getrouwd zijn (wat meer foto's)

@ Saro om 14.00 vandaag is mijn haar er af gegaan, alleen ik heb de tik dat als naar de kapper geweest ben ik mijn haar altijd moet wassen dus morgen een foto…

Groetjes,

Michèle

ook van hieruit nog ff een reaktie, jullie zien er allemaal schitterend uit
en kunnen wel zien dat jullie een onwijs leuke dag gehad hebben!
Geniet er nog ff van en heel veel geluk gewenst.
gr. mama van 2 kids

Een officiële felicitatie van mij, wat zag jij er prachtig uit. En Mervin en Morgan ook, helemaal super. Veel geluk met elkaar verder!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Jullie zijn een super mooi stel met z’ n drietjes. Geniet ze en onwijs gefeliciteerd natuurlijk nog.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nice!!! hele mooie foto’s meid! en die tekening haha geweldig!!

Was al aan het zoeken naar de foto’s Meid prachtig! Een hele mooie jurk en Morgan ziet er ook zo super schattig uit! Jullie allemaal, … wens jullie alle geluk van de wereld toe! VAN HARTE GEFELICITEERD

Groetjes Esther

Wat een mooie jurk, staat je heel goed.

En Mervin en Morgan zien er ook super uit.

Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie dag.

Bij deze trouwens nog officieel gefeliciteerd en ik wens jullie nog vele gelukkige jaren toe.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wat super gaaf zeg! Wat zagen jullie er ontzettend mooi uit.
Van harte gefeliciteerd en hopelijk nog vele vele gelukkige jaren samen!
Zag bij mama’s hoekje dat je je prachtige lange haar eraf hebt laten knippen… als ik deze trouwfoto’s zie denk ik zonde!!! Maar zo’n pittig kort kapsel kan je ook prima hebben, het zal wel even wennen voor je zijn!

Nu genieten van de witte broodsweken! Gaan jullie er nog even tussenuit?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

@ mamma van jasper met die krullen leek het nog wat, maar mijn haar was niet veel meer van over omdat het zo ontzettend veel utgevallen was. Dus het was wel modig ook. En nee ik heb mijn 3 weken geplamde vakantie ingekort naar 1 week omdat ik nog niks opgebouwd heb dus Mervin gaat wat leuke dingen doen met Morgan en wij doen onze honeymoon volgend jaar wel.

Groetjes,

Michèle

Oja dat is ook zo, je bent pas begonnen met een nieuwe baan!
Jammer natuurlijk dat je nu niet wat langer vakantie hebt, maar idd dat komt volgend jaar wel weer.
Ik herken het wel, zelf ook lang haar met krullen. Maar moet er erg veel moeite voor doen om het een beetje leuk te laten zitten, dus meestal gaat er simpel een knip in en kan alsnog niemand mn lange haar zien! Zit zelf ook te overwegen om het kort te laten knippen, maar dat lijkt me ook wel heel spannend!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

@ mamma van jasper ik heb het wel vaker gedaan dus is het minder spannend Maar wel goed voor mijn haar weer.

Groetjes,

Michèle

Bij deze nog van harte gefeliciteerd. Wat zagen jullie er prachtig uit zeg. Wat is Morgan toch een schatje om te zien.

Groetjes ramona

[img]http://lb1m.lilypie.com/TikiPic.php/WMdZJqM.jpg" width=“91” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1m.lilypie.com/WMdZp2.png" width

Ik zie het topic nu pas, maaruh… GEFELICITEERD nog! Wat waren jullie mooi met zn drietjes zeg!
Groetjes Nancy

wauw!! wat zeg je er schitterend uit
gefeliciteerd met jullie huwlijk

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Zoooo gave jurk… je straalt helemaal … LEUK!!

Geniet van je getrouwde leven … verandert nu niet veel denk …

@mini-boy nee niet echt moet alleen wennen aan mijn ring, ik droeg namelijk geen ringen en aan mijn naam

Groetjes,

Michèle