Even een update… Het zit allemaal een beetje tegen…Het (voorlopig)koopcontract is ondertekend en ligt al bij de Notaris… maar de tegenpartij wou uitstel tot 6april… (Dus moesten we OPNIEUW ondertekenen…) daar gingen wij mee akkoord, maar vorige week een telefoontje gehad van de hypotheker… ze hebben mij “verpand” ipv Chris… wat het inhoudt weet ik nu nog niet, maar dat moest dus omgezet worden en voor de (opnieuw verlende datum van 27april) lukte dat niet meer, dus opnieuw moesten we de ontbindende voorwaarden verlengen tot 10mei…Voor ons maakt dat dus niks uit, maar ook de rechter comissaris heeft uitstel tot 10mei om zn stempel te zetten… Daar balen we een beetje van, want zolang hij zn stempel niet zet, hebben wij nog niets gekocht…
Ook moeten we dus nog tekenen voor onze hypotheek…
Ik hoop dat dat deze week gaat gebeuren, en dat 10mei heeeeeeeeeel snel is… (nog 9dagen maar goed)… Het zit dus allemaal een beetje tegen… Helaas…
Chris zei nog tegen me… Ik zie het nog zo gebeuren dat de hele koop niet doorgaat… maar dat lijkt me sterk… In ons contract staat (helaas) dat als de gehele koop niet doorgaat van de VERKOPENDE partij, dat hun ons niet de 10% schuldig zijn omdat hun geen geld hebben), mochten wij van de koop afzien, zijn wij ze wel die 10% schuldig… (ergens ook wel logisch, maar niet eerlijk natuurlijk).
Ik hoop snel op goed bericht…
Liefs, Melanie