Wij een huis... Update

SUPER!!! Proficiat!!! En dan idd maar hopen dat jullie snel de sleutel kunnen krijgen!!

Groetjes mama Ja

hee wat goed zeg, van harte gefeliciteerd dan alvast. eindelijk je eigen plekje en ook nog is in de buurt die wilt!!! hoop voor jullie dat het allemaal snel geregeld is, kunnen jullie lekker snel aan de slag!

liefs,
Rinske

Gaaf meis zal duimen dat jullie heel snel de sleutel hebben!
groetjes,
Wendy

Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…

Super Melanie,

Hoop voor jou dat het allemaal snel geregeld is en je van de zomer nog in je nieuwe tuin kan zitten.

Groetjes Ramona

Het is toch niet te filmen hè… We staan natuurlijk nog ingeschreven bij de woningbouw… en uitgerekend VANDAAG, NU,NET Krijgen we een huis toegewezen, bij mijn ouders in de straat!!!
Sta je 4.5 jaar voor ingeschreven, koop je bijna een huis, krijg je iets toegewezen! HOE ERG!!

En tuurlijk koop ik veeeeeel liever, want dat is allemaal al bijna rond… en dan zijn we goedkoper uit, en kan ik een beetje bij gaan verdienen, zonder dat het op je huurtoeslag word in gehouden etc… Voor ons genoeg voordelen om te kopen.

Maar wat te doen met dit huurhuis??We weten nog niet helemaal zeker of we het huis kopen, want het is nog steeds wachten op de makelaar die ons moet laten tekenen voor het voorlopig koopcontract, en op de rechter commercaris… t duurt allemaal al weer veel te lang voor mijn gevoel…

We hebben 5dagen te tijd om te reageren op dit huurhuis… dus hoop dat we ook binnen 5dagen wat horen van de makelaar!

Wat een gedoe zeg!

Liefs, Melanie

Jeeeeeee ddat meen je niet, zul je indd altijd zien.

Kun je de makelaar niet gewoon bellen nog een keer? Leg de situatie uit.

Liefs Michelle

Ow jee Melanie, zla je net zien.

Kan je niet effe wat rond gaan bellen en uitleggen wat er aan de hand is…misschien komt het dan wat sneller op gang!

Suc6, Danielle

Ik zou niet weten wie ik moet bellen… de makelaar is niet te bereiken… en tjaa wie verder nog? Gewoon irritant he… Ik vraag Chris zo wel ff om te bellen! Haha

Liefs, Melanie

Vreemd dat de makelaar niet te bereiken is. Blijven proberen zou ik zeggen. Hij wil toch graag dat huis kwijt of niet? Wedden dat-ie er gang achter kan zetten zodat jullie toch binnen 5 dagen duidelijkheid hebben.

Overigens is als het goed is jullie mondelinge toezegging het huis te willen kopen, al een overeenkomst, ondanks dat er nog geen voorlopig koopcontract getekend is. Dus grote kans als je je nu zou terugtrekken uit de koop, dat je dan een boete krijgt (10% van de aankoopwaarde ofzo).

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 15 Mar 2012 13:20:31

Inderdaad Sje…Wij trekken ons ook niet terug hoor, maar ja als de rechter uiteindelijk beslist dat de koop niet door kan gaan, dan hebben we nu iig iets achter de hand… Chris gaat de makelaar even proberen te bellen en vragen hoe ver het er mee staat etc…
Het is gewoon ook best frustrerend dat je gewoon NIET weet wanneer je iets van de rechter hoort… en van de makelaar trouwens ook, want hij moet t voorlopig koopcontract maken…
En het hele dubbele is dat we nu gewoon moeten kiezen tussen 2 huizen,en eigenlijk dus binnen 5 dagen! Grrrrrrrrrrrr

Liefs, Melanie

nou, ik weet inmiddels meer!!
Chris en ik hebben het er nog even met elkaar over gehad, wat te doen… voor en nadelen op een rijtje gezet, en Chris wil toch heel graag kopen… daar gaan we dus ook voor.
Het financiële plaatje is zo goed als rond, en daar zetten we aankomende Vrijdag onze handtekeningen onder, en bespreken we alles nog even met de hypotheker.
dat van de rechter zit ook wel goed, want dat is een formeel iets en hij hoeft alleen een stempel te zetten! ook het (voorlopig) koopcontract is opgesteld, en die mogen we na t weekend ondertekenen! heeeeel erg spannend allemaal nog! de mensen die er nu wonen moeten vanaf t moment dat wij dit allemaal tekenen, binnen 3wrken eruit zijn. omdat t toch een soort van executieverkoop is.
dus ik hoop dat wij binnen nu een een maand, de sleutel hebben… we gaan nu al beginnen met opruimen van de zolder… want ik moet me kpot schamen voor de hoeveelheid rotzooi!! dat word vast meerdere pasjes van familie en vrienden vragen voor de vuilnisbeld!! hahaha

Liefs, Melanie

Fijn dat je inmiddels meer zekerheid en duidelijkheid hebt. Succes met alle voorbereidingen.

Groetekes, Sje

TOPPIEEEEEEEEEEEEE!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Gefeliciteerd met het huisje!!

wij hebben ook een nieuw huis gekocht en gaan daar over 2 weken de sleutel van ophalen. Bij ons heeft het helaas 8maanden geduurt pffffff zenuwslopend waren die maanden!!

Lijkt me leuk om jullie huisje ook te bekijken via funda :smiley:
ons huis moet ook veel aangebeuren maar daar kijken we ook doorheen hahaha.

Succes en vooral veel plezier!!!

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

@melanie: waar heb je gekocht en staat het op funda?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd!

Gr, danielle

@shirley en danielle, ik heb jullie een mail gestuurt!

Liefs, Melanie

Wauw…leuk hoor en met zo’n dak vind ik het huis nog wat meer hebben…extra kamer erbij he!
En een leuke grote tuin…lekker speeltoestel erin en ze kunnen lekker spelen.
Maarre…voor die prijs heb je hier niet eens een flatje!
Tjee…denk dat ik ook eens in die buurt ga zoeken!

Gr, Danielle

Waauw leuk huisje hoor!! kun je zeker wat leuks van maken, grote tuin en veel kamers. Veel plezier met klussen =D

p.s. ik heb je ook ons huis gemaild

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

En het voorlopig koopcontract is er!!! (Gister op Chris zn verjaardag ontvangen, dus een top verjaardag gehad)Vrijdag of Zaterdag kunnen we hem ondertekenen! :smiley:
Er staat wel in dat de overdracht op30juni staat, mits wij en de verkopende partij overeenkomen om het eerder te doen! Wij hopen eigenlijk in Mei,maar daar komen we vast wel uit haha! Dat word vanaf nu lekker opzoek gaan, en hier flink opruimen.

Liefs, Melanie

Dat zijn de goede lentekriebels!!!

Alles wat groot is, begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn!