Wij donderdag

28-7 op vakantie gaan
Vanmorgen nog ff snel geboekt, hihi…
http://www.turkije.nl/default.asp?fsrc=side/ardesiadeluxe.htm
Hier gaan we heen, voor de nieuwsgierige onder ons
We gaan 8 daagjes en vliegen vanaf amsterdan om 9.45
We hebben er zin in, hopelijk de kids ook

Groetjes Nathalie & Co

Dat ziet er goed uit zeg
Alvast heel veel plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Oooh, dat ziet er gaaf uit zeg!
En heerlijk, een weekje van tevoren boeken
Enne…eerste kind gratis?? Klinkt wel aantrekkelijk
Heel veel plezier in ieder geval, maar dat zal ongetwijfeld lukken als ik de foto’s zo zie

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Ja klopt de vlucht moet je wel betalen, hotel is gratis!
Hah wat leuk, welk hotel ga je heen dan?

Groetjes Nathalie & Co

Nou het maakt niet uit waar je zit als het er schoon is vind ik al het belangrijkste toch!
Enneee de zon schijnt er dus wat wil je nog meer
Wie weet komen we elkaar tegen op de markt ofzo Wanneer gaan jullie?

Wij kiezen gewoon liever voor all-inn, het is dan vaak meteen wat luxer, in mei is dat ons zo goed bevallen, en je weet ook meteen wat je kwijt bent, buiten de souvernirs en dergelijk…

Ik ga eens op vakantiereiswijzer kijken waar jullie zitten, vind ik altijd leuk

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 24 Jul 2005 08:25:15

Uhm Armanda, Ik heb eens gelezen op vakantiereiswijzer en over het algemeen leuke berichten maar heb ook iets gelezen wat me zorgen baart
Ik wil je voorpret niet bederven ik wil je alleen even allert maken:

net terug van een vacantie in gunesli. obers vriendelijke eten is er goed en goedkoop, de minpunten zijn dat het onderhoud van het zwembad de wensen overliet , veel mensen met diaree, keel en oorklachten . de bodem was niet meer te zien zo vies was het water .
te weinig bedjes voor zo’n groot app. complex.wij (gezin met twee kleine kinderen ) kregen een app. op de vijfde etage, na veel vijven en zessen is dit gelukkig omgezet na een nacht naar de begane grond.Verder zijn het ruime app. , alleen zeer gehorig .

Maar goed niet alles wat er staat moet je geloven, maar zou het sneu vinden als je kids ziek worden ofzo van het zwembad…

Lees het zelf maar es na: http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/19881/gunesly/

Groetjes Nathalie & Co

Hmm…ik zou dan toch voor alle zekerheid even extra goed op het zwembad letten.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Nou ja zeg!!
Het is allerminst m;n bedoeling om iemands vakantiepret te bederven, maar ik zou het ook niet over m’n hart kunnen verkrijgen om niks te zeggen en jullie in onwetenheid te laten…

En je kunt onze pret zeker niet bederven, en de beoordeling van ons hotel is van 3 mnd het is namelijk een NIEUW hotel, en als je de klachten leest gaan de meeste over de de disco dicht is of dat er restaurantjes nog dicht waren, en over ADO reizen, (allemaal dingen die ons niet boeien!) en niet over een fout zwembad!!

maargoed ik bedenk me wel voortaan eer ik iemand in het goede wil waarschuwen voor extra allertheid!

Slecht geslapen zeker?

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 24 Jul 2005 18:57:22

Gewijzigd door - Nathalie op 24 Jul 2005 18:59:35

Trouwens kan armanda zelf niet typen? Heb jou nog nooit eerder gezien hier overigens!

Groetjes Nathalie & Co

Jeee zeg jullie lijken wel jaloers ofzo, wat is dit nou??

Ik zou ieder ander waarschuwen als ik zoiets zou lezen over hun vakantie, en het is niet negatief bedoeld maar meer om jullie allert te maken!

Maargoed het word me niet in dank afgenomen, tjeetje zeg!

Groetjes Nathalie & Co

Zo lekker op vakantie heerlijk hoor allemaal lekker genieten…

Ik denk dat Nathalie alleen haar bezordheid wilde uitspreken zou ik ook gedaan hebben, ik moet zeggen heb vorgjaar het ook gezien was zelfs op tv hopelijk hebben ze er wat aangedaan…

Gewoon lekker op vakantie en heerlijk uitgerust en gezond weer thuis komen allemaal!

Liefs Tries

Dank je tries, genieten doen we zeker!
Hopelijk m’n kindjes ook

Groetjes Nathalie & Co

Nou jullie pakken het op als iets onder de neus drukken, ik bedoelde het als waarschuwing…

Strks komen jullie terug van goh kids ziek of wat dan ook, en als ik dat gepost had, tja dat wist ik, maaaaar ik wilde jullie pret niet bederven, nou dan dank je me vast hartelijk!

Ik gun jullie een hele fijne vakantie net zoals elk ander, vind het alleen erg vervelend dat jullie jaloers zijn! Want wij zijn helemaal niemand om jaloers op te zijn, je moest eens weten!
Ik ben in Mei ook naar turkije geweest hotel was op en top en toch hadden wij een klote vakantie! Waarom… ach laat maar! Je snapt het toch niet!

Groetjes Nathalie & Co

Armanda, bij deze zeg ik nogmaals een hele fijne vakantie, hopelijk dat mensen nu niet denken dat we niet op tips zitten te wachten, ik zou het altijd graag willen weten, jammer dat jij het zo opvat… heel veel plezier!

Tries

Gewijzigd door - Tries op 25 Jul 2005 21:28:38

Dames, ik hoop dat het weer hier een beetje beter word de komende dagen want hier word je niet vrolijk van he!

Geniet van de vakantie en tot 4 augustus!!
Morgen half 6 op dus vroeg uit de veren

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Dames, ik hoop dat het weer hier een beetje beter word de komende dagen

Nou, ik HOOP het!! Heeft nu wel lang genoeg geduurd, dit ellendige weer

Hééél veel plezier in Turkije! Lekker genieten!
Enne…wel een vakantie-verslag als je terug bent hè
Inclusief foto’s (zijn we hier gek op, hahahaha)

P.S.
Succes met opstaan vannacht…oef… Vroeg hoor!
Maar ja, voor een heerlijke vakantie moet je wat over hebben hè

Gewijzigd door - Bieb op 27 Jul 2005 22:08:09

Verslag en foto’s zijn beloofd

dat opstaan ja oef, zal niet meevallen…
Maar ja je moet er wat voor over hebben he

Ik zal wat zon mee terugnemen als ik plek over heb

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Ik zal wat zon mee terugnemen als ik plek over heb

Hahaha, da’s ook grappig!
Ik vroeg dat net toevallig in die andere topic (over koffers pakken)

Ow haha ik ben helderziend dan denk ik

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Ow haha ik ben helderziend dan denk ik

Nou, dat is dan een pak van mijn hart gezien de andere topic over Onur Air
Altijd handig!!

Gewijzigd door - Bieb op 27 Jul 2005 22:19:42