Wij donderdag

Overigens, TRUSTE!! IK duik m’n bedje in!

Groetjes Nathalie & Co

hoi
een super mega fijne vakantie gewenst voor jullie hele gezin (en wat van die zon meenemen mag hoor!!!

liefs jessica

Heel veel plezier !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Heeel veel plezier! een laat ook wat zon hier AUB

Tries

Prettige vakantie.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hele fijne vakantie
Geniet er van

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

nogmaals een hele fijne vakantie! Lekker genieten… !

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ehm…ben ik nou de enige die bovenstaande twee reakties ff niet helemaal snapt??

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Nee je bent niet de enigste!!!
Snap 'm ook niet!!!

Ik snap m ook niet, maar ging ervan uit dat het een vergissing was.

en hier nog eentje die het niet snapt zal wel een foutje zijn denk ik

liefs jessica

Snap het ook niet echt

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Whahaha
Nou, pak van m’n hart dat ik niet de enige ben die het niet snapt

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Wie zou Ron nou zijn?
En wat wil hij (of misschien wel zij) nu bereiken met het bericht?

Ja, dat vroeg ik me dus ook af omdat het juist déze topic betreft.
Nou ja, ik ga er maar vanuit dat het een vergissing was aangezien “Ron” verder niet meer reageerd…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ik denk dat Ron iets heeft willen posten en dat verkeerd gedaan heeft per ongeluk. Weet het verder ook niet.

app gunesly is echt top ik ben daar geweest en stom toevalig mijn neef naarArdasiade luxe wat erg eentonig was en het personeel de rusiche miesjes naar lege kamers neemt voor feest plus in gunesly geen kakkerlak te zien heb 2 dagen bij me neefje gelogeerd nou ze liepen gewoon door je kamer en eten heen. dus smaken verschillen maar ik zit liefer in gunesly

Goh, hallo "Ron"
Misschien is het in de eerste plaatst ff leuk als je je voorstelt.
Daar is speciaal een topic voor gemaakt.

Wel stom toevallig inderdaad dat jij en je neef allebei toevallig in die twee hotels zijn geweest.
Op dezelfde tijd.

Weet je wat ik denk?
Dat Nathalie inmiddels weet of Gunesly écht zo verschrikkelijk is als jij en Armanda (of de man van Armanda) zeggen.
Ze is namelijk (bijna) terug van vakantie.
Armanda zit nu denk ik bijna in dat andere hotel inmiddels.

Wie weet horen we het na hun vakantie!

Gewijzigd door - Bieb op 02 Aug 2005 14:08:37

ja mijn neefje is holf turks en dat hotel is vlak bij ze oma(die een zeer klein huisje heeft. Maar de een vind dit en de ander veer wat anders leuk maar ik vond gunsly leuker want alles was dicht bij en niet in het andere hotel. Maar dat zeg ik smaken verschillen

Ja, smaken verschillen inderdaad (gelukkig wel! )
Toch vind ik het wel apart en een beetje raar dat je hier dan alleen op het forum komt om je gal te spuien over het hotel waar Nathalie heen is.
Erg aardig is dat nou ook weer niet, maar goed, dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Ik hoop dat Nathalie in ieder geval een erg gezellige, fijne vakantie heeft gehad!

P.S. Hier trouwens de topic die je denk ik zoekt:
http://www.ikkeben.nl/forum/forum.asp?FORUM_ID=10&CAT_ID=4&Forum_Title=Ikke+ben

Gewijzigd door - Bieb op 02 Aug 2005 14:43:52