Wie wil 6 euro korting op Efteling? (5x)

Nee Sje is ook heel raar hahahaha, maar wie weet komen er nog meer berichten en anders is het hebberig. Toch???

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja, hebberig is een goed woord inderdaad. Ik woon ook nog op een huishoudelijk forum en als ik daar iets van kortingsbonnen of zegeltjes in de aanbieding gooi, zet ik er altijd bij “wie van de actieve leden maak ik blij met…”, dan heb je meteen een poot om op te staan op het moment dat iemand alleen maar lid wordt om zo’n aanbieding voor de neus van actieve leden weg te kapen.

Klinkt heel kneuterig maar zoals ik al schreef, ik vind het gewoon raar om zo het internet af te struinen naar kortingskaarten.

Groetekes, Sje

Is ook raar en ik mag dan toch aannemen dat je ook nog is op de datum let.

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja, of je moet heel wanhopig op zoek zijn naar kortingskaarten!

Groetekes, Sje

Aangezien deze topic elk jaar weer voorbij lijkt te zweven, ga ik hem maar op slot doen. Ik denk dat als je gaat googlen op deze kaarten en dan ook nog met korting, je vanzelf op ikkeben terecht komt. Tja en in een tijd waar we allemaal dan rustiger aan moeten doen, is het niet zo gek dat hier genoeg animo voor is. Je kunt alleen reageren als je lid bent dus als je ze dan wilt hebben en daarmee dus wilt reageren, zit er niets anders op dan je aan te melden. Maar bij deze gooi ik hem maar dicht.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!