Wie wil 6 euro korting op Efteling? (5x)

!!!Dit is een oude topic, kaarten niet meer verkrijgbaar!!!

Ik heb hier van de Albert Heijn 5 volle spaarkaarten liggen.
Met elke spaarkaart krijg je 6 euro korting op een entreekaartje van de Efteling.
Tot 2 juli kan je met zo’n spaarkaart een kaartje met korting kopen bij de kassa van Albert Heijn.
Vervolgens mag je tot/met 29 oktober zo’n toegangsbewijs gebruiken (je hoeft dus niet voor 2 juli al naar de Efteling )

Ik zou het zonde vinden als er niks met deze korting gedaan wordt.
Het is toch 5x 6 euro korting!
Wie kan ik er blij mee maken?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Asje op 28 Apr 2009 07:37:13

Nobody?
Ik bied ze dus GRATIS aan hoor (voor de duidelijkheid)

ja ik wil!!!

Ben echt dol op de efteling, en wij willen na de zomervakantie een keertje gaan. Ga minstens 1 keer per jaar… en het kost nogal wat, dus een korting kan ik zeker gebruiken!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoeveel wil je er dan?
Ze zijn alleen dit jaar te gebruiken, tot eind oktober.
En mail me anders meteen even je adres, dan weet ik waar ik het heen moet sturen

Wij zijn ook eftelingfans
Alleen ik heb al 3 van die kaarten liggen en heb ook nog 2 gewone kaartjes liggen van de efteling dus wij hebben wel effe genoeg

Groetjes Nathalie & Co

Enneee morgen ga ik met onze afdeling er heen sstttt niet tegen Demi & Milan zeggen he

Groetjes Nathalie & Co

ben nu 2x achter elkaar geweest dus ff 5 jaar geen efteling hihihiih

zal ff me vriendin vragen als je nog over heb en als je het goed vind,ze heb het niet breed en alle beetjes helpen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
En mail me anders meteen even je adres, dan weet ik waar ik het heen moet sturen

dat is wel handig he…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hallo!

Ik hoop dat je nog kortingsbons hebben! We zouden graag naar de Efteling gaan, een beetje korting zou dus altijd welkom zijn

Alvast bedankt!

Groetjes Mim

Hihi, ik moet ff lachen om het vraagteken van Mim (sorry)

De kaarten heb ik niet meer, die waren ook maar tot 2 juli in te leveren bij de AH.
Toch veel plezier bij de Efteling!

Els heeft interesse! Wedden?! Die was ook al zo jaloers op onze Efteling-abonnementen!

Groetekes, Sje

Sje pest me Kim!!! jankkkk

Had er zelf dus een stuk of 6 (kids zijn gek op stickers en we hebben een aardige appie) maar ja… ik kan nog weinig lopen… baalbaal…volgend jaar beter

MAAAARRRR ik heb toevallig wel in t eftelinghotel geslapen! IN EEN TORENTJE!!! 1001 nacht kamer, ronde jacuzzi in t midden… ronddraaiend bed in t torentje…en jij jaloers nu???

Liefs, Els

Gewijzigd door - Els op 07 Sep 2006 21:46:37

Hm, ja nu ben ik jaloers! Want omdat wij zo dichtbij wonen hebben wij natuurlijk nog nooit in het Eftelinghotel geslapen (zonde van het geld!)…

Staan we dan nu quitte en zijn we gewoon weer digitale vriendinnetjes?

Groetekes, Sje

niemand mag vriendinnetjes zijn met els, els is mijn robin!! en ik ben de baas

groetjes Kim, mama van

en

Hm, jij bent ook al jaloers op onze Efteling-abonnementen merk ik wel…

Om even in de sprookjessfeer te blijven: weet je wat je eigenlijk dan moet doen als je Els helemaal voor jezelf wilt houden? Dan moet je haar opsluiten in een torenkamertje (zonder draaiend bed Els dan weet je dat vast!) en dan moet ze haar haren laten groeien en in een vlecht doen en dan kun jij elke dag naar Els toe klimmen langs die vlecht om haar eten te brengen. En dan mag Els haar vlecht niet naar buiten gooien als ik bijvoorbeeld onderaan het torentje sta te roepen, maar alleen jij mag naar Els toe!

En dan noem je haar voortaan RaponsELStje in plaats van Els of Robin.

Is dat wat?

Groetekes, Sje

neee robin is mijn hulpje… wat denk je wel niet? dat ik voor haar ga zorgen?? nee robin zorgt voor mij

groetjes Kim, mama van

en

Nou, dan ga jij lekker in dat torentje zitten en dan komt RaponsELStje jou zo af en toe eten brengen omdat ze je hulpje is. En soms komt ze dan samen met mij langslopen om naar je te zwaaien. En dan heeft ze geen tijd om langs je vlecht naar boven te klimmen want dan zou ze net met mij gezellig gaan winkelen en op terrasjes zitten!

Groetekes, Sje

hahaha cool, hebben jullie dan wel schnitzels mee?

Je krijgt alleen nog maar schnitzels als je dat wilt. Wedden dat ze na een week je neus uitkomen?

Hm, dat zou dan weer een leuk nieuw sprookje zijn. Even leuke titel voor verzinnen…

Groetekes, Sje