Wie wil 6 euro korting op Efteling? (5x)

hahahah sje…

hoe denk je dat ik alle vakanties overleef?
ik lust alleen maar schnitzel… dus zelfs na een maand smaken ze me nog prima

groetjes Kim, mama van

en

hihih volgens mij komt dat haar neus niet uit is het hhaar lievelings vlees

maar vind het wel een leuk sprookje worden sje,heb je ook al een einde bedacht

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Whahahahahahahahahahahaahh!! Ik lig hier helemaal dubbel hahahahahahah!!! Stelletje dozen

Overigens, dat was mn huwelijksnacht. Ik wilde perse in t eftelinghotel toen hihihihihi We hebben de datum zelfs aangepast omdat de kamer anders vol zat whahahahahha!!! Maar goed, het was ook een op stel en sprong huwelijk (de dag zelf dan he, het instituut zit wel snor) OP 4 december bedacht, op 19 december getrouwd. En 20 december was t winterefteling dus het was echt een topidee hihihihi

Liefs, Els die zo dr vlechten gaat borstelen LOL

Ik ga nog eens even rustig nadenken over het einde van het sprookje. Laat Kim ondertussen maar lekker in het torentje zitten wachten met haar schnitzelrantsoen.

Groetekes, Sje

hallo, Mar zijn die Efteling kaarten er nu nog of niet?
Of heeft iemand anders ze nog?
Dank u.

quote:

De kaarten heb ik niet meer, die waren ook maar tot 2 juli in te leveren bij de AH.
Toch veel plezier bij de Efteling!

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

Hallo,
Wij zouden deze kaarten graag van u overnemen omdat wij met ons gezin komende zaterdag graag naar de efteling willen gaan.
heeft u deze kaarten nog beschikbaar?
BVD vor uw reactie

quote:
Ik heb hier van de Albert Heijn 5 volle spaarkaarten liggen. Met elke spaarkaart krijg je 6 euro korting op een entreekaartje van de Efteling. Tot 2 juli kan je met zo'n spaarkaart een kaartje met korting kopen bij de kassa van Albert Heijn. Vervolgens mag je tot/met 29 oktober zo'n toegangsbewijs gebruiken (je hoeft dus niet voor 2 juli al naar de Efteling )

Ik zou het zonde vinden als er niks met deze korting gedaan wordt.
Het is toch 5x 6 euro korting!
Wie kan ik er blij mee maken?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

emma en julia

Dit topic is al een jaar oud, lijkt me niet dat ze nog geldig zijn die kaarten…

Groetjes Nathalie & Co

Gr Sandra

quote:

hallo bianca,

Wij kunnen helaas dit jaar niet op vakantie met het gezin.
heb een dochter van 6 jaar wordt ze morgen. Wij willen met de nichtjes van haar leeftijd naar de efteling. Nou las ik dat jij kaarten had voor 6 eur korting.
Graag zou ik die willen. Ik weet niet hoe dat jij er over denkt. Maar laat wat weten.

met vriendelijke groet,

gulseren sonmez

Ik heb hier van de Albert Heijn 5 volle spaarkaarten liggen.
Met elke spaarkaart krijg je 6 euro korting op een entreekaartje van de Efteling.
Tot 2 juli kan je met zo’n spaarkaart een kaartje met korting kopen bij de kassa van Albert Heijn.
Vervolgens mag je tot/met 29 oktober zo’n toegangsbewijs gebruiken (je hoeft dus niet voor 2 juli al naar de Efteling )

Ik zou het zonde vinden als er niks met deze korting gedaan wordt.
Het is toch 5x 6 euro korting!
Wie kan ik er blij mee maken?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

dit topic is van vorig jaar!
Dus denk niet dat ze die kaarten nog heeft!

groetjes Gytha

Hallo,

heb je de kortingskaarten nog bescvhikbaar voor de Efteling. In dat geval hebben wij daar zeker interesse voor.
Op 10 mei gaan wij met ons gezinnetje naar de efteling (moeder, vader, dochter 16jr. en zoon 8 jr.).

De Efteling is toch al zo duur, dus iedere korting is van harte welkom haha.

Je kunt me evt. bereiken via email: jaccohanssen@home.nl
ons adres is: Fam. Hanssen, Jan Truijenstraat 18, 5768 CB Meijel.

gr. Jacco Hanssen

Je kan nu weer zelf sparen bij de AH voor efteling zegels…

Groetjes,

Michèle

En dan zijn ze zelfs goed voor 8 euro korting!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha is dat alweer zoveel?? heb wel wat zegeltjes, maar ik weet niet hoeveel ik er moet hebben voor de korting enne hoe lang dat geldig is.

Groetjes,

Michèle

je krijgt ze tot 3 mei en dan moet je de kaartjes kopen bij ah voor 14 juni en dan zijn ze geldig tot 1 november je hebt er 4 per kaartje nodig. En als je je booschappen online besteld krijg je gelijk 5 volle kaarten

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh nou ja ik kijk wel dan. Morgan is toch nog te klein voor de efteling.

Groetjes,

Michèle

Hier heeft dochterlief ze ingepikt, die zei dus ook is toch nog niks voor dylano

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb 5 zegels, maar ja denk niet dat ik er veel mee doe.

Groetjes,

Michèle

Ben ik de enige die het raar vindt dat iemand speciaal lid wordt om in aanmerking te komen voor kortingkaarten? (Los van het feit dat dit al een oud topic is).

Groetekes, Sje