Ik moet nog kijken. Zag wel dat Manuel eruit lag dus hij is het niet
Groetjes,
Michèle
Echt, Manuel eruit?! Oké, da’s dan 1 verdachte minder. Kim en Sanne staan nog steeds hoog op m’n lijstje.
Fijn Sandra, dat de sauna zo lekker was. Dan zul je vast ook heerlijk hebben geslapen.
Groetjes,
M
oeh… heerlijk, de sauna!
Ik blijf op Sanne. Vind het wel jmmer dat Manuel eruit is, beetje lullige manier.
Maar goed, sanne dus en op nr 2 staat barbara.
Dames die nog gaan kijken: veel plezier!
liefs
Ik heb net zitten kijken en volgens mij is het ook Hind of maakt ze een heel goede kans. Ze draagt wel heel erg veel rood…
Oh ja Barbara kwam het allemaal ook wel heel goed uit allemaal dat haar scherm niet getoont is.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 24 Jan 2010 16:12:22
Helemaal eens met Michele. Heb het gisteren pas gezien. Ik vond het ook wel erg verdacht dat het scherm niet getoont werd. Maar Hind staat voor mij nog steeds nummer 1
Groetjes Bianca
Ik vond Hind gisteren wel erg verdacht.
Maar goed die is er uit, dus daar zat ik helemaal naast
Groetjes,
Sandra
Hind ligt eruit. Had ik het ook mis…
Nu verdenk ik Sanne heel erg omdat ze die route aan het uitstippen was en dat had misschien echt anders gekund. Ook die jongen die bij haar was vind ik nu verdacht… (weet even niet hoe hij heet).
We zullen het weer zien…
Groetjes Bianca
Ik hou het bij Erik of Kim nu Hind eruit ligt. Volgens mervin is het Sanne.
Groetjes,
Michèle
ik moet over op kim nu, met hind eruit
kim was in 1 van die eerste afleveringen ook raar bezig met die foto bij iets wat ze zelf had gekocht…
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Ik vond Kim vanaf de 1e aflevering verdacht en dat vind ik nog steeds. Ze was gisteren zo stil bij die opdracht met die Chinese tekens en in die tussenstukjes (als ze commentaar geeft) vind ik haar ook altijd heel nep overkomen. We zullen zien!
Groetjes,
M
Maar weer even omhoog halen, dit topic!
Morgen de finale, toch? Kim, Sanne of Frits? Ik verdenk nog steeds Kim, maar moet zeggen dat Sanne toch ook wel verdacht is. Als het Frits is, dan eet ik m’n schoen op…
Groetjes,
M
Mervin heeft 2 afleveringen helemaal gezien en is er van overtuigd dat het sanne is. Ik dnek het ook wel gezien al mijn verdachte er al allemaal uit liggen…
Groetjes,
Michèle
ja, ik blijf ook op Sanne. Maar ja, de anderen kunnen ook weer erg verdacht doen. Spannend!
Groetjes Bianca
Heb ook al vanaf het begin Sanne. Denk dat Frits gaat winnen. Maar ja, we moeten het allemaal nog maar zien, als een van de anderen het is, zou het me ook niets verbazen.
Morgen de finale, maar we krijgen dan nog niet te zien wie de mol is, geloof ik! Dat komt dan volgende week in zo’n terugblikaflevering.
Ik heb er al weer zin in, morgen lekker met een kop warme chocomelk op de bank mollen raden. En daarna castle! Verder kijk ik na DWDD eigenlijk geen tv meer, dus ik geniet des te meer van mn tv avondje!
Ik twijfel heel erg tussen Sanne en Kim. Ik heb Frits nooit verdacht gevonden. De ene keer denk ik het is Sanne en de andere keer denk ik het is Kim. Ik neig toch net iets meer naar Sanne.
Groetjes,
Sandra
Wat was het spannend! Ieh, die enge opdracht in het donker met die ninja’s…brrr. En hoera, ik hoef m’n schoen niet op te eten! Frits is inderdaad niet de mol. Ik blijf toch echt bij Kim, ben benieuwd naar volgende week!
Groetjes,
M
Zat er helemaal klaar voor moeten we nog langer wachten. Ik ga ook nog steeds voor Kim. Die opdracht was idd eng. Zij liever dan ik.
liefs
Hihi, ik zat echt vol adrenaline voor de tv bij die opdracht. Zoooo eng! Ik wist al wel dat volgende week de echte ontknoping komt, dus dat was niet zo’n enorme tegenvaller. Maar toch kan ik haast niet wachten…helaas, zal wel moeten.
Groetjes,
M