Wie is... de mol?

Geloof me nou, het is Sanne!

Frits wint en sanne is de mol. Al kreeg ik de laatste aflevering ineens tiwjfels. Bij dwdd zei iemand die overtuigd was van Kim, dat ze een ketinkje heeft met daarop het japanse teken voor 10. Zo van de 10e mol. Vond het niet heel sterk bedacht, maar ze zat wel heeeel de afleveing met die ketting te spelen. Ik blijf bij mn srandpunt, uiteraard, maar het blijft ook wel spannend tot volgende week!

Nog even dames, dan weten we het weer voor dit jaar!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Gister had Rob Stenders op de radio een intervieuw met Frits en die herhaalde een paar keer Kennis Is Macht. Afgekort KIM. Dus ik weet het niet meer. Sanne lachte wel heel sneaky gister. Dat Frits het niet was wist ik ook al.

Groetjes,

Michèle

Als Sanne het is, dan heeft ze het slecht gespeeld. Vind het er bij haar zo dik bovenop liggen dat ik er niet aan wil dat zij het is. Kim is geniepiger, een echte mol vind ik.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mervin zei gister ook misschien zijn ze het wel beide.

Groetjes,

Michèle

@Michele, ik heb het niet gehoord maar meestal geven ze inderdaad zo’n tip weg en kan het dus heel goed zijn dat de mol Kim is. Goh, en ik maar denken dat Sanne het is…
We zullen het donderdag weten he

Groetjes Bianca

Yep nog een paar nachtjes slapen…

Wanneer begint trouwens seizoen 11 ??

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jaha… het blijft spannend. Ik hoop op Sanne, omdat ik in aflevering 1, wanneer je er echt nog niks van kunt zeggen op haar heb gegokt. Of het er dik bovenop ligt, vind ik moeilijk te zeggen. Als je eenmaal een mol verdenkt, zie je altijd bij diegene overal verdachte acties.

Maar Kim met haar kettinkje en dat Kennis Is Macht, dat zei Frits bij Coen en Sander op 3 FM ook al. Maar mag een medekandidaat van dat soort hints geven?? Dat vraag ik me sterk af.

We zullen zien.

@Michèle: Stiekum een beetje verslaafd aan het worden??? Denk dat 11 in januari weer begint…

Groetjes,

Michèle

Ik wist het: het is Kim!! Goh, ik verdacht haar al vanaf de 1e uitzending, ik heb nog nooit zo snel goed gezeten. Ik kan niet wachten tot de volgende reeks!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja toch Kim! Volgend jaar januari mriek. Nog even geduld

liefs

Ik twijfelde echt heel erg tussen Sanne en Kim. Maar voordat de uitzendig begon dacht ik ineens heel sterk Kim. Sanne speelde het spel te opvallend. Dit was voor het eerst dat we het gevolgd hebben, maar ik vond het echt heel erg leuk. Haha mijn man en ik zijn dus nu ook verslaafd en gaan zeker volgend seizoen weer kijken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Mervin baalde die zat op Sanne Maar hij wil volgend jaar wel weer kijken, hij heeft geen keuze

Groetjes,

Michèle

Vond ik dus ook Sandra, dat het er bij Sanne te dik bovenop lag.

Al die geheime aanwijzingen, die had ik dus echt niet door. Een aantal wist ik al wel via internet, maar het meeste niet. Terwijl je nu denkt (nu je het weet): waarom had ik dat niet door???

Januari? Hmm. Jammer genoeg hebben we geen keus en moeten we wel geduld hebben. Moeilijk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

SH*T!!!

Ik dacht toch echt Sanne, maar die is gewoon een chaoot dus! Moet ook kunnen! Als je eenmaal op iemand zit wordt diegene vanzelf verdacht, heb me helemaal blindgestaard op Sanne.

Maar… wel genoten weer van dit seizoen! Op naar januari. (en in de tussentijd een heerlijk lange warme zomer met veel terrasjes en vrije tijd om het wachten aangenaam te maken! )

Liefs

Had het niet gedacht. Het was Kim. Goed van degene die het juist hadden. De tips die ze zogenaamd gegeven heeft zoals het kettinkje en wat woordjes die zijn mij echt niet opgevallen hoor. Nou laten ze ook niet alles duidelijk zien tijdens de afleveringen dus kan dat naar mijn mening ook niet. Maar inderdaad als je eenmaal 1 iemand verdenkt, dan let je niet meer zo op de anderen…

Maar ook volgend jaar zal ik voor de buis zitten voor een nieuwe aflevering. Hopelijk heb ik het dan ook een keertje goed.
Geweldige serie!

Groetjes Bianca