Wie is... de mol?

Ik heb helaas ook een beetje het idee dat het allemaal een beetje een bodemloze put is. Eh even goed uitleggen. We helpen Haiti weer op de been en iedereen is er bij betrokken en als het allemaal straks niet nieuw meer is dan zitten die mensen weer (of nog steeds) in de ellende.

Maar ja ik ga er maar vanuit dat er geen mol is, want daar begonnen we tenslotte mee. Ga maar een avondje vroeg naar bed want verder is er toch geen ruk op tv.

Groetjes,

Michèle

Ja, dat is helaas wel altijd zo. We helpen mensen in het begin waar we kunnen, maar uiteindelijk blijft de ellende groot. Ik verwacht idd ook niet dat de Mol komt aangezien de uitzending op ned 1 uitgezonden wordt. We wachten het wel af. Verder kijken wij ook bijna geen tv, want echt leuke programma’s zijn er niet. Haha daarom ben ik na aanleiding van dit topic wie is de mol gaan kijken !! Heb ik voorheen nog nooit gezien.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ik ook, Ik wist wel dat het bestond, maar om midden in zo’n serie te vallen is ook niks.

Groetjes,

Michèle

kunnen we het gewoon even op wie is de mol houden in dit topic?

Ik kan er op de site nog niets over vinden of het doorgaat, maar ik denk het eigenlijk niet. Wel raar dat er niets over te vinden is. We zullen het wel horen.

Weet je wat het is, qua verdachten: Iedereen kan het wel zijn zo vroeg in het spel. Al heb de afvallers wel al twee keer goed. Maar alleen al dat je iemand totaal niet verdacht vindt, maakt em al verdacht… Ingewikkeld altijd.
Wel leuk!

Als het niet doorgaat, hoop ik dat ze het wel snel inplannen, of volgende week een dubbele aflevering, dan zit je er helemaal lekker in!

Lilypie Second Birthday tickers

Ik denk eerder dat ie gewoon een week doorgeschoven wordt. Ze zullen geen complete planning verschuiven om hem van de week nog een keer in te plannen.

Groetjes,

Michèle

quote:
Ha ha ha ik ook, Ik wist wel dat het bestond, maar om midden in zo'n serie te vallen is ook niks.

Groetjes,

Michèle

Idd niks om midden in een serie binnen te vallen. Heb dus nu beide afleveringen gezien. Het is nog even wennen, met al die verdachtmakingen etc maar ik begin er steeds meer in te komen.

Ik verwacht niet dat de mol ineens op een hele andere dag uitgezonden gaan worden. Zou me in ieder geval verbazen als dat zo zou zijn. Denk idd gewoon volgende week. Hihi heb ik eindelijk weer iets wat ik volg en dan komt het niet donderdag

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Donderdag gewoon wie is de mol op ned 1, maar dan wel wat later, om 22.05 uur.
Dus proberen de ogen open te houden maar!

Lilypie Second Birthday tickers

Dan wordt het hier opnemen want tegen die tijd vallen mijn ogen langzaam dicht en ik vind het zonde als ik wat mis…

He gatverdamme dat red ik nooit. Kan het niet gewoon verschoven worden want ik kan het ook niet opnemen. moet ik denk ik een aflevering overslaan.

Groetjes,

Michèle

‘Aflevering Gemist’ op internet, Michèle. Ik ga het ook niet redden denk ik, dan lig ik vaak ook al in coma. Jammer!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh ja das wel een idee, kun je dat 24-7 zien??

Groetjes,

Michèle

Volgens mij wel.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh mooi dan kijk ik van de week gewoon kan ik lekker bijtijds bedje toe

Groetjes,

Michèle

Dat was ook mijn gedachte…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ga morgen met een vriendin naar de sauna, dus geen idee hoe laat ik terug ben. Dus misschien dat ik het ook niet kan zien. Ik lig nooit voor 23.00 uur op bed, dus dat is het probleem niet. Nou ja anders idd maar uitzending gemist kijken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Veel plezier morgen, Sandra!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh lekker Sandra even relaxen, ja daar zou ik de mol ook voor laten schieten

Groetjes,

Michèle

Bedankt Mriek en Michelle!

Het was heerlijk in de sauna. Was pas om kwart over 11 thuis en toen zo moe dat ik direct mijn bed in ben gerold!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ik zeg hind…