Wie is... de mol?

@Liske: ieder z’n ding hè…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb het afgelopen donderdag ook weer gekeken. Het is idd wel erg leuk om te zien. Begin er steeds meer in te komen Ik vind Kim en Barbara erg verdacht.

Hihi Holland Village lijkt mij ook erg gaaf om rond te lopen. Wel spannend, maar ook heel leuk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik wil alleen eigenlijk wel terug kunnen schieten, maar ja dan is het denk ik te makkelijk.

Groetjes,

Michèle

Haha dat zou ik ook wel willen, soort lasergamen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Vind het ook een geweldige serie. We zitten er dus iedere donderdag voor klaar.
Ik denk juist aan Hind. Ze houdt zich een beetje op de achtergrond en ik vind het ook heeeel vreemd dat zij geen vertrouwenspersoon had… Kan aan mij liggen maar dat komt voor een Mol toch wel erg goed uit.

groetjes Bianca

Ha ha ha das zo onwijs gaaf om te doen Sandra.

Groetjes,

Michèle

Ja, vind ik ook superleuk Michelle.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Haha doet schieten lijkt mij ook leuk. Alleen wil ik dan wel degene zijn schiet en niet beschoten worden.

liefs

Wij hebben met het werk een keer paintball gedaan. De eerste keer die baan op was echt doodeng: al gillend schoot ik maar wat lukraak om me heen. Uiteindelijk was ik niet meer bang, maar alleen maar bloedfanatiek. Maar ondanks speciale kleding en bescherming komen die verfballetjes nog heel hard aan hoor…eentje precies onder de helm door recht in m’n nek…au! Dikke blauwe plek à la zuigzoen de volgende dag…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Paintball heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me idd niks al die kleine balletjes keihard tegen je aan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Nee, daar moet je wel een echte bikkel voor zijn…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dan houd ik het maar bij lasergamen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

He weet iemand of het donderdag doorgaat?? Ik hoorde gister dat er donderdag op ned1 RTL 4 en SBS6 een televisieactie is om half 9 voor Haiti waar niemand wat aan heeft.

Groetjes,

Michèle

quote:
He weet iemand of het donderdag doorgaat?? Ik hoorde gister dat er donderdag op ned1 RTL 4 en SBS6 een televisieactie is om half 9 voor Haiti waar niemand wat aan heeft.

Begrijp me niet verkeerd het is heel erg wat daar gebeurd, maar zolang de mensen dood gaan en de hulptroepen doelloos op het vliegveld blijven staan vind ik het zinloos om hier een tv actie voor te starten.

Groetjes,

Michèle

Groetjes,

Michèle

Ik heb geen idee of het doorgaat. Ik vind het juist goed dat zo’n actie gestart wordt. Het is verschrikkelijk wat daar gebeurd is. Vooral het verhaal over een echtpaar van 30 trok me erg aan. Zij konden nooit kinderen krijgen en zijn een adoptieprocedure gestart. Ineens blijkt ze toch zwanger te zijn en in augustus 2009 is ze bevallen. Toch laten ze de adoptieprocedure doorgaan en gaan naar Haiti om hun adoptiekindje op te halen. Nu zijn ze alledrie dood en hebben ze een dochtertje van nog geen half jaar in Nederland wat nu geen ouders meer heeft.

Het is naar mijn mening niet zo dat ze maar doelloos op een vliegveld staan. Er wordt ook druk gezocht naar overlevenden en hulp geboden aan mensen die het overleeft hebben en niets meer hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Sandra er staat net een heel stuk in de krant dat het levensgevaarlijk is voor de hulpdiensten, dat ze beroofd worden en hun leven niet zeker zijn. Er is 13 miljoen al overgemaakt er wordt niks mee gedaan. Als ze dan toch geld willen geven laten ze dan het geld nemen dat over is van de tsunami toen want er liggen nog miljoenen van de 2 miljard waar niks mee gedaan wordt. Het spijt me zeer maar ik ben bang dat het een fiasco wordt.

Groetjes,

Michèle

Dat wist ik niet. Lees zelf altijd nu.nl en daar staat niets in over dat het levensgevaarlijk is en reddingswerkers hun leven niet meer zeker zijn. Las trouwens wel dat er een baby van 18 maanden gisteren nog levend onder het puin gevonden is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Nou ja het stond op de telegraaf dat het steeds gevaarlijker wordt. Wat er binnenkomt aan hulpmiddelen wordt geplunderd en hulpverleners worden gehinderd in hun werk.

Dat van die baby las ik ook. Ik heb wel eens gehoord dat die het makkelijkst overleven omdat ze nog geen angst kennen en niet krampachtig worden. Alleen moeten ze wel op tijd gevonden worden zoals met deze gelukkig het geval is. Ook is er gister in alle chaos een gezonde baby geboren.

Eigenlijk is er maar 2 landen verantwoordelijk voor deze ellende. Niet de aarbeving zelf, maar de schade die het aan heeft kunnen richten. Namelijk Frankrijk en Amerika. Beide hebben het land helemaal uitgebuit. Als zelf een presidentieel paleis in kan storten bij 7 op de schaal van richter dan is er iets goed mis met je huizenbouw.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 19 Jan 2010 09:23:56

Ik lees de Telegraaf nooit graag, omdat ik altijd het gevoel heb dat niet alles wat erin staat klopt. Ben n.a.v. jouw bericht net wel het stuk gaan lezen. Misschien heb ik het mis hoor en klopt het wel. Zeker weten doe je zoiets natuurlijk ook niet. Maar ik lees op andere sites dat de hulpverlening juist steeds beter op gang komt. Als het zo is dat ze niks kunnen doen dan is dat idd belachelijk en heeft het geen zin geld te geven. Het blijft altijd moeilijk met dat soort dingen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker