Wie heeft er nog zo'n tutdoekje?

Hoi hoi ,
Heeft er iemand nog het tutdoekje van nestle uit de blije doos van vorig jaar liggen en wil dit aan mij verkopen ??
Het is een blauwe beer hoofdje met zo’n doekje eraan .
De handjes en voetjes zijn witte bolletjes .
Onze Gijs is er helemaal weg van en ik heb graag een reserve liggen .
Groetjes Dorethe

Ik heb nog zo’n doekje liggen. Mag je zo wel hebben. Stuur me maar even een mailtje met je adres. Dan doe ik hem op de post voor je.

Gr

Ik moet er ook nog ergens 1 of 2 hebben. Dus als je nog een extra reserve wilt, laat maar weten!

zoo dat ging makkelijk! maar ik heb de blije doos wel gehad maar kan me niet herinneren dat daar zo’n tutdoek in zat?

ik heb trouwens wel zo’n lodger doekje gehad maar daar zat geen koppie van een beer op…

Gewijzigd door - MamavanRico op 15 Mar 2011 13:26:41

Gewijzigd door - MamavanRico op 15 Mar 2011 13:27:43

Bij mij zat er een wit doekje in met paarse en groene stippen. Zonder hoofd ofzo

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Mocht je er nog 1 extra willen dan heb ik ook nog liggen!
Mail me dan maar even je adres.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

ik denk dat ze deze bedoeld… of niet?
dan weten we in ieder geval wat ze precies wilde.

Hoi hoi
Ja die is het .
Wist niet hoe ik een foto moest plaatsen dus dank je wel .
Bedankt voor jullie berichtjes .

@Pjukje : ik heb je gemailt

@Manderijn : jou ook .
Groetjes Dorethe

Gewijzigd door - Dorethe op 15 Mar 2011 16:07:54

Dorethe, ik heb je terug gemaild.
Wel met een ander adres, dus misschien moet je even in je ongewenste mail kijken, staat bij onderwerp ikkeben tut

Heb je een mail gestuurd. Doekje is onderweg

Groetjes

Als we dan toch bezig zijn… Heeft iemand heel toevallig van haar verloskundigenpraktijk een popje van badstof gekregen?

Wij zijn al heel lang op zoek naar een reserve
Nou heb ik eindelijk een site gevonden waar je ze kan bestellen. Maar… Het popje kost maar 5 euro, maar er komen 5 euro verzendkosten bij
Dat vind ik wel een beetje veel aangezien het popje makkelijk in een envelop past…
Als ik echt nergens 1 kan krijgen, bestel ik hem gewoon.
Maar aangezien Dorethe er hier om vroeg dacht ik hee dat is nog eens een idee

Gewijzigd door - goudvisje20 op 16 Mar 2011 08:50:02

@hanna, heb je deze recent gekregen bij je verloskundige?? Of is dit knuffeltje van Sylvie. Anders zou je bij je VK nog even kunnen vragen of ze er nog 1 voor je hebben. Dan hoef je niet een te bestellen voor 10 euro

Nee dat is dus het balen Elk popje tegenwoordig in elke winkel en dus ook bij de verloskundige zijn ineens gemaakt van dat zachte spul, ik geloof satijn ofzo?
En inderdaad dit is het popje van Sylvie en die moet die satijnen popjes echt niet
Die van haar is van badstof en is de enige die ze wil

Dion heeft een beer van Robijn wasverzachter waar hij altijd mee slaapt, gelukkig hoeft beer niet mee naar het KDV of ergens anders naar toe anders zou ik ook wel een reserve willen voor het geval hij kwijt raakt hihihihi

Ik had ook een badstof pooppetje gekregen van de VK een blauwe, grappig … ik hou hem alleen zelf als aandeken, hij ligt wel in Dion zijn bedje maar is er niet aan gehecht.
Dat ze die niet ergens verkopen joh, vreemd.

Okee velours dan Haha

Ja ze verkopen ze dus op internet, staat in een eerder berichtje van mij
Als niemand dus zo 1 heeft dan bestel ik m daar gewoon

@Dorethe, ik heb ook nog zo’n blauw beertje van Nestle (zit namelijk ook in de blije doos van dit jaar !!). Weet niet hoeveel reserves je wilt hebben, maar mocht je hem willen hebben laat maar even weten.

@goudvisje, ik heb zo’n poppetje bij de VK gekregen en die is van badstof. Het is alleen een poppetje met andere kleuren. Weet niet of dit een probleem is?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

@hanna, hahahah wij hebben 3 van die popjes maar denk niet dat je die wilt hebben na 22 maanden intensief gebruik door dochterlief
En denk ook niet dat ze ze kwijt wil…

Maar ken je niet een andere kraamverzorgster/verloskundige die die popjes misschien nog heeft of aan kan komen. Ik had er destijds 1 via de vk en 2 van bevriende kraamverzorgsters.

@Goudvisje: ik heb er wel zo`n 1 van de VK-praktijk… maar Joël gebruikt hem zelf… gooit ie altijd over zn gezicht om te slapen hahaha… anders rijdt je toch even langs je VK?? Vraag je of je er 1tje mag hahaha

Liefs, Melanie

Ja ik heb er dus al om gevraagd, maar mn vk heeft ze niet meer
Ze hebben dus tegenwoordig allemaal die popjes van velours

@Sandra: Tsja ik heb geen idee eigenlijk of dat haar uitmaakt
We kunnen het altijd proberen?