Wie heeft er nog zo'n tutdoekje?

Lieve lieve dames
Super bedankt voor de tutdoekjes.
Ik heb er inmiddels 1 ontvangen en de 2e is onderweg .
Kei fijn en super lief dat ik ze zo van jullie krijg.
Op marktplaats had ik al 2 mensen die er 5 euro plus verzend kosten voor vroegen .
Aangezien mijn man in de ww zit heb ik het geld niet voor het oprapen.
Dus kei lief van jullie .
Dikke kus ervoor.

Oooh en goudvisje20
Ik heb je net een mailtje gestuurd .
Ik heb vanmiddag de hele zolder op zijn kop gezet want ik wist zeker dat ik je spookje ergens had .
En ja hoor ik heb hem .
Dus als je mij je adres mailt dan stuur ik je hem toe .
Je krijgt hem zo van me want ik heb er ook 2 zo gekregen van de dames hier dus als we mekaar zo kunnen helpen doe ik er graag aan mee .

Groetjes Dorethe

Goudvisje als je me even je adres mailt dan stuur ik het popje naar je toe.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Heey Sandra, super bedankt. Ik heb die van Dorethe gekregen en die is wel groen met geel Hij is wel precies andersom, dus we hebben nu 1 groene met geel mutsje en een gele met groen mutsje. Maar Sylvie gebruikt hem al volop. We zijn er hartstikke blij mee Dus ik denk dat een 3e niet nodig zal zijn, toch heel erg bedankt

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Jippie 2 kindjes blij met de nieuwe tutjes !!!

Bedankt allemaal .

Groetjes Dorethe

Graag gedaan goudvisje.

Mocht je je bedenken dan hoor ik het wel van je.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Hoi
Ik ben afgelopen woensdag in de stad geweest en me dochtertje had dezelfde blauwe tutdoekje van nestle maar die heeft ze dus onderweg weggegooit want ze gooit graag met dingen.
het was ook haar lievelingsknuffel en nu ben ik dus op zoek of iemand er nog eentje over heeft. slape gaat nu heel moeilijk omdat ze der knuffeltje kwijt is. ben al 2x terug geweest na de stad om overal te vragen of ze het knuffeltje hadden gevonden maar helaas…
heeft er nog iemand 1tje over voor me dochtertje?!?!?!?

Gewijzigd door - ladygirl op 08 Apr 2011 09:58:53

Gewijzigd door - ladygirl op 08 Apr 2011 09:59:22

Hoi Ladygirl,

waarom stuur je nestlé niet een mailtje of ze nog een doekje voor je hebben??

Onze dochter (nu 11 maand) gebruikt 'm namelijk ook als lievelingsknuffel. Met iets anders wil ze niet slapen en zonder knufje ook niet. Wij zijn paar maanden geleden zo gek geweest een leuke foto van haar en haar knufje in be bed te maken en die naar Nestlé te mailen… en tot onze grote verrassing kregen we van Nestlé kosteloos een reserveknuffel opgestuurd! Ideaal… want haar eigen knuffel moet af en toe ook in de was
Je kan t altijd ook proberen…

quote:
bedankt voor je tip! ga het eens proberen. Hoi Ladygirl,

waarom stuur je nestlé niet een mailtje of ze nog een doekje voor je hebben??

Onze dochter (nu 11 maand) gebruikt 'm namelijk ook als lievelingsknuffel. Met iets anders wil ze niet slapen en zonder knufje ook niet. Wij zijn paar maanden geleden zo gek geweest een leuke foto van haar en haar knufje in be bed te maken en die naar Nestlé te mailen… en tot onze grote verrassing kregen we van Nestlé kosteloos een reserveknuffel opgestuurd! Ideaal… want haar eigen knuffel moet af en toe ook in de was
Je kan t altijd ook proberen…

Gewijzigd door - ladygirl op 08 Apr 2011 11:39:57

?

t enige verschil is dat wij t niet erom deden om een nieuwe knuf te krijgen… maar gewoon om te laten zien dat ze die echt gebruikt en er dol op is .