Pffff, het is weer januari en ik heb weer zo’n ‘wat vind ik nu leuk om voor mezelf te doen’-gevoel. Ik doe 1x per week een half uur oefeningen in een warme cabine (bij mij in straat) en ik zwom 1x in de week. Maar dat laatste valt me altijd zwaar, want ik moet daar echt de hele stad voor door. Ik ben 2 uur weg en dat vind ik wel veel voor een uur zwemmen.
Nou denk ik dus aan iets anders, maar ik ben niet zo’n sportliefhebber. Ik beweeg genoeg hoor, maar je ziet mij niet snel heel fanatiek in bv een sportschool op een loopband rennen! Bleeeeeeeh! Ik hou wel van water, maar het ene zwembad is dus 20 kilometer rijden en het andere is dichtbij, maar daar kun je maar een half uur zwemmen per keer en daar moet ik dan alleen heen. Ik heb ook geen sportmaatjes, omdat mijn vriendinnen niet in Eindhoven wonen. Het valt me zwaar om mezelf steeds te motiveren, als ik er ben vind ik het zwemmen altijd leuk.
Watvoor sport(en) of activiteiten doen jullie? Misschien kom ik op wat ideetjes? Het hoeft niet per se sport te zijn, misschien doe je wel iets anders? Maar sporten is natuurlijk wel gezond, dus misschien moet ik dat toch blijven doen??
Groetjes Rainbow