Ik rijd al zolang als ik me herinner paard. Nu nog één keer in de week. Met alles wat daarbij komt kijken, wei schoonmaken, paardjes poetsen en dan lekker erop en gaan! Heerlijk!
Daarnaast was ik begonnen met Bootcamp om echt even serieus die afterzwangerbuik kwijt te raken, maar raakte helaas na 2 keer flink geblesseerd. Paar weken rust genomen en de volgende les weer geblesseerd. Vertrouwen in de trainer is daardoor wel flink afgenomen. Heb een kaart voor 20 keer, maar ik weet niet of ik ga…
Tegenwoordig doe ik elke avond voor het slapengaan 50 situps recht en 25 schuin naar links, 25 schuin naar rechts. Ik fiets eens in de week naar en van mn werk 2x30 min. en twee keer per week wandel ik 3 kwartier in de pauze als het droog is.
En… sinds kort ben ik begonnen met naailes! Jawel! Wil de basis een beetje onder de knie hebben, zodat ik een en ander kan verstellen en misschien zelf is wat kan maken.
Plannen om yoga weer op te pakken en/of paardrijles te nemen (rij al 22 jaar, nog nooit les gehad…) Maar dan moet eerst die cursus af zijn, anders heb ik geen tijd.
Lfs