Welke sport/activiteit doen jullie?

Ik rijd al zolang als ik me herinner paard. Nu nog één keer in de week. Met alles wat daarbij komt kijken, wei schoonmaken, paardjes poetsen en dan lekker erop en gaan! Heerlijk!

Daarnaast was ik begonnen met Bootcamp om echt even serieus die afterzwangerbuik kwijt te raken, maar raakte helaas na 2 keer flink geblesseerd. Paar weken rust genomen en de volgende les weer geblesseerd. Vertrouwen in de trainer is daardoor wel flink afgenomen. Heb een kaart voor 20 keer, maar ik weet niet of ik ga…

Tegenwoordig doe ik elke avond voor het slapengaan 50 situps recht en 25 schuin naar links, 25 schuin naar rechts. Ik fiets eens in de week naar en van mn werk 2x30 min. en twee keer per week wandel ik 3 kwartier in de pauze als het droog is.

En… sinds kort ben ik begonnen met naailes! Jawel! Wil de basis een beetje onder de knie hebben, zodat ik een en ander kan verstellen en misschien zelf is wat kan maken.

Plannen om yoga weer op te pakken en/of paardrijles te nemen (rij al 22 jaar, nog nooit les gehad…) Maar dan moet eerst die cursus af zijn, anders heb ik geen tijd.

Lfs

Ik heb inderdaad ook gekeken naar yogalessen. Alleen er stond meteen iets over ‘je powerhouse’ en ik ben best een nuchter type en heb niet zo veel met dit soort vage termen. Of met ‘in je kracht staan’. Maar zoiets lijkt me ook wel leuk hoor, of Pilates. Misschien een cursus bonbons/taarten maken zoals Yavahn hier doet. Lijkt me erg gaaf!

@Liske, naailes zou ook iets voor mij zijn (zie topic lange armen bij peuters), want ik kan nog geen knopen aanzetten!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Haha! Powerhouse. In je kracht staan. Ook NIETS voor mij. Maar goed, oordoppen in en liggen op dat matje, dat kan ik best goed denk ik

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nee Mriek, ik denk bij jou ook niet meteen aan een zweeftype (niks mis mee hoor, maar niet aan mij besteed) op een matje! Ik ben ooit eens naar zo’n avond geweest om terug te gaan naar een vorig leven. Ahum. Ik was de enige in de zaal waarbij het niet werkte, iedereen achter me zat te kreunen en te steunen en oude herinneringen te herleven. Dat het bij mij niet lukt (wegens te nuchter) kwam uiteraard door mij, zei de trainer. Ik was geblokkeerd! Tuurlijk! Sindsdien ben ik licht allergisch voor dat soort dingen, maar yoga is dan net weer wat anders en kan ook redelijk nuchter gegeven worden volgens mij! Ik heb alleen eens een lerares gehad die zelf zo stijf was als een plank en veel oefeningen niet kon! Ik ben niet verder gekomen dan een proefles.

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Wat een afgang, een yogalerares die er niets van bakt. Haha! En ik zou ook geen type zijn voor zo’n toestand met vorige levens. Tsss…en dan jij de schuld krijgen dat het niet lukt. Nou ja, je moet ergens in geloven, toch?

Ik zei al tegen m’n moeder: geen yogacentrum met klankschalen, wierook en belletjes. Hihi, ben zeker geen zweeftype. Niets mis mee inderdaad, maar ook niet aan mij besteed! Wat dat betreft heb je me goed inschat

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik eb een tijdje pilates gedaan en dat is niet zo zweverig en wat actiever dan yoga, misschien een idee?

Ik heb net in ieder geval weer braaf gedanst

Liefs, Anne

@ rainbow…vind je met zijn tweeen…
pfhhh moet je wel een fanatiekeling hebben, ik ben namelijk met iemand samen nog erger, en goed in de-motiveren, dan zijn we onderweg en dan begin ik al…: zullen we nie gaan,heb meer zin om een wijntje of cappuchino’tje te gaan pakken…
en hoppa…
als ik alleen ga,ga ik nie zo snel alleen een cafe’tje in om wat te drinken,dus ik ga alleen, niemand die ik kan de-motiveren hahahaha

Pippy is geboren 17.07.2009