Hou dan voor de reserve zakken de hema in de gaten want die hebben vaak goede aanbiedingen. Kun je daar weer op bezuinigen
Groetjes,
Michèle
Hou dan voor de reserve zakken de hema in de gaten want die hebben vaak goede aanbiedingen. Kun je daar weer op bezuinigen
Groetjes,
Michèle
hahaha, nee ik heb m al gekocht dus terugkrabbelen kan niet meer
maarre… ik ben er hoe dan ook blij mee, desnoods slaapt ie er maar in tot zn 2.5 boeit niet, dan ligt ie in ieder geval nog een hele tijd lekker warm!
Wilde je geen tweedehands combisleeper? Dan had je er twee kunnen kopen voor de prijs die je nu betaalt
Ik hoop dat je er net zo tevreden mee bent als wij.
nee ik wil geen 2ehands slaapzakken. waarom niet weet ik niet gewoon zomaar
nou we hebben m in huis alleen rico wil er eigenlijk niet echt in slapen.
hij is gewend nog even door zijn bed rond te stappen en in bed te zitten en dat lukt m nou bijna niet waardoor ie hysterisch wordt.
nu is ie effe stil omdat ik de deur open heb gezet en TMF heb aangezet. (zijn slaapkamer bevind zich langs de huiskamer)
oops was een afkloppertje, nu brult ie weer!
Hoi mamma van Rico,
Kwestie van even wennen zo n slaapzak. Even doorzetten!
Groetjes lisan
Hahaha, is goed voor zijn grensontwikkeling. Wie wint, mama of ik??? Ikke blijf wakker en maak mama lekker gek!
Even volhouden, went vanzelf. Wij gebruiken trouwens over het algemeen die van prenatal overdag en 's nachts de combisleeper. Of het moet overdag heeeeeeel erg koud zijn.
Hopen dat ie vannacht er wel lekker in slaapt. Het is een langer model en ja, dat is nu eenmaal wennen. Zou hij ook gehad hebben met een ander merk van 110 cm (dus niet gelijk denken dat je je geld hebt weggegooid )