Sorry dat ik even inbreek, maar ben benieuwd. Luna is dus ruim 4 geweest, maar die sliep toch echt niet tot 4 jaar in een slaapzak. Maximaal als ik even terug denk tot een jaar of 3, hoog uit denk ik.
Gr patries
Sorry dat ik even inbreek, maar ben benieuwd. Luna is dus ruim 4 geweest, maar die sliep toch echt niet tot 4 jaar in een slaapzak. Maximaal als ik even terug denk tot een jaar of 3, hoog uit denk ik.
Gr patries
Ik koop de slaapzak van Dani altijd bij de Hema. Heb er nu 1 zonder mouwen en 1 met mouwen (deze kan je afritsen) Dit is een echte winterslaapzak. Maat is 86 tot 102. dus hij is lekker lang, maar wel lekker warm!
Hoi,
Mijn dochter sliep er tot haast 4 jaar in.
Was het zo gewend en wilde niet zonder.
Vond het jammer dat ze er niet meer inpaste.
Was echt een drama!.
Groetjes Lisan
@ inge, wat raar, heb dat ding mischien 3wkn geleden gekocht. Heb je evt zelf een v&d in de buurt dat je zelf kunt gaan kijken? Kan me toch niet voorstellen dat ze binnen 3wkn weg zijn.
@lisan, Kun je nagaan dat kinderen zo verschillend zijn he. Dacht echt net van, nou die kleine meid krijg ik daar echt niet in .
Gr patries
ja misschien in de V&D zelf,
maar op de webshop hebben ze ze niet.
krom he
maar rijco gaat 3 dagen naar de ardennen voor oefening,
en kan niet met rico weg.
krijgen woensdag ons nieuwe bed, en donderdag moet ik de laptop ophalen in eindhoven…hmm goed idee ik vraag gewoon Rico’s peet oom even of ie mee gaat, hij gaat immers ook mee de laptop ophalen, kan ie ook wel even mee dreumes shoppen
je kunt altijd kijken, hij heeft een donker rood, blauw, wit streepje. Tis een fijne slaapzak. Suk 6 dan met kijken.
Gr patries
Wij hebben voor Julian wel een combisleeper gekocht en zijn daar erg blij mee. We hebben hem wel tweedehands gekocht hoor, voor 30 euro waren we klaar en hij is nog helemaal gaaf. Hooguit een beetje verkleurd. Ook hebben we twee slaapzakken met afritsbare mouwen van Prenatal. Maar die hebben we vorige winter al gekocht. (ik weet wel dat ze ze voor de kerst nog in de aanbieding hadden bij Prenatal…dus ik neem aan dat ze ze nog steeds verkopen?)
We hebben voor de combisleeper gekozen omdat deze van 100% katoen is (hij wordt dan een stuk minder klam wakker) en omdat er een uitsparing inzit voor de autogordel. Zo kan hij 's avonds bij opa en oma uit bed slapend in de auto gezet worden en thuis weer slapend in bed worden gelegd. Ideaal! En hij blijft heerlijk warm in ons toch best koude huisje, vooral nu.
Die van Prenatal zijn hier de reserveslaapzakjes. Op dit moment heeft hij het buikgriepvirus te pakken en slaapt hij in de goedkope slaapzakjes. Dan is het niet erg als daar kots- of andere vlekken in blijven zitten.
Succes met beslissen en kopen!
Oh ja, ik zou voor 110 cm gaan. Dat is onze combisleeper ook. Ik vond het eerst erg groot en dacht: dat gaat nooit goed met draaien enzo… Maar het lijkt wel of het juist beter gaat! (alleen het gaan staan in bed gaat wat minder makkelijk, maar laat ik dat nu net niet erg vinden hahaha)
haha, ja dat is een goeie
ja ik wil die ergens wel…
maar 110 cm hoelang doen ze aarmee?
en ik zit met het feit idd dat ik niet maar met 1 slaapzakje kan.
want als ie 'n keer spuugd…net wat je zegt
of dat ding moet in de was.
tja… of wat rico had met zijn virus dat ie constante diaree aanvallen had.
ik heb soms niet eens genoeg aan 4 slaapzakjes
en 4 combi sleeprs kopen wil ik niet
nouja ik ga is even goed nadenken
Hey Inge,
Ik heb 3 slaapzakken MET mouw en 1 winterslaapzak ZONDER mouw…en DIE zonder mouw is mijn favoriet!
Met mouw zijn van de Hema…die zonder mouw is van Sengers en die is veel dikker en warmer!
En hoe ik het dan oplos met de mouwtjes doe ik zo: rompertje aan lange mouw, dan pyamatruitje en daarover NOG een pyamatruitje.
Heeft dus 3 lagen aan onder de winterslaapzak!
Gaat PRIMA!
De slaapzakken MET mouw zijn bij de beentjes minder warm en dan word hij wakker van de kou en met die van Sengers niet!
Hij heeft wel een pyamabroekje aan.
Hema slaapzakken waren 17.95 (alle 3)
Sengers slaapzak was 8.95 en the best!
Sus6!
Gr, Danielle
Ik ben ook HEMA-fan en in de zomer vind ik hun slaapzakken fijn. Maar nu slaapt Eef in de slaapzakjes van ikkelief.nl Dat zijn ook van die slaapzakjes van katoen en met fleece. Die dingen zijn 52,50 geloof ik, maar je kunt ze 1000x wassen en ze zijn nóg mooi. Eva vindt ze heerlijk en ze zijn hun prijs dubbel en dwars waard. In de zomer heb ik ze ook, allen dan in luchtig flanel. Je hebt ze in verschillende maten, je zou even kunnen kijken op de site. Maar dat ze ze niet meer zouden hebben bij V&D en Prenatal…strange. Hopelijk vind je er toch nog eentje, want ze zijn toch fijn, die met mouw! Brrrr, zonder mouw vind ik nu te koud, aangezien Eva NEVER onder een dekentje blijft liggen. Wij verwarmen haar kamer zelfs voor met een blower, anders is het daar gauw 16 graden. Chill! Succes meid met kopen!
Oh ja, op mijn Hyves zie je Eva in haar paarse slaapzakje! Zie je misschien een beetje hoe 'ie er uit ziet?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gewijzigd door - Rainbow op 04 Jan 2010 21:04:57
@Kringeldingetje:
ja bij ter stal had ik er ook gezien
SUPER vond ik ze, alleen waren ze alleen voor meiden.
hier hadden ze die niet van jongentjes gekregen echt alleen die roze met donker roze.
(waarschijnlijk die jij ook hebt
kan rico moeilijk een roze aangeven haha
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/091211/RTYm.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“63” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/VLS0p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
[/quote]
Die wie ik heb is geen roze, maar één met blauwe, groene en rode sterren. Kan voor jongen en meisje vind ik. Ik koop bewust geen roze omdat ik de slaapzakjes ook ooit voor een tweede kind wil gebruiken.
Groetjes Natasja
Ik heb de slaapzakken van Tim altijd bij de C&A gekocht en de slaapzak waar hij nu in ligt van Hema. Sorry, maar ga er echt geen 50 eur voor uitgeven. De slaapzak waar hij nu in ligt is de eerste met mouwen. De rest zijn allemaal zonder mouw. Als deze in de was ligt zoals nu ligt hij in een trappelzak zonder mouw en ook dat is geen probleem. Die hij nu heeft is van de Hema en die zie ik nog regelmatig hangen ook al heb ik hem 2 maanden geleden gekocht. Vreemd dat ze bij jullie niet meer te koop zijn. Ik heb een blauwe met allemaal kleine autootjes erop, erg leuk en lekker warm. (17,95 eur)Maar goed daar heb je nu niks aan. Ben nu alweer een paar weken niet bij Hema geweest. Zal eens kijken of ze ze nog hebben hangen als ik er weer een keer ben.
Groetjes,
Sandra
Ik heb voor Seth btw 2 weken geleden nog een nieuwe slaapzak gekocht bij de prenatal, met mouwen voor maar 15 euro!! Superleuk!
Dus misschien hebben ze ae in de winkel nog wel.
Liefs, Anne
Voor Nora twee echte winterslaapzakken, eentje gevoerd met afritsbare mouwen bij de HEMA, maar inderdaad in het roze, en een week of wat geleden hadden ze ze helemaal niet meer. Toen bij de C&A een lekker dikke gekocht met afritsbare mouwen. Hij is 100 cm volgens mij, maar je kunt em kleiner maken. Omdat de hals vrij breed is, moet je dat ook wel doen als ie ruimte overheeft bij zn beentjes. Ze hebben verschillende maten, heerlijk warm en met zacht materiaal gevuld en 20 euro (om en nabij) Tis nu Nora haar favoriete. Ze slaapt met een dekentje, maar meestal schopt ze die af en leg ik em savonds als ik ga slapen nog even over haar beentjes (omdat ze dan helemaal bovenaan ligt)
Misschien heb je er iets aan. ik wist bijvoorbeeld niet eens dat de C&A slaapzakken had…
liefs
haha kom ik weer
we gaan toch voor de combi sleeper 110 cm (lichtblauw met stipjes heel mooi!)
op veel sites staan ze tussen de 84 en 95 euro, en dan moet je nog de verzendkosten betalen, heb nu bij polderpuk gekeken en daar kosten ze 80 INCL. verzendkosten! ik ben dus helemaal blij,
nu nog op een factuur wachten
ja ik weet het het is duur,maar goed deze is tot 3.5 en kan m zowel in de winter als zomer gebruiken hoef ik dus niet telkens een nieuwe slaapzka te kopen
alleen 1 in de winter en 1 in de zomer als reserve
Fijn dat je geslaagd bent maar never nooit niet dat ik dat voor een slaapzak uitgeef.
Madelon lag met der 2 jaar al niet meer in een slaapzak, maar gewoon onder een dekbed. Dus bedenk nog even goed wat je doet want vaak liggen ze niet tot 3,5 jaar in een slaapzak.
Liefs Michelle