Het is inderdaad erg moeilijk in te schatten. Bij Prenatal zou Eva nu in 86 ‘moeten’ zitten, terwijl dat totaal niet zou passen nog. Ik heb wel al wat dingetjes gekocht, want ik vind ook dat veel dingen er snel uit zijn. Ze heeft bijvoorbeeld een jurkje met een bijpassend vestje in 86, maar dat vestje was al overal weg en heb ik uiteindelijk on-line besteld. Ik wilde dat er per sé bij, want de jurk heeft spaghettiebandjes. Soms gaat het heel snel. Ik zag bij de HEMA een ontzettend gave knalrode broek, maar bij broeken twijfel ik helemaal wat het moet worden, want Eva heeft korte benen. Nu is 80 zelfs vaak nog wat lang. Broeken koop ik dus nog niet, shirts wel. Gave broekjes vind ik altijd wel ergens, bij voorkeur bij de HEMA dus, waar ze gave jeansjes hebben voor 12,50! En ik wil een trenchcoat voor van de zomer, die ik dan in 86 koop. Eva groeit niet zo heel hard, dus ik vind 86 best een gok, maar beter iets te groot dan te klein!
Heb je voor Rens al een leuke jas gezien ergens? Soms neem ik Eva mee en als ik echt twijfel, passen we het even in de winkel.
Groetjes Rainbow, trotse mama