Welke maat kleding voor de zomer

milo had met 2 jaar ook al 92. shirtjes in de zomer zelfs 98. nu is ie bijna 3 en zit nu in 104, en ik twijfel nu ook zo, 104 of 110 van de zomer? want ik snap het wel, nu heb je leuke acties bij de H&M, en alles is voor die gasten zo weg (het leuke spul). ik ben nu toch voor 110 gegaan. ja ik weet het is voor 4 tot 6 jaar. maar gister shirt 104 gekocht voor m, nou die kroop gewoon steeds op, terwijl de mouwen wel goed waren. zo zie je maar, ieder kind is anders, overigens, zn broek heeft ie echt een maat kleiner als bovenkant.

succes!

x Floss

van de maattabellen moet je je niets aantrekken,
Mika zal volgens de maattabel al 6 jaar zijn haha,kind is 2 jaar oud(1m07 en 21,7 kilo)

Maar die heeft nu al maat 116 dus valt onder de 6jarige lol.

Je kan het beste de groeicurve van je zoontje pakken,zijn lijnje doortrekken en dan kijken hoe lang hij ongeveer is in de zomer.
Dan weet je of je de juiste maat hebt.

Bij mijn zoontje heb ik dit ook gedaan en die zal dan in de zomer maatje 122 nodig hebben hij word 3 jaar in augustus.

Je kan altijd je kindje meenemen met kleding kopen en passen.
Dan weet je zeker of het goed zit.

Suc6 ermee meid.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Gewijzigd door - Biebske op 24 Jan 2010 09:42:22

Hij gaat idd heel snel. En ik maar denken dat ze na het 1e jaar niet meer zo hard groeien…nou echt niet! Zijn broeken draagt hij trouwens nog wel maat 86, maar zijn truitjes maat 86 zijn veel te kort. Hij liep altijd gelijk met trui en broek totdat hij van maat 80 naar 86 ging. Toen had hij van trui dus 86 en van broek nog 80. Nu trui 92 en broek 86. Toen ik truien ging kopen afgelopen weekend dacht ik echt dit is veel te groot voor hem. Thuisgekomen alles gepast en hij past het perfect Mijn kleine dreumesje wordt dus nu echt groot

Nou das idd de gedachten Sandra,

Mijn zoontje was met zijn 1ste verjaardag 87,2 cm en 15 kilo.(maatje 92/98)
Met zijn 2de verjaardag was meneertje al 1m02 en bijna 23 kilo.(maatje 110)
Nu is hij dus 5 maandjes verder en alweer 1m07 lang en 21,7 kilo.(maatje 116)

Kinderen groeien na hun 1ste verjaardag dus nog steeds hard.
Hij is van zijn 1ste verjaardag tot zijn 2de verjaardag maar liefst 14,8 cm gegroeit.

Gaat erg hard he met de kidnjes?
Vooral in de lente en zomer groeien ze hard.
Zo blijf je shoppen hihi

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007