Welke luiers bevallen jou?

Hallo.

Geen luier is hetzelfde, maar worden allemaal voor hetzelfde doel gebruikt.
Nu ben ik nieuwgierig welke luiers jou het beste bevallen.

voor mijn zoon heb ik 1 keer een goedkoop merk gebruikt (meende de luiers van de lidl) waardoor hij eind van de dag al luieruitslag begon te krijgen.

Hoi,

Ik weet niet of de luiers van de Lidl en die van de Aldi van dezelfde leverancier komen, maar ik ben erg tevreden over de luiers van de Aldi. Die hebben ze pas vanaf maat 3 dus toen de meisjes nog klein waren ben ik begonnen met de luiers van het Kruidvat.

Tijdelijk heb ik ook Eurprofit luiers gebruikt van het Kruidvat. Ook prima.

Nou heb ik kindjes die niet zo makkelijk luieruitslag krijgen, dus misschien zijn mijn ervaringen niet representatief, maar ik ben dus erg tevreden over de genoemde luiers.

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

Op het moment gebruik ik zelf de luiers van het kruidvat en het eigen merk van de C-1000 en die bevallen goed.

Maar de luiers van de aldi houden deze jou kindje s’nacht ook een beetje droog?
want ze zijn gewoon goedkoop, dus wel zo voordelig.

altijd van de kruitvat nu al 4 jaar!

Tries

Lidl, perfect gewoon net een pamper!

Groetjes Nathalie & Co

Net als Nathalie ben ik wel tevreden over de luiers van de LIDL. Ik gebruik voor mijn dochter (tussen de 5 en 5,5, kilo) de luier voor 4-9 kilo. Maar ook die van Huggies 4-9 kilo vind ik fijn, vooral omdat de taille elastisch is.

Ook voor overdag bij mijn jongste zoon (17 kilo) ben ik wel tevreden over die van de LIDL. Ik heb een enorme miskoop van Huggies 12+ gekocht, die krijg ik nauwelijks om zijn taille vast. Maar voor hem ben ik het meest tevreden over Bumblies (Deen, Dekamarkt).

Pampers gebruiken we
we hebben ook die van de kruidvat gebruikt maar daar had Robin last van

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Cas heeft Kruitvat of DA luiers.
Voor Lisa hebben we die ook altijd gehad.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Wij gebruiken Bumblies. Net voordat Evianne geboren werd getest door de consumentenbond en kwamen goed en goedkoop uit de bus en toevallig hier bij de enigste supermarkt in het dorp te koop. Wij zijn er erg tevreden over, maar voor Jessin ( bij Evianne nooit gedaan ) gebruik ik voor snachts toch wel liever een pamper, want als ik sochtends afdoe is hij meteen een grote kilo lichter.

Hier het huismerk van C1000, doen het prima! We hadden laatst een huismerk van Digros. Dat was echt een drama! Die anti-lekrandjes waren ze vergeten bij te knippen, dus er zaten van die grote flappen aan. Als je die er dan vanaf wilde trekken, trok je de halve luier uit elkaar.

Overigens zijn die Bumblies (volgens mij van Hoogvliet, daar in ieder geval verkrijgbaar) ook erg goed. Pampers vind ik een drama met die balletjes erin.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Ja hoor, mijn kindjes blijven prima droog met de luiers van de Aldi! Tegen de tijd dat ze ongeveer overgaan naar een andere maat, gebruik ik 's nachts de nieuwe maat al, zodat ze niet al te nat wakker worden, en dat gaat prima.

Dus echt heel tevreden over de Aldi-luiers!

Zijn ooit prijs/kwaliteit het beste getest.

Maar nogmaals ik heb toevallig kindjes die zelden of nooit luieruitslag hebben, maar mocht je kindje daar supergevoelig voor zijn, dan voldoen Aldi-luiers misschien minder goed.

Je kunt het ook van een andere kant bekijken: misschien hebben ze juist zelden luieruitslag omdat ze die Aldi-luiers krijgen!

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

Mijn zusje gebruikt ook de luiers van de aldi en het kuidvat en zweert erbij. Ook ik heb 2 hummels die nooit last hebben van luieruitslag.

ik heb van alles geprobeert aldi lidl en da ,pamper huggie s .maar de kruitvat luiers zijn het best die gebruikt ze nu nog voor de nacht perfect

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ik gebruik meestal de luiers van de Lidl. Soms andere maar die lijken mij veel kleiner zoals die van de DA en de AH.

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"

he hoi allemaal
ik heb verschillende luiers gebruikt.
pampers en die van de kruitvat zijn goed heb ik als eerst gebruikt. Ik heb een hele tijd de luiers van schlecker gebruikt die bevielen goed, maar nu ze die van de aldi past gebruik ik die, die zijn goedkoper en even goed. Ik heb ook 1 keer luiers gehad met plastic sluitingen en daar zag je gelijk de hele luier afdruk van zittten dat was dus rood bij de randen terwijl het de goeie maat was. groetjes van marielle s mammie van thaisha en ik ben ook erg te vreden over de luiers van de aldi

hallo
ik gebruik bijna vanaf geboorte van me dochter luna ( 5mnd ) luiers van de lidl.
ze heeft nog nooit uitslag gehad en ik ben super tevreden!

Ik gebruik voor Gioia de Pampers. Hier reageert ze goed op en ik zeg erbij dat we nooit een ander merk geprobeert hebben, omdat Gioia heel snel reageerde met haar huidje. Dus een vergelijking kan ik zelf niet maken.

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Wij hebben met Stephan altijd Kruidvat luuiers gebruikt. Het laatste jaar waren ze steeds met de prijs van de Pampers aan het stunten en toen hebben we die genomen (voorheen nooit echt geprobeerd eigenlijk)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel verschil merkte, behalve dan dat ik de Pampers wat dunner vond (leek mij dus ook iets lekkerder zitten)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ik gebruik de luiers van de lidl , die hebben nu ook een strip waaraan je zien kunt dat de kleine eplast had . ik vind de luiers eigenlijk heel goed.

lela

wij gebruiken ook de luiers van de lidl. Richard heeft ook wel eens luieruitslag, volgens de huisarts ligt dat niet aan de luiers. Ik gebruik ketoconazol creme 20 mg/g ertegen. Paar dagen smeren en weg uitslag…

Groetjes!!