Welke luiers bevallen jou?

Ga ik ff onthouden, die luiers van de Lidl
Heb met Steef nog wel wat merken uitgeprobeerd (die me niet bevielen ) maar de Liddl net niet.
Straks met Kaya eens proberen

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

met dylan had ik altijd pampers,tot een vriendin zij dat die van het kruitvat net zo goed waren en er wel op leken…toen ben ik die gaan gebruiken en met kaitlyn gelijk het kruitvat gekocht

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hoi,
ik heb ook de luiers van de lidl vindt ze eigenlijk prima! ook die van eht kruidvat en aldi zijn gooed vindt ik… pak gewoon meestal van de lidl omdat daar zo een blauw stripje op zit waaraan je kan zien of de luier nat is vind ik echt handig…

liefs jessica, &

Toen Rick klein was, hebben we alleen maar Pampers gebruikt, omdat met alle andere luiers hij nat was, nadat hij een jaar was zijn we de Etos luiers gaan gebruiken en sinds die vernieuwd zijn, gaat het prima.

groetjes Bianca mama van Rick

voor patrick heb ik veel verschillende luiers gebruikt. Maar met elke luier wordt hij zo nat en zijn billen zo rood dat hij er zelfs niet meer op kan zitten.

Overdag wil ik nog wel eens anderen luiers gebruiken maar voor de nacht echt alleen maar de pampers

veel liefs mignon

Nou dan zal papa zijn mening ook eens geven
BTW dit topic heb ik ergens eerder gelezen op de site, maar toch leuk dat het weer terugkomt.
Zelf gebruiken we momenteel voor Fajah EuroProfit van de Kruidvat.
Voor Shakira hebben we nu DA luiers, die gebruikt er toch nog maar 1 (voor de nacht).
Deze voldoen ons prima.
De luiers van de Lidl en Aldi zijn ons op zich ook goed bevallen, weinig tot geen problemen mee gehad.
De enige echt waardeloze uit onze ervaring zijn die kleine pakjes (groen/geel/oranje).
Ik weet het merk niet meer, alleen dat Fajah elke morgen nat was (van 20.00 tot 7.00).
Dus die hoeven van ons niet meer. En natuurlijk behoren de Pampers en Huggies volgens ons tot de toppers, maar daar betaal je natuurlijk wel voor…
Dus goedkope luiers van de Aldi Lidl, EuroProfit vinden wij zeker goed…

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

ik gebruikt eerste pampers maar nu na 4 maanden gebruiken wij huggies. soms gebruiken wij luiers van lidl maar zij niet zo goed voor de (hele) nacht zijn, omdat het luiers hard wordt als zij vol zijn. volgens mij, huggies en pampers zijn goed voor de nacht als ons baby slaap door. deze luiers blijven droog en zacht en denk ik meer comfortabel voor de baby. overdag, gebruiken wij een meer goedkoper (lidl/cien) merk en veel sudocrem!

** sorry! ik hoop dat jullie me begrijp. mijn moedertaal is engels en ik nog studeer de nederlandse taal!
groetjes, rachel

Mijn moeder kwam van de week met een pakje pampers aan gezet en ik moet zeggen dat ik die ook prima vind bevallen.

hallo
ik heb eerst die van het kruidvat gehad prima luiers niks op aan te merken en nu heb ik del uiers van de lidl ook geen problemen mee! erg goede luiers… ik heb ook even de luiers geprobeerd van het albert heijn merk maar die lekken zo door! dus dan blijf je wassen is voor mij niks!
de luiers van de lidl staan bij mij op 1!

mama van damanja
(03-07-2005)

alhoewel we niet zo merkvast en meestal maar kopen wat er in de aanbieding is vind ik de luiers van het etosmerk het fijnst. Goede sluiting, en niet te duur. wat wil een mens nog meer.

[/url]

Vortige week was ik eens bij de ladi aan het boodschappen doen en heb het merk luiers van de aldi nu in gebruikt.
Maar deze vallen mij zo tegen steeds als ik de luier verschoon is de luier helemaal hard geworden, dus ik maak deze luiers op en hou het mooi bij het eigen merk van de c-1000 of kruitvat

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.