Welke duowagen?

hoi allemaal,

Heb een vraag over duowagens(achter elkaar).Heb nu 2 kinderen van 4 maanden en 22maanden oud. Nou wil ik weten welke duowagen het meest comfortabele is ,wat betreft het voorste zitje. Meestal doet mijn ouste kind van 22 maanden tussen 12,00 u en 13,00u zijn middagdutje.En als hij zo zit te slapen,dan hangt zijn hoofd aan de enekant,echt geen gezicht en zeker ook niet lekker voor hem.Het voorste zitje heeft maar 2 standen,waardoor hij ook niet helmaal plat naar achteren kan.En dat zal ook zo zijn omdat de baby achterin ligt.Wie weet nou een hele goede duowagen,waar beide kinderen heel lekker en comfortabel kunnen zitten en liggen?

groetjes

Hoi Rachel,

Ik heb er eentje, ik geloof zelfs een quinty, maar wel een ouder type. Zonder een kind in het voorste gedeelte gaan de voorste wieletjes rollen/klappen. Ik zette er altijd een zware tas voorin als ik 1 kind meenam.

Mijn advies, neem geen nieuwe. Ze zijn ontzettend duur en je hebt er maar even wat aan. Zoek op marktplaats.

Mijn zusje heeft er 1 voor honderdvijftig euro gehaald. Zo’n een waar er 1 Peuter) boven en de baby schuinonder ligt. Ze is er hartstikke blij mee.

groetjes Luna

Zie o.a. hier:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=7571

En als je boven in beeld bij de zoekfunctie het woord duo typt krijg je nog meer tips.

Groetekes, Sje

Beetje laat, maar ik zou zeggen, kijk eens op deze site.
Hier staan diverse duo wagens en ook buggy´s voor betaalbare prijzen, al zeg ik het zelf.

http://www.verboomkinderartikelen.nl/producten.asp?productCategorie=5

groetjes, Liesbeth

Lilypie Vierde Ticker

ik heb zelf ook een duo wagen (na lang wikken en wegen)
uiteindelijk via MP gekocht. Mijn oudste zoontje was 1 jaar en 9 maand toen ons 2e zoontje geboren werd.
Ik heb een duo wagen naast elkaar gekocht, ipv achter elkaar.
En ik moet zeggen, deze bevalt mij prima!
ik heb er al heel wat afstanden mee afgelegd, het enigste
nadeel wat ik kan zeggen van een duowagen naast elkaar is
dat je niet iedere winkel mee naar binnen kunt, maar de meeste wel hoor!

Succes met de duowagen!

Gr. Chantal
mama van Wouter en Martijn…