Zit ik een heel bericht te typen, drukt die kleine boef van ons mn pc uit
Hihi
Bedankt allemaal voor de snelle reacties. Zo denken wij er ook altijd al over, we hebben geen voorkeur als het maar gezond is. Maar ik vind net als rainbow dat dit niks te maken heeft met de keus van het wel of niet willen weten.
Wij hebben beiden zoiets van, we vinden het gewoon prachtig als het geboren is en ze dan zeggen gefeliciteerd het is een jongen/meisje. Dat vonden we bij Sylvie ook zo ontzettend mooi. We hebben de hele zwangerschap elkaar zitten klieren omdat mn vriend er heilig van overtuigd was dat we een jongen kregen en ik dacht een meisje
En ik had achteraf gelijk ![]()
Maar dat geklier was erg leuk maar hebben we nu sowieso al niet omdat we nu allebei al denken dat het een jongen word ![]()
Kan nog veranderen hoor, want bij Sylvie zei ik het in het begin alleen om mn vriend te klieren maar na onze 3D echo wist ik het zeker. Ik zag er echt een meisje in ![]()
Nu weten we natuurlijk nog helemaal niks omdat ik pas 12 week ben ![]()
Maar ik zit inderdaad ook meer met het praktische. We hebben natuurlijk van Sylvie gewoon neutrale kleertjes van het begin, omdat we het toen ook niet wisten. Dus daar zitten we niet mee.
Maar wel met een roze wipstoeltje en roze draagzak
En we hadden nu zoiets van, Sylvie heeft niet echt een leuke babykamer gehad en dat willen we nu wel zeker weten. Maar ja dat kan ook best neutraal zijn hoor.
Maar goed we neigen toch ook wel meer naar niet weten dan wel, maar toch is er wel twijfel ![]()
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie