Wel of geen draagzak?

heey heey

nick begint aardig groot te worden maar is nog erg jong voor de kinderwagen denk ik 4maanden en nou zie ik wel eens moeders en vaders met een draagzak lopen en wilde weten wat jullie ervaring ermee is is het handig of onhandig
we hebben er nog geen maar om onnodig er een aan te schaffen vinden we ook zonde hij slaapt wel meestal in de kinderwagen is dan zo’n draagzak wel handig?

bedankt alvast

groetjes wendy

hij mag al in de kinderwagen hoor… en als hij zo groot is raad ik je zo’n draagzak af… dat is zwaar!!! ik heb er 2 liggen en het 3x gedaan…

Maar als ze kunnen liggen in de kinderwagen is het goed… (heb hier ooit topic over gehad… te groot voor wandelwagen oid… kijk maar is veel info op gekomen!)

heb hem bovenaan gezet hoef je niet te zoeken!

wendy waarom is nick te jong voor de kinderwagen niks te jong hoor een draagzak raad ik je ook af

Hoi,

Ik gebruikte voordat Guusje het gips inging een Minimonkey draagdoek. Deze van je al vanaf de geboorte gebruiken tot ze een jaar of 3 zijn door de zithouding te veranderen. Hij beviel mij erg goed maar het is wel zwaar als je hem langere tijd gebruikt.

En met 4 maanden mag de wandelwagen al best hoor, lekker in de listand, geen enkel probleem.

Liefs Tams

Morgan ligt ook al in de wandelwagen. Geen enkel probleem, ik kan hem zo opklappen op de creche enne zij slaapt altijd nog even lekker. Ik heb haar tot voor de kerst in de draagzak gehad, maar ik ben maar klein met een korte rug dus ze werd te lang en te zwaar voor mij. Pappa heeft haar nog wel af en toe in de zak. Maar ik zou er als ik jou was nu niet meer aan beginnen. Morgan zat er al vrij jong in.

Groetjes,

Michèle

Snap ook niet waarom niet in de kinderwagen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ik heb een draagzak gekocht toen der tijd.
En werkelijk 1x gebruikt. Vreseijk onding vonden wij het en al snel te zwaar.
Lijkt me zeker zwaar met een kindje van 4 maanden.

Ik zou hem gewoon in de wandelwagen leggen!

groetjes Gytha

ja ik heb ook een draagzak wel zo’n losse waar je je baby zn hoofdje nog moet ondersteunen snapje? maarja ook maar 1 of 2x gebruikt tijdens zn welverstaande sprongetjes “mam ik hang vandaag goed?” :S

(K)Kuzjes!

haha nou spannend dan tog maar de wandelwagen proberen wat vervelend dan moeten we zo’n lekkere wandelwagen zak kopen

Heb jij geen 2 of 3 in een dan?? Zo’n ombouw ding?? Shoppen is natuurlijk nooit weg daar niet van…

Groetjes,

Michèle

ik heb een cruiser ook wandelwagen maar zit niet zo’n warme zak bij en heb een quinny wandelwagen gekregen van iemand moet eerst ff uitvogelen hoe dat werkt hahaah

Ah dus je hebt wat te doen van het weekend

Groetjes,

Michèle

ja idd hha

Hoi,

Ik vond de draagzak aleen handig als ik met het openbaar vervoer moest. Dan is hij wel handig dan kan je namelijk alvast de wagen opvouwen. Ook hebben we hem voor het eerste jaar mee op vakantie genomen wel handig op vliegveld zeg maar. Trouwens hier lag ze ook snel in de ligstand van de wandelwagen.
Maar voor langer stukken vond ik het ook niet fijn.

Ik zou er idd niet een kopen maar dat geld investeren in een wandelwagenzak. heb je twee tot drie winters profeit van.

Groetjes

lon106

Ik vind het wel jammer dat ze er bij mij niet meer in kan. Het was wel knus zo’n hummeltje die zo tegen je aan hing en zo. Ze worden ineens zo snel groot al.

Groetjes,

Michèle

Ja, met dat soort dingen merk je weer hoe snel ze groter worden. Ik had dat ook toen Tim na ruim 5 maanden niet meer in de bak paste en de wandelwagen in moest. Dan besef je weer hoe snel het gaat. Voor hun is het wel leuk dat ze nu veel meer zien, maar vind het ook wel erg jammer dat je ze zelf niet meer kan zien.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dat heb ik ook sandra vind het zelf enger dan hij denk ik hij vind de wereld heel intressant en mama ja die ziet ie al zo vaak haha

wen

quote:
Ik vind het wel jammer dat ze er bij mij niet meer in kan. Het was wel knus zo'n hummeltje die zo tegen je aan hing en zo. Ze worden ineens zo snel groot al.

Groetjes,

Michèle

Wat voor draagzak heb je dan?
Hylke heeft echt maanden (tot ie ongeveer 9 kilo was) in de babybjorn gezeten.

M.

We hebben er 1 van chicco. En het probleem is niet dat ze er niet meer in past want dat doet ze wel, maar ik heb zelf een heel korte rug en vroeger een vergroeiing in mijn onderrug gehad dus ze wordt voor mij te groot en te zwaar, pappa heeft haar nog wel eens in de draagzak hoor.

Groetjes,

Michèle