haha deze pappa vind het eng we hebben het geprobeerd met een draagzak van een bekende pappa is bang dat ie valt en dan bovenop zijn eigen kind en nick vond het niet eens leuk hahahaha
Wel of geen draagzak?
Oh nee Mervin vind het geweldig om met Morgan rond te stappen. En Morgan vind pappa geweldig en de zak ook dus…
Groetjes,
Michèle

ow zo met die kleien naar de opvang gaat ie proefdraaien een 3kwartier vind het tog wel spannend :S
Ha ha ha kan ik me goed voorstellen vond ik die eerste dagen ook. Maar daarna had ik nog een paar dagen vrij en Morgna naar de creche en ik vond het toch best wel lekker enne nu weten we allemaal niet beter
Groetjes,
Michèle

volgende week idd ook nog wennen en dan ben ik gewoon thuis haha maar allemaal gedachtens weten ze wel dit en doen ze wel dat en hij huilt alleen als er echt wat is of laten ze hem gewoon huilen wist niet dat ik zo erg kon zijn hahaha
Das logisch jij hebt 4 maanden alleen voor hem gezorgd, maar maak je geen zorgen naar mijn ervaring zijn het mensen met voldoende ervaring. Oke misschien wordt ie niet zoals door jou op zijn wenken bedient, maar met Morgan is dat alleen maar goed geweest
En bij Morgan is het ook zo dat ze niks doen wat ik niet wil. Zo moest ik ook een verklaring tekenen dat ze haar pcm of zo mogen geven als het moet. En alles wordt besproken. Er gaat elke week een schriftje heen en weer, ik beschrijf op dinsdag hoe haar weekend was en op vrijdag kan ik lezen hoe haar week was. De meeste dingen weet ik al want dat is besproken, maar toch nog even aangekaart daarin. Communicatie is de truuk nu zeg maar
Groetjes,
Michèle

ja gebeurd hier ook elke dag en pc geven ze niet als je echt medicijnen wil laten geven moet je verklaring ondertekenen
quote:
ik heb een cruiser ook wandelwagen maar zit niet zo'n warme zak bij en heb een quinny wandelwagen gekregen van iemand moet eerst ff uitvogelen hoe dat werkt hahaah
IK HEB OOK EEN CRUISER!! die zijn kei fijn
is ook een combi he en ik doe gewoon een dekentje eroverheen
(K)Kuzjes!
Ja hetzelfde als bij ons dus. Morgan heeft altijd pcm in haar tasje zitten. Geef het amper maar het is altijd paraat
Groetjes,
Michèle

ja vind ik ook hoor, want je zult net zien dat je het nodig hebt als je ze es niet bij hebt
heb ik echt altijd met alles. ik ben al zo’n zeef haha
(K)Kuzjes!
Nou ja ik heb voor als ik gewoon wegga echt een hutkoffer. Voor de creche heeft ze een tinkerbell rugzak Enne mamma geen zeef maar wel graag alles bij de hand
Groetjes,
Michèle

Als ik met Tim wegga dan heb ik ook voor mijn gevoel een hutkoffer mee, je moet aan zoveel dingen denken. Voor de creche heeft hij een heel klein rugzakje met alleen reservekleding. Luiers, melk, fruit etc hebben ze op de creche dus dat is wel erg makkelijk. Bij ons moet je idd ook een verklaring tekeken als je wilt dat ze medicijnen krijgen.
Groetjes,
Sandra
Op zich logisch zo weet je wat ze doen en wie. Enne ja die rugzakjes zijn ideaal. Zeker toen ik nog wel met de draagzak liep
Groetjes,
Michèle

Ik vind het ook wel netjes dat ze je laten tekenen voor de medicijnen.
Haha voor die draagzak is een rugzak idd ideaal.
Groetjes,
Sandra
nu voor die kleine vind ik het leuk en zo ben ik meteen weer ff buiten geweest maar voor mezelf is heel anders ga meer doelbewust naar de winkel waar ik me dingen nodig heb
groetjes wendy