Oeps.
Roy is 3,5 maand, 64 cm en bijna 6800 gram schoon aan de haak.
Hoezo Hollands glorie…
Wegen en meten op cb
ik ben vanddag weer geweest en ruben is 65,3 cm en weegt 7190 gram!
nog even en hij haalt zijn rijbewijs, haha
hij is helemaal gezond alleen…jaja…hij beurt zijn hoofdje nu wel op als ie op buik ligt maar hij doet het nu niet goed…hij overstrekt…grrrrr
ik krijg nu bezoek van fisiotherapeut(komt bij ons thuis)
en die moet dan kijken hoe dat kan en wat wij als ouders kunnen doen om hem te stimuleren daar in…
dat die fisiotherapeut komt vind ik niet zo erg, misschien hebben we er wat aan…
maar was er wel enorm flauw van vandaag…
groetjes!!
karin

Is nooit fijn als ze denken dat er iets aan je kindje niet goed is maar je moet maar zo denken als er daadwerkelijk wat aan de hand is wordt er nu wat aan gedaan
Groetjes Michelle
dat is ook zo, maar dan hebben ze de volgende keer wat anders wat niet deugd…
hij heeft ook geen pijn ofzo, maar hij beurt zijn hoofd nu tever op zeg maar en daardoor kan hij zijn hoofd niet mee omhoog nemen als je hem aan zijn handjes omhoog trekt(snap je me nog?)
heb fisio gebeld en ze bellen me terug vor afspraak, dus we zien wel wat er van komt!
groetjes!!
karin

nee ik volg hem niet helemaal. als hij op zijun buik ligt kunnen ze hem toch niet aan zijn handen omhoog trekken? Doe nze toch alleen als hij op zijn rug ligt?
En dat deed Dylano met zijn 3 maanden ook nog niet hoor jah thuis af en toe bij mij op het aankleedkussen
Groetjes Michelle
ach sorry…dat bedoelde ik ook…had het er een beetje krom ingezet.
en nu ik er een nachtje over geslapen heb denk ik ook wel dat het goed zal zijn voor ruben…
denk dat het eerder komt doordat ik die vrouw niet zo mag…ik kan niet zoveel van haar hebben zeg maar…ze doet net of zij alles weet en ik maar een stuk onbenul ben…daar hou ik niet zo van…
volgende maand moet ik met ruben weer naar de aardige verpleegster…die praat tenminste normaal tegen je en zegt er ook duidelijk bij dat er niks moet…dat alles advies is…
iedereen is gelijk, is mijn motto…en als iemand dan even lekker uit de hoogte gaat doen hebben ze bij mij al afgedaan.
de volgende keer moet ik maar ff verstand op nul zetten…
groetjes!
karin

ow…en sorry voor late reactie maar ik kon ineens niet meer op ikkeben gisteravond…iets met de internationale server of zoiets…
heb er verder geenverstand van, maar hij doet het weer!!
groetjes!!
karin

Ook ik kon niet meer op ikkeben. Maar \karin ik snap hem nu en moet hij daar nu al therapie voor krijgen hij is net 3 maanden. Zoals ik al zei Dylano deed dat toen ook nog niet hield zich helemaal stijf hahhaha. Die dacht bij zijn eigen pleuren jullie lekker ff op ik doe dat wanneer ik dat wil en niet wanneer jullie dat willen. Nu hij 6 maanden is gaat hij het zelf proberen hahahaha lukt dus voor geen meter meneer denkt zo te kunnen gaan zitten.
Hier gelukkig een heel positief cb.
Groetjes Michelle
schijnbaar moet ie daar al therapie voor hebben ja…
vind zelf ook dat ie nog best jong is, maar schijnbaar beurt ie zijn hoofdje nioet goed op ofzo…
fisiotherapeut heeft nog steeds niet terug gebeld,dus weet ik nog niet waar ik aan toe ben…
morgen maar weer eens bellen…
het kan inderdaad nooit kwaad dat ze ruben even na kijken…nemen we het zekere voor het onzekere…
ik denk ook dat het kwam dat ie weer direkt begon te huilen toen ie op zijn buik werd gelegd…dat doet ie thuis niet meer…
thuis kijkt ie mooi in het rond tot ie er zat van is…dan gaat ie janken…
op het bureau begon ie direkt weer…
nou ja…we zien wel waar het schip strand…het is verder een vrolijk ventje en heeft, naar mijn weten, nergens last van.
groetjes!!
karin

Daarom je eigen niet druk maken je voelt het echt zlef wel als je kindje wat mankeert
Groetjes Michelle
fisiotherapeut is vanochtend bij ons geweest…
…en ruben is een kern gezonde jongen!!!
alleen het ene kind heeft sterkere spieren als het andere en ruben hoort dus bij de slapjanusjes om het zo maar eens te zeggen
hij is natuurlijk ook al een grote vent voor zijn leeftijd (65cm en 7190 gram) dus hij moet ook meer opbeuren…
nu heb ik een paar goeie oefeningen gekregen om hem eens even aan het werk te zetten en ruben die vind dat geweldig…
elke keer als die vrouw wat zei tegen hem, lag hij in een deuk! grappig hoor!!
echt schaterlachen!!
ben blij dat ie zo goed te pas is!!!
groetjes!!
karin

fijn meid! zo zie je maar weer
slapjanusjes? haha goed bedacht.
hmm rico was bij t laatste weeg uurtje bijna 8 kg en bijna 67 cm. dus dat zal het nu wel zeker zijn
ja gelukkig maar…wist niet dat ik me op had lopen vreten, maar toen bleek dat alles goed was, had ik zoiets van, hehe gelukkig maar!
we gaan gewoon goed oefenen en dan komt alles goed!
groetjes!!
karin

vandaag weer bezoekje aan het cb gebracht… Jurian groeit niet hard meer in gewicht is nu bijna 10 kilo ( en jullie kindjes van deze leeftijd ). Zijn hoofd daarin tegen heeft ze wel 2x moeten meten om te geloven of het echt waar is … die is ruim 48 cm breed/groot. En lengte was 77 cm.
Dus best netjes dacht ik… maar hoor daar verder niet veel over … het enigste wat je dan hoor is oh wat een groot hoofd … JAAA én? Je zou nog denken dat het niet klopt maar… verder zeggen ze dan niks meer … dus houdt ik dan ook mijn mond maar voor er gekke dingen gebeuren en ik gekke dingen zeg…
Wel had hij last van zijn oortjes de laatste tijd en zat er volgens de arts een mini ontsteking… dus nu moet ik veel neussprayen en dan bij 14 maanden pas weer laten controleren mits hij veel huilt/pijn aangeeft … dan naar eigen huisarts voor kuur. Dus sprayen dan maar… wist iemand dit? dacht eerst dat het van evt tandjes kwam dat hij zere oren had.

Mijn dochter heeft heel veel oorontstekingen gehad en inderddad gewoon neusdruppel of spray. Gaat hij indd krijsen en koorts krijgen dan naar ha. pffffff wat is nu weer een groot hoofd, die mensen zijn gekkkkk.
Groetjes Michelle