Weer terug uit een regenachtig Drenthe

We zijn ook weer terug van vakantie! Het is toch een beetje tegengevallen…Jammer! We hadden er veel zin in. We zaten in een huisje van Landal en normaal zijn dat gave parken, maar dit park was heel stil en verlaten en het programma was gestopt vanwege het seizoen. Het weer werkte totaal niet mee, alleen grauwe luchten, wind en regen! Eigenlijk wilde ik al best snel naar huis, want ik ben heel gevoelig voor sfeer en ik voelde me gewoon niet zo op dat park. Ik was ook best moe door de buik.

We zijn wel naar het dierenpark in Emmen geweest, waar Eva heel erg schrok van een nijlpaard dat uit het water opdook. Ze zei steeds: ‘Eng!’ en dat deed ze 'm na, zo van: ‘Bwwwww!’. Ze genoot wel van alle dieren! En van haar ijsje! Ook Plopsaland was leuk, waar ze haar favoriet Bumba zag tijdens een show. Ze zat lachend met papa in een attractie met muizen en ik vond haar zo lief, hoe ze zo genoot!

Verder was er allemaal niet meer zo veel te doen. Eva zat niet helemaal lekker in haar vel, ik denk doordat het huisje klein was en ze veel ruimte gewend is thuis. Ze heeft een paar fikse driftbuien gehad, o.a. in een supermarkt in Appelscha, waar ze heel de boel bij elkaar krijste omdat ze haar jas aan moest! Ze wist zich af en toe geen raad met zichzelf en raakte over haar toeren. Daarover post ik nog wel een apart topicje! Vandaag reden we in de regen naar huis, het was file. Eva heeft in de auto wéér een driftbui gehad. Toen we de wijk in reden, klaarde ze op, zuchtte: ‘Thuis!’ en ze was dolgelukkig toen we de kamer in kwamen. Ze bleek kliedernat te zijn van een vieze broek vol poep en plas, dus vandaar dat haar humeur minder was in de auto! Ze reed meteen weer op haar ‘motor’ en was een en al vrolijkheid. Ook de frietjes vielen goed. Ze is heerlijk gaan slapen in haar eigen bed. Waarschijnlijk is ze net zo sfeergevoelig als mama?

Hoe dan ook, we zijn toch wel blij dat we weer thuis zijn. Volgend jaar toch maar naar de buitenlandse zon denk ik, want die regen is niet fijn. Drenthe is een mooie provincie met veel boerderijen en paarden en we gaan zeker een keer terug. Hopelijk schijnt dan wel het zonnetje! Vanaf nu kan ik weer alles bijhouden hier, want we hadden geen internet. Dus ik ga morgen alles weer bijwerken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Welcome Back Rainbow!

Jammer van het weer dan hè… Maar gelukkig dat Eva zich wel vermaakt heeft bij de dierentuin en bij Plopsaland…

Als je inderdaad een gezelligheidsmens bent, dan is dit al gauw te stil, te saai en niet fijn… Je had zo Mriek kunnen bellen… Zij woont toch in Drenthe?? Hahahaha!!

Volgend jaar de lekkere zon dus maar!!

Liefs, Melanie

He, jammer dat de vakantie eigenlijk is tegengevallen. Je kijkt er toch naar uit als je aan het werk bent. Des te fijner om weer thuis te zijn, natuurlijk!

Maar goed, je verwacht toch meer van je vakantie. Het weer de afgelopen week was natuurlijk echt vreselijk, waar dan ook in Nederland, of Duitsland for that matter.

Maar Emmen heeft een mooie vlindertuin, toch? Hebben jullie die ook nog gezien?

Hoe is het verder met de zwangerschap? Hard richting de 36 weken alweer… de volgende voor wie er meldplicht gaat komen binnenkort!

Geniet maar lekker van het thuis-zijn en jullie mooie huis!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

jaaaaa meldplicht straks voor jou Rainbow…
Was het vergeten te vragen, hoe gaat het met de kleine man?

Liefs, Melanie

Wat jammer dat het toch tegen is gevallen Rainbow. Je had inderdaad zo langs mogen komen hoor! Wij hebben een abonnement voor de dierentuin in Emmen, wij vinden het zo’n mooi dierenpark. Jullie ook? Hopelijk dat het beter weer is als jullie nog een keer terugkomen in deze mooie provincie

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

He meid welkom terug. Ik wist dat je nog weg was toen ik terug kwam
Jammer dat het wat tegen gevallen is. Ik kan je niet bijvallen want wij hadden alleen maar zon Maar 40 graden met jou buik was ook niks geweest denk ik.

Wel fijn dat Eva ook weer blij is thuis te zijn. Morgan was dat ook hoor enne die is nog aan het bijkomen van haar vakantie.

Groetjes,

Michèle

Welkom terug rainbow!

Liefs

Jammer, dat jullie zo slecht weer hebben gehad:S
Hoop dat jullie thuis nog even kunnen genieten!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ooh wat jammer rainbow! maar in ieder geval welkom terug!
toch wel fijn dat je een paar leuke dagen hebt gehad in plopsaland enin de dierentuin. dat maakt toch al weer IETS goed he?
Ik lees je topic over Eva straks wel even, ik moet zo weg maar ik ben benieuwd naar je verhaal.
Ik ben zelf ook heel gevoelig voor sferen en snap meteen wat je zegt dat als je het al zo oppikt en het weer werkt dan ook nog is tegen dat er helemaal geen fun meer aan is. echt jammer!
hopelijk heb je wel iets kunnen uitrusten…
over die kleine ruimte begrijp ik ook meteen, ons huisje in Frankrijk was ook gewoon heel klein en Rico werd er ook helemaal kriegel van, omdat hij buiten ook niet echt zijn gang kon gaan bij dat huisje omdat het totaal niet kindvriendelijk was. (lees: brandnetels, rozenstruiken, berenklauwen)

Oh meis toch… en dan loop je zelf natuurlijk ook al beetje op je eindje ivm dikke buik etc. Tja dan ligt je eigen bed toch wel het lekkerst of niet? Heeft manlief nu nog langer vakantie … of is het volgende week weer voorbij. Hoorde nl dat ze dan weer beter en droger weer opgeven… en iets oplopende temp!!

Mriek: Emmen is een super gaaf dierenpark… jammer dat het zover weg ligt…

Jaaaaa, blij dat we weer terug zijn! Ik ben meteen vanmorgen met Eva naar de kapper geweest! Ze is nu mooi voor haar verjaardag! De kapster heeft met gel extra krulletjes gemaakt!

Ik vond de vlindertuin in Emmen erg mooi. Ik ben dol op vlinders en er waren heeeeele mooie knalblauwe! Eva vond ze ook prachtig. Zij vermaakte zich ook uistekend, ze zei wel bij veel dieren dat het een ‘aapp’ was, dus we moeten maar wat vaker gaan, zodat ze verschil ziet! Hahaha!

Verder alles prima hoor, ook met het buikje. Ik merkte wel in bv zo’n dierentuin, dat je niet meer uren kunt struinen en dat ik gewoon geen puf meer had om achter de losse Eef aan te rennen. Dat mocht het mannetje doen! We moesten best veel lopen en ik merkte dat ik dan wel even wilde zitten daarna. Maar we hebben volgehouden en ik hoef nog maar een maandje zoiets! Dat gaat wel kriebelen, want DE maand begint woensdag al…Ieieieieieie, dan is het 1 september! Vanochtend werd ik ook al gebeld door de kraamzorg…Het wordt het wel heel echt! Wanneer begint mijn meldplicht ook alweer?

10 dagen voor de uitgerekende datum

Groetjes,

Michèle

@mini-boy: kan ik me indenken. Je reist er inderdaad niet voor een dagje naartoe.

@Rainbow: die vlindertuin vind ik juist het minst leuk, haha. Zo warm! Ik trek dat slecht. Erik en papa vinden hem geweldig, dus zij gaan er altijd lekker in en ik wacht buiten. En daarbij (niet doorvertellen) ben ik stiekem een beetje bang voor vlinders en dat wil ik natuurlijk niet op m’n kind overbrengen

Groetjes,
M

@Mriek, Nee, dat moet je ook niet doen! Ik ben bang voor spinnen en laatst zat er een GELE op de bank in de tuin. Ik zei tegen Eva: ‘He bah, een enge gele spin. Kom, we gaan weg!’ Als ze nu een spin in boek ziet, wijst ze en zegt ze ‘eng’. Het woord ‘spin’ gebruikt ze niet! Enne…die vlinders vliegen wel bijna tegen je aan, dus ik snap best dat dat griezelig is!

@Michele, dan heb ik nog even!

Oh meissie, je zat heel dicht bij ons! Wij zitten op het moment ook in een Landalpark in Drenthe! Hier is alles nog in volle gang op het park! Kei-gezellig!

Wanneer was je in het Noorderdierenpark? Wij waren er dinsdag!

Groetekes, Sje

Welkom terug

Liefs Michelle

Sje, in Dalen? Of wil je dat niet kwijt, uit angst dat ik je kom stalken? Veel plezier nog!

Zo zie je maar Rainbow, hoe snel je dus overbrengt of iets eng is of niet. Ik vind spinnen ook niets hoor en ik vind het ook moeilijk om niet direct heel primair te reageren als ik zo’n ding zie. Het liefst zou ik gillend wegrennen, maar ja…dat doe ik niet als Erik erbij is. Laatst liep er eentje op het kussen van papa! Erik en ik lagen 's ochtends vroeg nog even in ons bed wakker te worden en Erik lag op papa’s plek. Hij was er al uit. Ineens zegt Erik: “Mama, pin!” Dus ik, half slaperig, kijk op en zie dat Erik wijst naar het kussen. Ieh, daar liep 'ie dus!!! Zo’n dikke langpoot. Dus ik heel cool uit bed gestapt en gezegd: “Zullen we de spin even naar buiten doen?” Haha, ik pak dat kussen tussen duim en wijsvinger en wapper hem vervolgens uit het raam. Ziezo, klaar is Klara. Maar IEH!!!

Groetjes,
M

@Mriek, oh wilde je komen stalken?! Brrrrrrrrrrrr…Dan zitten we nu in Zeeland!

Haha, nee hoor, we zitten bij Emmen.

Groetekes, Sje

Bij nader inzien kom ik toch maar niet stalken Sje. Zit al in m’n übersexy huispak en ben te lui Maar dat park bij Emmen is ook heel tof. Parc Sandur, toch? Daar hebben wij een keer een uitgebreide lunch gehad toen de oma van m’n vriend jarig was. Ik was toen hoogzwanger en ben ook vlak daarna bevallen. Dus tja, dat vergeet je niet meer hè? Veel plezier nog, hopelijk wordt het wel beter weer!

Groetjes,
M

Ja klopt, is echt helemaal een supertof park! (leukste park waar we tot nu toe geweest zijn!) We zitten hier nu voor het 3e jaar in hetzelfde huisje. Onze oudste heeft sinds vorig jaar de knutselclub ontdekt en die ging vorig jaar huilend mee terug naar Brabant aan het eind van de vakantie!

Heerlijk park is dit voor kinderen in deze leeftijd. Mooie huisjes (het park is nog niet zo heel oud geloof ik), veel speeltuintjes, mooi parkcentrum, heel vriendelijk personeel, wordt heel veel georganiseerd voor alle leeftijden (afgelopen woensdag de Nederlandse Grease-musical opgevoerd door het recreatieteam. Hilarisch!). En niet te vergeten een complete supermarkt hier op het park i.p.v. een campingwinkeltje. Ideaal!!!

We komen hier heel graag! Volgend jaar weer! En we hangen niet eens alleen maar op het park, want er is in Drenthe zoveel leuks te doen voor alle leeftijden!
Dus we doen van alles in de omgeving en we hebben ook heerlijke uurtjes op het park. Onze meiden genieten hier enorm en wij genieten mee. Dan hoef ik niet in een heet land te hangen, want een zwembad is een zwembad en een speeltuin is een speeltuin. Onze meiden vinden het al geweldig om 2 weken in een ander huisje te wonen en lekker bij elkaar op een kamer te slapen! Dan maakt het land niet meer uit!

Wie komt er volgend jaar vakantie met ons vieren hier?!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 27 Aug 2010 21:57:46