We zijn ook weer terug van vakantie! Het is toch een beetje tegengevallen…Jammer! We hadden er veel zin in. We zaten in een huisje van Landal en normaal zijn dat gave parken, maar dit park was heel stil en verlaten en het programma was gestopt vanwege het seizoen. Het weer werkte totaal niet mee, alleen grauwe luchten, wind en regen! Eigenlijk wilde ik al best snel naar huis, want ik ben heel gevoelig voor sfeer en ik voelde me gewoon niet zo op dat park. Ik was ook best moe door de buik.
We zijn wel naar het dierenpark in Emmen geweest, waar Eva heel erg schrok van een nijlpaard dat uit het water opdook. Ze zei steeds: ‘Eng!’ en dat deed ze 'm na, zo van: ‘Bwwwww!’. Ze genoot wel van alle dieren! En van haar ijsje! Ook Plopsaland was leuk, waar ze haar favoriet Bumba zag tijdens een show. Ze zat lachend met papa in een attractie met muizen en ik vond haar zo lief, hoe ze zo genoot!
Verder was er allemaal niet meer zo veel te doen. Eva zat niet helemaal lekker in haar vel, ik denk doordat het huisje klein was en ze veel ruimte gewend is thuis. Ze heeft een paar fikse driftbuien gehad, o.a. in een supermarkt in Appelscha, waar ze heel de boel bij elkaar krijste omdat ze haar jas aan moest! Ze wist zich af en toe geen raad met zichzelf en raakte over haar toeren. Daarover post ik nog wel een apart topicje! Vandaag reden we in de regen naar huis, het was file. Eva heeft in de auto wéér een driftbui gehad. Toen we de wijk in reden, klaarde ze op, zuchtte: ‘Thuis!’ en ze was dolgelukkig toen we de kamer in kwamen. Ze bleek kliedernat te zijn van een vieze broek vol poep en plas, dus vandaar dat haar humeur minder was in de auto! Ze reed meteen weer op haar ‘motor’ en was een en al vrolijkheid. Ook de frietjes vielen goed. Ze is heerlijk gaan slapen in haar eigen bed. Waarschijnlijk is ze net zo sfeergevoelig als mama?
Hoe dan ook, we zijn toch wel blij dat we weer thuis zijn. Volgend jaar toch maar naar de buitenlandse zon denk ik, want die regen is niet fijn. Drenthe is een mooie provincie met veel boerderijen en paarden en we gaan zeker een keer terug. Hopelijk schijnt dan wel het zonnetje! Vanaf nu kan ik weer alles bijhouden hier, want we hadden geen internet. Dus ik ga morgen alles weer bijwerken!
Groetjes Rainbow, trotse mama