Weer terug uit een regenachtig Drenthe

Haha, dat is een compleet PR-bericht voor het park en voor Drenthe, Sje!

Maar ik ben het helemaal met je eens. Wat boeit het die ukkies nou waar ze in een zwembad plonsen, als er maar eentje is?! Het park is inderdaad vrij nieuw, een jaar of 5 oud ofzo? Kan ook iets langer zijn, maar het is zeker nog niet zo oud. Fijn dat het jullie zo goed bevalt! Volgend jaar komen wij ook wel even aanwaaien, het is tenslotte maar 20 minuutjes rijden!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Haha, het was niet als pr-boodschap bedoeld. Ik ben gewoon heel enthousiast over deze lokatie. En over Drenthe. Nederland heeft nog zoveel mooie en leuke dingen om te zien en doen. Ik ga pas naar het buitenland als ik hier helemaal uitgekeken ben.

Voor komende week staan de hunebedden (beetje historie bijbrengen die kleine moppen van ons!), het boomkroonpad (ritje door de bossen met de paardentram zal niet mogelijk zijn op die drassige paden vrees ik) en een uitje naar Pieterburen nog op het programma als het weer een beetje mee wil werken.

En inderdaad, Pieterburen is geen Drenthe, maar het is vanuit hier wel dichterbij dan vanuit Brabant. Dus dat pikken we handig even mee.

Volgend jaar proberen we af te spreken voor een bakkie! En als jij ooit in Brabant komt, doe je een bakkie bij ons he?!

Groetekes, Sje

Het boomkroonpad is te gek! Dat is in Borger, dat ligt hier 10 minuutjes vandaan. En hunebedden, vond ik als kind fascinerend. Dat het eigenlijk graven zijn, heel bizar en ook een beetje eng vond ik dat altijd.

Veel plezier met jullie uitstapjes! De scholen zijn hier vorige week trouwens weer begonnen, jullie hebben blijkbaar nog even?

Enne, it’s a deal wat de koffie/thee betreft!

Groetjes,
M

mmm Sje je maakt me nieuwschierig. Wij hopen ook nog op vakantie te gaan … Wanneer ? Maar is het een aanrader voor een jong gezin om daar naartoe te gaan? Mooie huisjes? Ook binnen speelgelegenheid? We willen nl nooit op echt op een park zoals bijv cp. Maar willen dit juist nu wel omdat Jurian de leeftijd heeft leuke dingen te gaan doen, en Levi juist meer van zijn bedje / wagen houdt… Dus iets waar bijv papa of mama smiddags alleen met Jurian naar toe kan gaan en dan kan de ander bij Levi blijven… Snap?

@Mriek, wij hebben inderdaad deze week nog vakantie. 6 september beginnen de scholen in Zuid-nederland weer!

@Mini-boy, ja ook binnenspeelgelegenheid! Er is een indoor-speelparadijs. Niet zo heel erg groot, maar precies overzichtelijk genoeg om een peuter alleen in te laten spelen terwijl je zelf op het indoor-terras zit wat erbij hoort.

Er is ook een grote peuterspeeltuin buiten met een afsluitbaar hek er omheen.

Overigens zijn er verspreid door het park meer kinderhuisjes. Voorzien van alles wat je voor kinderen nodig hebt (ledikant, aankleedkussen, kinderstoel etc.), speelgoed, eigen zandbakje en afgesloten tuin!

Vrienden van ons zijn hier deze zomer geweest met hun kleine meid van 2,5 en hun kleine man van ruim 1 jaar en die waren ook erg enthousiast. Wij ervaren het hier met onze meiden van 5 en 6 natuurlijk op een wat andere manier dan mensen met een peuter en een baby.

En mooie huisjes hier, want het is nog niet zo’n heel oud park.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Aug 2010 20:33:39

Het is dat het voor ons naast de deur ligt, anders gingen we meteen een weekje boeken!

Groetjes,
M

@Sje…wij zijn misschien zo langs je heen gelopen! Wij waren OOK dinsdag in Emmen! Zag je geen zwangere vrouw in een zwarte poncho en met grote zonnebril op? Hahaha. En natuurlijk een leuke man en leuk blond wijfie dat overal heen rende? Jammer dat wij niet van elkaar weten hoe we er uit zien, anders was dat wel grappig geweest!

Dat park Sandur is dus een aanrader? Wij zaten in Hunnewold State en op dit moment was dat niet leuk meer. Al zijn de recensies wel goed, alleen moet er dan entertainment en zon zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat een toeval! Geen idee of ik je gezien heb. Ik heb verschillende zwangere vrouwen gezien in het dierenpark maar ik heb niet op kleding gelet. Wat jammer! Zou wel een bak zijn geweest zeg!

Het park waar wij zitten is inderdaad een aanrader. We zijn hier nu voor het derde jaar op een rij en gaan komende week hier ter plekke boeken voor volgende zomervakantie. Wat ik al schreef: onze meiden genieten hier enorm en dan heb je het zelf ook al snel heel fijn als je je kinderen zo ziet genieten!

Groetekes, Sje