We hadden misschien niet moeten zeggen dat je het potje weg zou kunnen halen…dat is ongevraagd advies want jouw vraag was hoe je hem kan troosten. Maar ik denk dat de enige die weet hoe jij jouw kind kan troosten jijzelf bent toch? Wij weten toch niet hoe we Rico gerust kunnen stellen?
Vervolgens worden er dus adviezen gegeven die toch merendeel de richting opgingen van weghalen van het potje. Je probeert dat uit, terwijl het niet goed voelt zeg je, ik zou dat dan al niet doen als jij je daar niet prettig bij voelt maar ja proberen kan altijd…
Ik neem aan dat je nu weet hoe je het verder wilt gaan aanpakken, namelijk hem met kleding aan op het potje laten zitten wanneer hij wil?
Ik denk namelijk dat het nu een beetje een langdradig iets gaat worden en ondanks dat ik brainstormen en discusseren helemaal leuk vind denk ik niet dat er nu nog heel veel uit gaat komen op dit moment?
Geschreven tekst kan altijd verkeerd geinterpreteerd worden en dat is jammer. Jij hoeft je niet te verdedigen, niemand hoeft dat en gelukkig maar. Iedereen zijn ding ja toch?