Weer nieuwe kuur gekregen

Ik heb ook bloedverlies gehad in een vroeg stadium van mijn zwangerschap.
Geloof dat ik toen 6 weken was. Met 7 weken kon ik toen voor een echo en dacht echt dat ze zouden gaan zeggen: mw waarom denkt u dat u zwanger bent?
Maar nee hoor, een prachtig knipperlichtje straalde ons tegemoet: het hartje!!!

Die bloedingen kunnen van alles zijn:

• innesteling
  • door het vrijen
  • door het poepen ( sorry)
  • alles is veel beter doorbloed dus sneller een klein bloedinkje.

Ik schrok me ook wild, maar gelukkig is het goed gekomen.
Een vriendin van mij heeft trouwens de eerste 4 maanden vrijwel continu bloedverlies gehad, echt zodanig dat ze maandverband moest dragen. Ze stond onder strenge controle, maar er was niks aan de hand en heeft een schitterende dochter gekregen.
Dus: alles is mogelijk!!

Fijn dat alles er nu weer goed uitziet!

Groetjes van Christa

Bloedverlies blijft gewoon heel vervelend en onzeker.

Ik heb in de laatste maand van mijn zwangerschap 5 keer in het ziekenhuis gelegen vanwege bloedverlies. En niet zo’n klein beetje ook, maar iedere keer stopte het na een paar dagen. Dan mocht ik weer naar huis, want de onderzoeken zagen er allemaal goed uit. Bij de 5e keer vertrouwde ze het niet langer en kreeg ik met spoed een keizersnede. Maar goed ook, want het bleek dat de placenta aan het loslaten was. Maar goed dat is natuurlijk een heel ander verhaal.

Fijn dat het bloeden weer gestopt is. Je hoort idd vaker dat als het oud bruin bloed is er niets aan de hand is. Maar ja kan me voorstellen dat het je toch onzeker maakt.

Ik hoop dat het nu helemaal wegblijft, dat is toch prettiger.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Tot nu toe geen bloeding meer gehad. Nu hopen dat het zo blijft over twee weken krijg ik de echo. Wat kijk ik er heen uit! Nogmaals bedankt voor jullie reacties!groetjes chantal

Chantal

gelukkig chantal!

hopen dat het zo blijft en ja de eerste echo vondt ik ook de spannendste echo!

succes meid

groetjes gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 29 Jul 2009 20:21:44

Sinds deze week alweer afscheiding gehad. Ik ben bij de dokter vandaag geweest en diew heeft een uitstrijkje gedaan en het lab gaat dat nu op kweek zetten. Aanstaande donderdag krijg ik hiervan de uitslag. Aangezien het erg stonk denkt de dokter aan een ontsteking. Maar zeker weten doet hij het niet. Ik moet nu donderdag afwachten. pffffff Wanneer kan ik nu eens rustig genieten zonder mij steeds zorgen te moeten maken net als bij mijn eerste zwangerschap? Ik had ook met mijn verloskundige gebeld die zei dat als het een ontsteking zou zijn dan zou het aan de buitenkant van de baarmoeder moeten zitten en dat ik mij geen zorgen moet maken over de baby Pas als een ontsteking er langer zou zitten dan zou ie naar binnen kunnen slaan dan zou het wel een risico voor de baby kunnen zijn. Het is niet zeker of het een ontsteking is dus dat weet ik donderdag pas maar ik weet nog toen twee jaar geleden mijn keizersnee ontstoken was dat ik ongeveer zoeen zelfde afscheiding had wat zo stinkt. Gelukkig krijg ik aanstaande dinsdag de echo en kan ik zien of de baby ok is. De verloskundige denkt van wel aangezien ik geen helder rood bloed gehad heb. pffff alweer zo een onzekere week. groetjes chantal

Chantal

Hè bah, het gaat maar door hè. Hopelijk is het allemaal oké, wel naar dat je nu nog even moet wachten voordat je het zeker weet. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

he getsie!
bale dat je nog op de uitslag moet wachten!
hopen dat alles goed is en dat je nu echt kunt gaan genieten!

Sterkte meis!

groetjes gytha

Wat vervelend dat je zoveel afscheiding hebt.

Kan me voorstellen dat je nu wel een keer zoiets hebt van wanneer kan ik nou toch genieten.

Sterkte en ik hoop dat het iets onschuldigs is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Heel erg vervelend! Hopelijk blijft het nu helemaal goed gaan en heb je geen bloedverlies meer!

Jeetje, wwat vervelend allemaal!
Echt heel veel sterkte ermee, en hopen dat je nu eens lekker rustig kan genieten!
Liefs, Anne

Lilypie

Vervelend zeg… het is nooit leuk in onzekerheid te zitten, hoop dat de week snel voorbij gaat voor jullie!! Sterkte ermee!

Groet Vanessa

Heb gister de echo gehad. Alles was goed. Het hartje klopte nog en hij/zij bewoog goed en scheen geen last te hebben van mijn bloedingen. Heb zelfs een foto meegekregen. 18 september krijg ik de termijn echo. Morgen krijg ik de uitslag van het uitstrijkje. Hopelijk goed nieuws! nog effe duimen! Groetjes Chantal

Chantal

Duim duim duim, heerlijk dat je de kleine ukkepuk al zorgeloos hebt zien zwemmen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Fijn dat je het hebt zien bewegen en het er allemaal goed uitzag!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

fijn hoor dat alles goed was!
en nu hopen op goed nieuws van het uitstrijkje!
Ik duim zeker mee hoor!

groetjes gytha

Fijn dat je het hebt zien bewegen en het hartje zien kloppen ben je toch weer wat geruster, nu hopen dat de rest ook goed is

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Goed nieuws … FIJN! Nu de uitslag nog…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

de uitslag was nog niet binnen misschien morgen? effe afwachten…

Chantal

Wat spannend voor je. We duimen voor je!!
lieve groeten

Lilypie
Lilypie

Wat spannend voor je. We duimen voor je!!
lieve groeten

Lilypie
Lilypie