Weer nieuwe kuur gekregen

Oh gelukkig enne geweldig dat nieuws. Nu gewoon uit proberen te rusten en rustig aan goed. Want je zal nog wel een moe zijn

Groetjes,

Michèle

HOERA!!!
Wat ben ik blij voor jou/ jullie!!

Lilypie
Lilypie

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik probeer nu een beetje te genieten van de zwangerschap. Maar ik ben zoooooooooooooo moe he? Met name s morgens dan zit ik dus echt rechtop te slapen. Gelukkig was Nina vanmorgen ook moe en is ook gaan slapen. Had ik toch effe geluk dat ik liggen kon gaan. Vandaag moet ik werken tot 9. Ik hoop dat ik het red…groetjes chantal

Chantal

Ik was de eerste maanden ook ontzettend moe, je lichaam is natuurlijk zo druk bezig met alles. Probeer idd je rust te pakken waar je kan (als Nina het je gunt natuurlijk…haha). Werkse!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

he heerlijk joh dat t zulk goed nieuws is en dat je zelfs het hartje al hebt zien kloppen. Geniet ervan. en zoals iedereen hiervoor ook al zei, neem echt je rust waar mogelijk!!!

liefs,
Rinske

Gefeliciteerd :smiley:

en wat fijn dat je het hartje heb zien kloppen, weet je dat dat ook vast goed is!
dat was vast ook een hele verassing? want dat had je denk ik niet verwacht?
geniet ervan!

XXX-

Alweer bruine afscheiding alleen niet slijmerig en maar een beetje. Wat is dat toch?Pffff ik was net zo blij…

Chantal

Hè bjek?! Hoe kan dat nou?! Desnoods even de verloskundige bellen.

Groetekes, Sje

Misschien een adertje kapot met de grote boodschap?? Heb ik ook gehad. En als je het niet vertrouwd bellen. Hebben ze mij toen ook gezegd.

Groetjes,

Michèle

Ik ga maandag bellen als ik het morgen weer heb. Het is wel gelukkig niet zoveel als vorig weekend dat scheelt. Misschien is het wel nog een beetje van vorige week geweest?

Chantal

Kan goed hoor dat er nog een restje uitkomt.

Groetekes, Sje

Wat vervelend dat je weer wat bruin bloed verliest.

Kan me voorstellen dat dat je toch weer onzeker maakt.

Sterkte en ik hoop dat het onschuldig is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Hoe is het nu Chantal?

Groetekes, Sje

He Sje

Het is gelukkig weer gestopt. Ik hou gewoon in de gaten dat het geen helder rood bloed is. Anders trek ik aan de bel. Heb inmiddels al meer verhalen gehoord en gelezen die dit ook hadden. De meesten hebben allemaal een gezond kindje gekregen… Sommige mensen hebben dit zelfs weken achter elkaar. Ik blijf het toch in de gaten houden. groetjes chantal

Chantal

Fijn dat het weer gestopt is! Hopen dat het nu wegblijft.

Groetekes, Sje

Hoop ik ook! Bedankt Sje

Chantal

Weet je dat het zelfs na een hele grote bloeding ook wonder boven wonder nog goed kan gaan? Een vriendin van mij heeft in de 10e week een bloeding gehad waarbij het gewoon leek of ze bloed zat te plassen op het toilet. Echt, de kraan stond volledig open!

Dus die had zich er helemaal op ingesteld dat het foute boel was. Kon gewoon niet anders! Naar het ziekenhuis voor een echo: kind zat nog keurig op z’n plek met mooi kloppend hartje! Ze snapten er helemaal niks van daar!

Uiteindelijk is het een gewone zwangerschap geworden en heeft ze een gezonde zoon gekregen!

Groetekes, Sje

Dat kan ja … dan laat de baarmoeder los en loop je gewoon leeg. Dit kan meerder keren tijdens je zwangerschap gebeuren. Collega van mij is haar laatste zwangerschap hiervoor 3x met spoed naar ziekenhuis gebracht. Daarna kindje met keizersnee geboren en … niks aan de hand. Maar echt liters bloed verloor ze…

Wonderlijk dat het kindje er dan nog wel kan zitten… je verwacht het dan geheel niet.

Sterkte Chantal … want kan me voorstellen dat je wel onzeker wordt van dit alles!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

3x zelfs? Pfffffff…fijn dat het allemaal goedgekomen is.

Chantal, ik kom gewoon op je schouder zitten hoor voorlopig!

Groetekes, Sje

Ik hbe 2 keer een bloedingkje gehad een keer mt 8 weken, ik had toen mijn periode moeten krijgen en ik denk dat mijn lijf dat niet echt doorhad en 1 keer met 15 weken. Harde ontlasting en een gesprongen adertje. Dus ik hoop dat het je een beetje geruststeld

Enne oud bloed is geloof ik minder erg dan vers en bellen als je het niet vertrouwd. Daar zijn ze voor.

Groetjes,

Michèle