Even afwachten nog dan!
hopen dat het goed is!
Wel leuk dat je de kleine al gezien hebt en een foto waar je heel de dag naar kan kijken
Liefs, Anne
Weer nieuwe kuur gekregen
Heb uitslag gehad van uitstrijkje. Ik schijn een fikse infectie te hebben. Moet nu 3 avonden een tabletje indoen voor ik naar bed ga. Als het over 3 dagen niet over is moet ik weer terug naar dokter. Gelukkig geen ontsteking!Groetjes chantal
Chantal
Wat vervelend dat je een flinke infectie hebt. Gelukkig is er iets aan te doen dmv tabletten. Hoop voor je dat deze infectie snel weg is en je eindelijk eens lekker kunt genieten van je zwangerschap.
Groetjes,
Sandra
Fijn dat je duidelijkheid hebt en dat er iets tegen te doen is, hopelijk werkt het ook, en kun je nou snel eens gaan genieten van je zwangerschap! Beterschap!
Afgelopen vrijdag heb ik een kuur gehad van 3 dagen. Helaas heeft deze kuur niet aangeslagen. Nu heb ik een antibiotica voor een week. Hopelijk slaat deze wel aan. Inmiddels ben ik vandaag 11 weken zwanger! Wat gaat de tijd toch snel zeg!
Chantal
Wat balen zeg dat die kuur niet heeft geholpen. Jeetje alweer 11 weken zwanger, dat gaat idd heel snel. Voel je je verder wel goed?
Groetjes,
Sandra
Ja hopelijk werkt deze kuur wel ja. Ik blijf aan de gang. Ik ben alleen zoooo moe he? Ik kan nauwelijks mijn ogen open houden en heb Nina ook nog rond rennen. Straks moet ik werken van 17.00uur tot21.00uur als ik straks terug ben zou ik wel helemaal moe kapot moe zijn.pffffffffff
Chantal