zweet staat in mijn handen … van spanning… hoop zó op goed nieuws!!
Weer nieuwe kuur gekregen
Goed nieuws! Ben daar geweest. Ik heb zelfs al het hartje zien kloppen! En dat pas met 5 weken en 5 dagen!!!Ik Ben zooooooooooooo blij he? Hij of zij zit er nog. De verloskundige dacht dat het toch een innestelingsbloeding geweest was dat pas veel later eruit gestoomd was. Wat een opluchting! Hoera! Bedankt allemaal voor het duimen en op mijn schouder zitten! Het heeft zeer waarschijnlijk geholpen ! Thanks! Groetjes Chantal
Chantal
Gewijzigd door - minis@12move.nl op 21 Jul 2009 18:09:58
Hoera, wat een supernieuws! Gefeliciteerd meid dat je zelfs ook het hartje al hebt zien kloppen! En nu weer ontspannen he?! Lekker genieten.
Groetekes, Sje
ik ga zeker ontspannen. Ik ben zoooooo blij maar ook zooo moe van afgelopen dagen.groetjes chantal
Chantal
Wat een goed bericht, gefeliciteerd! Nu lekker achterover gaan zitten, uitademen en genieten. Fijn joh!
Groetjes,
M
Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd, en je bent natuurlijk zo moe omdat je iedereen die op je schouder zat mee moest sjouwen
Lekker genieten nu!
Liefs Tams
Super en nu gauw weer op de genietstoel en lekker broeden op dit ukkie !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
och…chantal, wat fijn om te lezen dat het allemaal goed is.
Groetjes Marianne mama van Ruben
Jaaaaaaaaa dat is helemaal super meid
Ga lekker genieten en moe ja dat snap ik heel goed van al die spanningen
Doe het gewoon lekker rustig aan als dat lukt
Wat heerlijk dat alles gewoon goed is~!
Nu lekker genieten, van dat mooie wondertje in je buik!!
Liefs, Anne
Joepie!!
Dat is het nieuws waar wij op zaten te wachten! Nu valt er een last van je schouders denk ik. Te weten dat alles goed is, daar knap je echt van op na die spanningen van de afgelopen dagen. Je schrikt je een hoedje!