Ik kom op je schouder zitten tijdens de echo! Om je te steunen!
Groetekes, Sje
Nou Sann en Sje… beetje opschijven dan kan ik er ook bij!!
Meid toch ik zit gewoon weer met kippevel … dacht toen ik titel las ‘Nee niet weer hé!’. Wat duurt half 2 morgen nog lang zeg… wel heel fijn dat je dan terrecht kan.
Heel veel sterkte…
Fijn dat je zo snel tercht kan.
Ik hoop echt dat alle goed is!!
Sterkte met wachten tot morgen, meid, ik denk aan je en duim voor je!
Liefs, Anne
Oh jeetje wat een spanning allemaal! Fijn dat je morgen terrecht kunt, maar wat duurt dat nog lang… Ik zal ook keihard voor je duimen dat alles goed is! sterkte!
Bedankt voor jullie super lieve reacties! Krijg er tranen van in mijn ogen. Helaas kan mijn vriend ivm nieuw werk niet mee en Nina breng ik ff naar mijn vriendin, dus moet ik alleen gaan. Nou ja, jullie zitten allemaal op mijn schouder dus helemaal alleen ben ik niet. Ik hoop een vruchtje te zien zo groot als een garnaal. Ik laat jullie morgen zsm iets weten. groetjes Chantal
Chantal
jeetje zeg wat een spanning.
ook ik wil je ontzettend veel sterkte wensen en duim heel hard mee voor goed nieuws!!!
liefs,
Rinske
Ben nog net op tijd! Heel veel sterkte vanmiddag en als de anderen even opschuiven is er vast nog wel plek voor mij op je schouder!
Jammer dat je vriend niet mee kan en dat je alleen moet gaan. In ieder geval zitten wij over je schouder mee te kijken en we hopen allemaal op goed nieuws!
Ben een beetje zenuwachtig. Ik wil zo graag dalijk wat op dat scherm zien he?gr chantal
Chantal