Weer nieuwe kuur gekregen

een zorg minder nu kun je echt genieten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Fijn … geniet nu maar lekker!

Wat een ontzettend mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap…en nu maar lekker genieten, zonder je zorgen te maken over je gezondheid.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Wat een goed nieuws! Lekker onbezorgd genieten nu.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn dat alles goed is met je hart.

Dan kun je je nu lekker op je zwangerschap richten en daarvan genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Wat harstikke leuk meid.
gefeliciteerd

Groetjes Marianne mama van Ruben

Goed nieuws zeg.

Gefeliciteerd hoor. Klinkt nog ver weg maart 2010 maar zal wel heel snel gaan.

Bianca

Vandaag heb ik de verloskundige gebeld. Volgens haar ben ik vandaag 4 weken en 6 dagen zwanger. De clearbluetest gaf ook aan 4 tot 5 weken. 18Augustus om 10 uur krijg ik mijn eerste echo. Dan ben ik 9 weken en 5 dagen zwanger. Dus nog effe wachten. Ik ben nu bezig met stoppen met roken. Is het normaal dat er bij mij nu al een buikje te zien is? Dat had ik de eerste maand bij Nina helemaal niet. Is het normaal dat je het bij een tweede kindje sneller gaat zien? Een vriendin zei tegen mij: Doe je al een buikband om. Ik zei: nee, want als dan mensen vragen hoe ver ben je dan moet ik zeggen 5 weken. Vind het dan zo vroeg in de zwangerschap raar om dan al een buikband te dragen hahaha. groetjes chantal

Chantal

Spannend hoor zo’n 1e echo.

Je hoort idd vaker dat je buik bij een 2e sneller te zien is. Dit zou komen doordat de baarmoeder al een keer is uitgerekt.

Geniet ervan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Hoi allemaal
Ik heb zaterdagavond en zondag ochtend een beetje slijmerig donkerbruin bloed verloren. Daarna is het gestopt.Nu ben ik erg onzeker. Ik heb geen pijn gehad of zo. Ben ik nu mijn vruchtje kwijt? Vanaf 9 uur is de verloskundigepraktijk open dan ga ik eens bellen. Ben bang. Groetjes chantal

Chantal

Oh joh dat is schrikken. Ik hoop voor je dat het onschuldig is. Het kan ook een innestelingsbloeding zijn ,dat had mijn vriendinnetje ook… dat bleek toen onschuldig.
Houd je ons op de hoogte? Ik duim voor je!!
lieve groeten!

Lilypie
Lilypie

Wat ontzettend vervelend. Ik hoop echt voor je dat het onschuldig is en niets te betekenen heeft. Wil, dat je bij een miskraam ook stolsels moet verliezen is niet waar. Ik heb helaas een maand geleden ook een miskraam gehad en geen stolsels verloren. Maar dat het donkerbruin bloed had is wel een goed teken. Vaak is een miskraam echt bij helderrood bloedverlies.

Sterkte en ik hoop dat alles nog gewoon goed is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

6augustus zou ik mijn volgende menstruatie moeten verwachten als ik niet zwanger zou zijn dus deze datum ligt niet echt in de buurt. Er zaten geen stolsels in. Het vruchtje moet zich nu toch allang ingenesteld hebben. Ben vandaag 5 weken en 4 dagen (nog)zwanger als het goed is. Heb net gebeld maar ik krijg het antwoordapparaat eraan.grrrr groetjes chantal

Chantal

pfff wat een onzekerheid, ik denk ook wel dat het een goed teken is dat het niet helderrood is maar ik duim voor je dat alles goed is

Liefs Michelle

Oh wat spannend zeg, Chantal. Hopen dat alles gewoon goed is.

Als je het antwoordapparaat krijgt, dan bel je toch gewoon de lijn die je mag bellen als je weeën hebt? Van onze verloskundige mochten we bij dit soort onzekerheden altijd bellen op de andere lijn. Hoefden we niet te wachten tot het antwoordapparaat van de gewone lijn af ging.

Ze zijn er liever op tijd bij als er iets mis lijkt te gaan om dat soms een en ander nog wel te redden is. Dus gewoon de spoedlijn bellen!

Groetekes, Sje

Ik heb net het spoednummer gebeld. Ze belt mij terug zodra ze weer in de praktijk is om een afspraak te maken om een eerdere echo te laten doen. Ook zei ze dat ze dit vaker hoorde en dat dit een inderdaad wat jullie ook zeggen een innestelingsbloeding kan zijn. Ik ben benieuwd…groetjes chantal

Chantal

Goed dat je gebeld hebt! Hou ons op de hoogte he?!

Groetekes, Sje

Het kan ook zijn dat je geslachtsgemeenschap heb gehad en daardoor iets bruin bloed hebt verloren. Hadden wij ook bij de zwangerschap van Anna. Je schrikt je helemaal klem! Die onzekerheid is ech niet leuk.

Innestelings-bloed kan het ook heel goed zijn. Als je verder niet veel bloed hebt verloren, is dat een positief teken.

We hopen allemaal dat het onschuldig bloedverlies is!!

Nou, hopen dat het allemaal meevalt! Ik duim voor je!
Spannend meid. Sterkte / succes!

liefs!

Ik heb morgen om half 2 een afspraak voor een echo. Ik hoop dat er iets op te zien valt…

Chantal