WEER luieruitslag tot bloedens toe, wat moet ik nu

Nou Naar aanleiding van mijn topic dat ik niks goed kan doen bij mn mannetje, daar had ik ingezet dat het waarschijnlijk toch van zn kiezen afkwam.
nu ligt hij dus ineens met koorts in bed (hij was al strontverkouden…ofja wanneer niet) en hij heeft 13(!!!) diarree luiers gehad vandaag.
heel zijn billen WEER kapot. vind je het gek?!
maargoed… ik ga maar weer met gaasjes en lauw water aan de gang. stond net met tranen over mijn wangen zijn billen te verschonen met billendoekjes.
ooh oh ohhh wat huilde hij! hij had echt vreselijke pijn.
grote ogen opzetten helemaal in paniek… bijna paars hoofd van het krijsen en huilen… om zich heen trappen trillen bibberen schokken, pfoe… dat is zoo moeilijk he! ik wen er nooit aan aan die rot uitslag.
heb er een extra dikke laag barriere creme opgesmeerd en sinaspril gegeven want 5 minuten na het verschonen brulde hij nog van de pijn. doen de zalf gesmeerd en dat verzacht gelukkig meteen.
kan het gewoon niet aanzien.
hopelijk slaapt hij vanacht goed.
Ik ben alleen bang dat het niet van de kiezen komt. ik weet dat het wel zo is, maar ik denk gelijk weer terug aan zn opname in december, toen hij zoveel diarree had van een of ander virus. ik heb dus echt een hekel aan diarree bij hem. denk gelijk: het zal toch niet weer?
het ruikt ook weer hetzelfde… maargoed kan ook door de kiezen komen dus ik moet me verder niet druk maken. Hopelijk heeft ie vanacht geen dunne luiers…maar ik ga er wel vanuit, aangezien hij er al zo niet normaal veel had vandaag.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh nee hè? Zielig! Hou het goed in de gaten hè, met dit warme weer + diarree drogen ze nog sneller uit dan normaal. Sterkte en hou ons op de hoogte hè? Knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ooh Mriek snap je hoe gek ik hier verdorie van wordt! Om over Rico zelf nog maar niet te spreken, de arme ziel… blij toe als die amandelen eruit zijn, is ie tenminste niet meer zoveel ziek. En dat die kiezen maar door zijn. is ie ook van van rode billen af.
ik begin bijna naar de operatie uit te kijken, en zoiezo naar zn laatste kies die doorkomt… hoeveel moet Erik er nog?

Inge laat he mveel drinken nu hè en diaree en koorts en warm buiten dat wil wel. Beterschap met het mannetje.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ja doe ik michelle, alleen hij drinkt echtveel water.
wordt diarree dan niet erger?
ik dacht dat altijd dat je daar nog dunnere ontlasting van kreeg.

Hoe ging het vannacht? Hopelijk niet al te slecht. Erik moet nog een paar kiezen, weet niet exaxt hoeveel want durf niet te kijken…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ging super vanacht, hij was vanochtend pas na 8 uur wakker.
geen poepluiers gehad vanacht (maf he)
en die dikke laag bariere creme heeft m goed geholpen. heb net met gaas en lauw water zijnb illen verschoont en hij gaf geen kick (opluchting!!!)
ook de koorts is weg.

Joepie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Toppie

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers