ooh echt het is weer bezig hoor, Rico heeft weer normale ontlasting (wat slijmerig maar verder prima)
en nu heeft ie voor de tigste keer luieruitslag, (kan geen rede bedenken waardoor nu weer!)
in het ziekenhuis kreeg hij conveen barriere creme ipv bepanthen en al die andere softe rommel die niet werkt hier.
die conveen zalf hielp wel en hij had minder pijn.
die creme is dus NERGENS te vinden!
geen 1 apotheek heeft m, en kan wel besteld worden per 12 tubes van 100 gram.
leuk grapje, want ze zijn 14 euro per tube.
of het vergoed wordt geen idee.
Nu had de assistente gezegt: als wij je niet voor 1 uur terug bellen ligt het klaar bij de apotheek.
nou ze belde niet en ik dus naar de apotheek gegaan, hetligt er niet!
ook moest ik gaasjes hebben (niet gewoon steriele gaasjes gewoon gaas 100 op elkaar geplet in een verpakking)
ipv billendoekjes.
per 100 stuks 13 euro.
wordt eigenlijk wel vergoed maar ja aangezien ik geen recept had kreeg ik ze ook niet zo mee.
ik wordt er niet goed van. rico gilt weer de hele dag en hij bloed erg uit zijn billetjes (de wondjes natuurlijk)
zucht…
ik ben gewoon echt op van de zorgen met rico de laatste tijd. en zelf moet ik nog opknappen dus ik voel echt alsof ik het allemaal niet meer trek even… het gaat maar om luieruitslag zul je denken, maar wel de ZOVEELSTE keer in een korte periode en niks helpt, en ik moet hem wel constant pijn doen met zijn verzorging.
en dat terwijl ik zelf al helemaal brak ben. (ben nu pas aan het uitzieken van voor rico’s opname… en erg goed voelk me niet)
het zal wel een dermatologisch onderzoek worden uiteindelijk maar
weet IEMAND hoe het kan dat hij zovaak luier uitslag heeft?
ofja rode billen (verschonen doen we echt vaak genoeg…geloof me)
en dat het ook elke keer gaat bloeden???
help… de dokter helpt namelijk niet