WOW!! Joey kan zich omrollen Gisteren bij mijn schoonmoeder lag hij daar in zijn bedje te slapen, en mijn vriend wou even kijken, lag ie op zijn buik. Ik geloofde er niks van, papa heeft namelijk de nijging om hem direct uit bed te halen zodra hij wakker is, en dat deed hij gisteren dus ook… Balen, want daar stond tegenover dat we een ontzettende vervelende en lange middag hebben gehad…
Het kind lag nog te slapen, en lag er ook net een half uurtje in…
Maar vanmorgen… Hoorde ik een luid protest uit zijn kamertje, en dat doet hij noooit! Hij blijft zo een uur rustig liggen kijken en kletsen. Het was nog maar (!) half acht, en normaal slaapt hij zeker tot 8 uur, en begint dan tegen 9 uur te protesteren. Ik ging kijken wat er aan de hand was, en ja hoor, hij lach op zijn buik met zijn hoofd gekanteld en gezicht vast tegen de spijlen, hahaha! Wel zielig, maar ik ben zo blij dat hij het nu kan! Hij deed in de box nog geen poging, maar nu is het hek van de dam, ik heb hem het afgelopen uur al drie keer om moeten draaien, want terugrollen kan hij nog niet. Ooooh ik ben zo trots!!!
Groetje Anouk