Weer een grote stap!

WOW!! Joey kan zich omrollen Gisteren bij mijn schoonmoeder lag hij daar in zijn bedje te slapen, en mijn vriend wou even kijken, lag ie op zijn buik. Ik geloofde er niks van, papa heeft namelijk de nijging om hem direct uit bed te halen zodra hij wakker is, en dat deed hij gisteren dus ook… Balen, want daar stond tegenover dat we een ontzettende vervelende en lange middag hebben gehad… Het kind lag nog te slapen, en lag er ook net een half uurtje in…
Maar vanmorgen… Hoorde ik een luid protest uit zijn kamertje, en dat doet hij noooit! Hij blijft zo een uur rustig liggen kijken en kletsen. Het was nog maar (!) half acht, en normaal slaapt hij zeker tot 8 uur, en begint dan tegen 9 uur te protesteren. Ik ging kijken wat er aan de hand was, en ja hoor, hij lach op zijn buik met zijn hoofd gekanteld en gezicht vast tegen de spijlen, hahaha! Wel zielig, maar ik ben zo blij dat hij het nu kan! Hij deed in de box nog geen poging, maar nu is het hek van de dam, ik heb hem het afgelopen uur al drie keer om moeten draaien, want terugrollen kan hij nog niet. Ooooh ik ben zo trots!!!:smiley:

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Gefeliciteerd! Leuk he… Als je nu maar niet elke keer eruit moet als hij op z’n uikje is gedraait…!

Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Leuk he en zo kennen ze steeds weer meer dingen. Dat terugrollen had dylano zo onder de knie dus wie weet.
hij wil nu gaan zitten hahaha en kwaad worden als het niet lukt. maar kan hij ook helemaal nog nie als ik hem zittend wegzet is het 1 of 2 tellen en hop daar rolt hij om. Meneer heeft geen geduld

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

hahaha ja dat zitten is hier ook wat. Joey is veel te beweeglijk om te zitten. Hij blijft maar aan het schommelen van voor naar achter. Als ik hem op de bank zet met zijn beentjes wijd, dan blijft hij even zitten, maar dan wel met zijn neus op z’n voetjes, hahaha!

Groetje Anouk

Jha hier ook mennnnnnnnnnn wat zijn die baby’s lenig hahhahahaha dylano stopt zijn voeten dan ook nog in zijn mond

Groetjes Michelle

Goed zeg! Dat je daar als mama zoooooo trots op kan zijn he? Ik glunderde helemaal toen Eva het kon en ik klapte voor haar! Terugdraaien kan ze nu nog steeds niet, dus wij moeten haar best vaak terug leggen. En ze kan nu wel op haar buik draaien, zodat ze net zo’n schildpadje lijkt. Ik bedoel dat ze ligt en zich dan draait om haar as. Is heel leuk. Ze doet nu steeds vaker haar knietjes onder haar buikje, ze wil kruipen. Dat lukt nog niet. Zitten kan ze, alleen nog niet los. Wel in de wagen zonder leuning, als ze vastzit met een riempje. Dan zit ze ‘los’ en speelt ze volop. Ja Anouk, er komen nog veeeeeel trotsmomenten! LEUK! En nu je mannetje nog drillen dat hij Joey lekker laat slapen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja ik ben hard bezig met drillen, maar van gisteren kan ik het me nog enigzins voorstellen. In de kraamweek toen de kraamverzorgster er nog was moest hij van haar op de rug slapen, terwijl hij in het ziekenhuis om en om op de zij moest liggen. Thuis wou hij niet op zijn rug slapen, dus probeerden we de zij, en ja hoor, meneertje had zich op zijn buik gerold. Puur toeval natuurlijk, maar er brak grote paniek uit, de kraamverzorgster zei dat dit echt heel gevaarlijk was, en dat we hem vanaf toen op de rug moesten laten liggen. En dat zal Danny wel onthouden hebben, vandaar zijn schrik natuurlijk Hij staat er misschien wat minder bij stil dat kleine kindjes groot worden, hahaha!

Groetje Anouk

nou ja zeg… Ik had Joey net even op zijn kamertje op de buik op de grond gelegd zodat ik zijn bedbodem kon verlagen, en om de klamboe weg te halen. ( Moest ik even een schoon dekbedovertrek voor hem pakken in de kamer er naast, en wat denk je… Ik kom terug en meneer heeft zich van buik naar rug terug gerold! Wow hey, twee dingen geleerd in een dag:D Ben echt supertrots op mijn ventje! Maar nu word het wel tijd om traphekjes ed aan te schaffen denk ik? Want helemaal naar twee kanten kunnen rollen, betekend misschien ook wel dat hij zich vandaag of morgen rollend een paar meter verschuift… Hebben jullie al traphekjes?

Groetje Anouk

Hee Hallo,

Wat grappig… Thijmen rolde zich gisteren ook voor het eerst om… Ik heb het gelukkig op film vast kunnen leggen…
Super Trots…

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

oh wow das leuk voor later! Wij hebben tientallen filmpjes van Joey, maar nooit van een eerste keer, das ook zo moeilijk te timen… Maar gaaf hoor!

Groetje Anouk

Morgan rolt in der bed ook terug. Waarschijnlijk omdat ze weet dat ze haar hoofd niet stoten kan daar en dat scheelt mij toch weer lopen.

Ze zit trouwens alleen op je schoot helemaal rechtop zonder ondersteuning of vasthouden van pappa of mamma enne als ik haar in de box laat staan pakt ze de rand van de box en blijft ze zelf staan. Dus ik ga toch maar eens bij het cb vragen einde van de maand of ze ook al op de fiets mag.

Groetjes,

Michèle

Hier kwam vandaag opeens papa uit zijn mond en ik maar mama oefenen hahahaha papa had dus de eer. en hij heeft het nu al een paar keer gezegd
Nu ligt hij de krijsen in zijn bed dacht dat het over was

Groetjes Michelle

Wat wil die dan Michelle??? Morgan heeft vandaag maar 2 uur geslapen over de hele dag. Ze was niet sjago of zo integendeel. Ze moest alleen net even heel hard huilen weer. Ze was haa tul kwijt (lang leven de sprongen want ze slaapt nu echt niet zonder) maar nu is het weer dromeland sinds 19.00 al.

Groetjes,

Michèle

Dacht dat zijn sprong over was, hi jis verder wel vrolijk op de dag maar het was ook weer vreselijk veel gillen vandaag dus had het kunnen weten. maar het is stil hij slaapt zuchtttttttttt hahahahahaha

Groetjes Michelle

Hier was Eva al om 18.45 uur in dromenland. Ze zat om 17.00 uur eigenlijk al te gapen, maar ja, ze moest haar pompoen met kip (rook lekker joh) nog eten…Ik vond het vandaag lang duren met haar. Ze was heel lief en wilde ook veel spelen, maar ik vond het buiten koud en had zelf geen zin om te gaan lopen ofzo. De hele dah binnen trekt best lang vind ik. Ik was dan ook best blij dat ze lief ging slapen en dat ik nu even rustig kan zitten. Ik heb vandaag al mijn zomerkleren gewassen en gevouwen plus het hele huishouden (ben een paar dagen alleen met Eva) en nu ben ik even kapot! Dadelijk een bakkie thee met een muffin! Oh ja, Eva rolt nog steeds niet terug op haar rug. Dan doet ze gewoon ‘huh…u…u’ en dat betekent dan: draai me om!

Morgan rolt terig met behulp van de spijlen dan komt ze niet te hard op haar hoofd heeft ze ontdekt. In de box dan he in der bed maakt het niet uit want het matras is zacht. Oh ja spijlen zijn ook leuk om je proberen op te trekken, hou me hard vast want als ze zo doorgaat staat ze binnenkort.

Groetjes,

Michèle

wel makkelijk dat ze dat geluid maakt weet je gelijk wat je moet doen
Beter dan gaan huilen.

Groetjes Michelle

Ha ha ha zou raar staan als ze roept he mam draai me om.

Groetjes,

Michèle

jah echt wel.
Dylano heeft ook een manier gevonden om niet te hard met zijn hoofd terecht te komen die buigt zijn hoofd naar zijn borst hahahaha. Zijn ze slim he die kleintjes

Groetjes Michelle

Eva ‘staat’ alleen op schoot en dan veert ze door haar beentjes. Zitten kon ze vandaag even alleen in de bank, al moet ik zeggen dat ze wel naar voren gebogen zat. Maar ik vond het zo goed! Wilde ik een foto maken, maar ja, de diva wilde niet meer opzitten en dus moet ik maar even wachten. Zich optrekken doet ze nog niet, ze is wel aan het electric boogie-en geslagen net als Morgan, rondjes draaien om haar as!