Weer een grote stap!

quote:
Hier was Eva al om 18.45 uur in dromenland. Ze zat om 17.00 uur eigenlijk al te gapen, maar ja, ze moest haar pompoen met kip (rook lekker joh) nog eten...

Groetjes Rainbow, trotse mama

Da’s toevallig, de pompoen met kip stond hier vanavond ook op het menu! Ging er hier in als koek. Vond Eva het lekker?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik ga vanavond voor de macaroni Ik vind dat wel een redelijk veilige smaak om 8+ mee te starten.

Groetjes,

Michèle

De macaroni is ook lekker, tenminste dat vindt m’n zoon. Ben benieuwd!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat leuk dat Joey zich nu kan omrollen. Ik weet nog goed toen Tim dat voor het eerst deed. Vond het ook zo ontzettend leuk om te zien. En toen hij dus eenmaal van rug naar buik kon rollen kon hij het ineens andersom niet meer. Gelukkig duurde dat maar 2 weekjes en toen rolde hij zelf alle kanten op.

Geniet ervan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

De pompoen vloog er hier ook in Mriek. Het rook ook erg lekker, een beetje geroosterd. Het is dat het op was, want ze had best nog wat meer gewild volgens mij. En de macaroni is ook erg lekker, vind ik zelf ook haha en ik denk dat Morgan 'm op gaat peuzelen! En alle fruithappen zijn ook lekker!

ooh super! echt leuk die mijlpalen he!
rico KON van rug naar buik rollen (andersom doet ie wel) maar nu ineens niet meer wel kan ie op zn zij draaien en zo ook stabiel blijven liggen, terwijl hij eerst nog elke kant op viel als ie op zn zij wilde liggen.
en het mooie is dat vanaf 6mnd de ontwikkeling erg opvalt vind ik, voorheen viel het minder op dan nu nu kijk je echt van: zooo wat zijn ze groot ggeworden…wat kunnen ze ineens veel en nu sta je echt stil bij dingen die ze gaan doen…de eerste woordjes, het rollen wat je al zolang aan het oefenen bent… echt super!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik ben voor heel erg safe gegaan. De bruine bonen genomen enne ze zijn opgegaan. Laatste stukje met zingen van 7 wagenonnetjes maar dat moeten we wel vaker doen omdat ze moe is en afgeleid moet worden. Het gaat iets langzamer dat de 6+ potjes maar ja er moet iets meer weggewerkt worden. Het is niet hap slik weg natuurlijk. Maar ook de 8+ zijn gelukt… nog even en ze eet met ons mee

Groetjes,

Michèle

Ja geld en tijd denk ik want je bent altijd aan het plannen hoe laat zij eten krijgt en eten wij ervoor of erna en je moet altijd meenemen als je ergens heen gaat en zo.

En ja ik ben ook best wel trots op haar.

Groetjes,

Michèle

Jaaaaa bruine bonen! Dan weet je wel dat ze die lust! Zo kan ik het ook! Mais moet ze eten, die vieze! Zag je dat de 8+ ook iets hebben met zoete mais? Ik gruwel er al van. Toch ga ik die een keer kopen, benieuwd of Eva die nu wel gaat eten! Knappe ladies als ze dat voor elkaar krijgen! Maar goed hoor, van Morgan, maar dat schreef ik al in een andere topic!

Wil, heeft Bo weleens Friso mais op al? Geen een kindje hier lust die!

Ik heb olvarit mais Rainbow…

Groetjes,

Michèle

Ha hah a de ikke ben baby’s zijn niet alle kindjes he.

Groetjes,

Michèle

Ik vond hele stukjes fruit terug. Ze kan natuurlijk nog niet echt kouwen. Enne vanavond Macaroni maar wel met afleiding, maar ze was ook moe enne ik weet niet of ze wel zo dol is op pasta gezien in de tagliatella ook een keer terug gespuugd heb gekregen, maar het potje is leeg gegaan.

Enne ja daar heb je weer gelijk in Wil.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 05 May 2009 19:19:32