Hier volgens mij een rustige nacht. Ha ha ha klinkt heel raar, maar volgens mij ben ik er 1 keer uit gegaan voor haar speen maar dat kan ik me niet echt meer herrineren. Ze was alleen om tien over zes wakker en ik was zowaar uitgerust voor iemand met een flinke verkoudheid. Alleen in mijn hoofd heb ik haar gehoord en genegeerd (!?!?!?) Maar goed wij zijn goed begonnen. Ze wilde maar 120cc drinken en meer echt niet. Gek genoeg doet ze dit nu bij 2 flessen op de dag nu. De laatste en een ertussen. Dus eigenlijk heeft ze al 1 fles geloosd alleen door twee gedeeld. Ze krijgt wel wat diksap op de dag. Meestal met haar fruithap 's morgens en 's middags wat met haar liga.
Wordt denk ik tijd om aan brood te beginnen en er helemaal 1 weg te halen, alleen even kijken welke ze kwijt wil. Wat denken jullie al gaan rommelen of Morgan zelf ‘laten beslissen’ De laatste fles heeft ze ook zelf gekozen zeg maar alleen toen liet ze resoluut 1 fles staan zeg maar nu niet. Ik vind het op zich niet erg, het is alleen balen dat ik niet weet welke op de dag ze niet wil, soms wil ze ze wel allemaal en soms niet dus veel weggooien Na het eten maak ik eigenlijk al standaard 120 aan.
Groetjes,
Michèle