Hier een dramanacht. Ze werd om 23.00 schreeuwend wakker. Duidelijk honger wat niet zo gek was na de weinige hoeveelheid melk van gister. En ze gloeide. Dus temp genomen (39 weer) pcm en een fles en ze was zo vertrokken. Om half 2 was het brullen. Geen koorts meer en met een speen en wat liever woorden zo weer vertrokken gelukkig tot half 4. Brullen brullen brullen. Ze had zo’n honger. Dus 100 gegeven en die heeft ze rsutig leeggedronken terwijl ze helemaal tegen me aan gekropen was. Vanmorgen om 7 uur is ze wakker geworden. Mijn vriendin pas vandaag op haar en die zou er om half 8 zijn dus gelikkig heb ik ook nog tot 7 uur kunnen slapen. Maar goed toen ik het licht aan deed zag ik was het probleem van vanacht was. Ik had immers geen licht aan gedaan. Ze had grote koekers om haar neus en na het niezen grote snottebellen. Arme schaap is verkouden geworden vannacht. Zat er in, mamma is ook snotterend en pappa is er net vanaf.
Maar goed ze vond het geweldig dat me vriendin er was en toen die zwaaide naar der deed ze zowaar ook haar arm omhoog en ze heeft haar hele fles leeggedronken. Maar we gaan weer met de luuf en zo in de weer. Gelukkig heb ik een ha afspraak staan vanmiddag voor dat schijfje in haar tepel. Dus pappa kan haar desnoods even na laten kijken op keel en oren
Oh ja enne dat boek vind ik wel geweldig, ik kijk namelijk niet naar wat ze nog niet kan, maar naar wat ze wel kan en dat klopt wel. Het is glas is halfvol of halfleeg
Groetjes,
Michèle