Weer een fles kwijt?

Hier een dramanacht. Ze werd om 23.00 schreeuwend wakker. Duidelijk honger wat niet zo gek was na de weinige hoeveelheid melk van gister. En ze gloeide. Dus temp genomen (39 weer) pcm en een fles en ze was zo vertrokken. Om half 2 was het brullen. Geen koorts meer en met een speen en wat liever woorden zo weer vertrokken gelukkig tot half 4. Brullen brullen brullen. Ze had zo’n honger. Dus 100 gegeven en die heeft ze rsutig leeggedronken terwijl ze helemaal tegen me aan gekropen was. Vanmorgen om 7 uur is ze wakker geworden. Mijn vriendin pas vandaag op haar en die zou er om half 8 zijn dus gelikkig heb ik ook nog tot 7 uur kunnen slapen. Maar goed toen ik het licht aan deed zag ik was het probleem van vanacht was. Ik had immers geen licht aan gedaan. Ze had grote koekers om haar neus en na het niezen grote snottebellen. Arme schaap is verkouden geworden vannacht. Zat er in, mamma is ook snotterend en pappa is er net vanaf.

Maar goed ze vond het geweldig dat me vriendin er was en toen die zwaaide naar der deed ze zowaar ook haar arm omhoog en ze heeft haar hele fles leeggedronken. Maar we gaan weer met de luuf en zo in de weer. Gelukkig heb ik een ha afspraak staan vanmiddag voor dat schijfje in haar tepel. Dus pappa kan haar desnoods even na laten kijken op keel en oren

Oh ja enne dat boek vind ik wel geweldig, ik kijk namelijk niet naar wat ze nog niet kan, maar naar wat ze wel kan en dat klopt wel. Het is glas is halfvol of halfleeg

Groetjes,

Michèle

och germ het kind, Het zit er ook nie mee is het wel. pfffff. Maar zo te horen blijft ze er gelukkig vrolijk onder overdag dan hahaha

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ja hopelijk eet ze vandaag wel weer wat beter der flessen want mamma heeft geen zin om steeds gebroken nachten te hebben

Groetjes,

Michèle

fem als je kleine aangeeft wel honger te hebben gewoon wel blijven aanbieden thee enzo maar als dat niet geacepteerd word zou ik wel om 3uur flesje geven jah

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

He Wendy,

Dat doe ik nu ook hoor, maar ik wil niet proppen en xo voelt het nu wel…
Ik maak me gewoon tevene zorgen, Ik ben altijd bang dat ze te weinig krijgt.

ons schema is nu omdat hij nog geen brood eet alsvolgt

7:00 fles
9:00 fruit
11:00 fles
15:00 fles
17:00 potje
19:00 fles

en dan slaapt ie tot de volgende ochtend moeten hem zelfs soms wakker maken voor de laatste fles

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Ik hoop het ook voor je Michele! Sneu voor de kleine Morgan. Is het verdorie nou nog geen lente!!!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja het is acht heel sneu. Maar me vriendin smste net. Ze heeft netjes haar fruitje gegeten en lekker geslapen. En ze gingen zo een fles eten dus ze doet het wel goed en ze is heel lief, alleen snotterd ze weer, maar gelukkig geen koorts.

Groetjes,

Michèle

zielig heh nick vind het wel grappig als die bellen kan maken uit zijn neus hahah viespeukje

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Oh nee dat doet ze niet, ze komen er alleen uit als ze niest. Maar liever zo dan weer die snotluiers. Oh jongens wat zal ik blij zijn als de lente echt doorbreekt en al deze ongemakken verholpen zijn.

Groetjes,

Michèle

een ding scheelt ze zeggen dat kinderen die eerst een winter mee maken een grotere weerstand hebben dan kinderen die in de zomer geboren worden en de meeste van ons hebben ook echt wat aan de zomer gaan ze goed kruipen misschien zelfs al lopen dus lekker buiten genieten kind in het gras heerlijk

groetjes wendy

dat zei ik ook al tegen mijn vriend wendy
dat rico dan 10 maanden is als we op vakantie gaan en dat ie dan ook al wat kan en dat dat echt super relaxed is gewoon hoeft ie niet alleeen maar te slapen in zn wagenbak want die heeft ie niet eens meer nodig

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja maar is ook gewoon veel leuker

groetjes wendy

Het lijkt weer wel herfst zeg pfffffff. Hoop voor jou ook dat je geen gebroken nacht meer hebt Michèle

Groetjes Michelle

Ach vanavond luuf en pcm in de aanslag enne mijn vriendin belde op 12.00. Morgan had niet haar hele fruitje op, maar wel haar hele fles en daar gaat het toch om. Dus de eerste 400 cc zit erin en bleef er helemaal in. Als ze vanmiddag goed slaapt (ze lag om 12.00 in coma) dan drinkt ze die ook van 15.00 ook goed leeg en als haar groente ook goed gaan dan zijn we al een heel eind weer.

Groetjes,

Michèle

ja als ze goed eten scheelt het al een heel stuk

Groetjes Michelle

Oh echt wel, en dan knapt ze ook het snelste weer op.
Goed eten en veel slapen zijn de beste remedie.

Groetjes,

Michèle

morgan is ook allang aan het sukkelen he met dr verkoudheid e.d.
ik zei net al rico en morgan zitten wel in hetzeflde schuitje altijd
niet voor niks 3-ling

Ja het is op en af. Als ze er vanaf is dan duurt het niet lang of ze heeft hem weer. En is ze niet verkouden dan is ze wel met der tanden bezig of ze heeft een oorontsteking. Maar dit is de 3e verkoudheid.

Groetjes,

Michèle

weer aan het snotteren e.d.?
rico is eigelijk altijd verkouden (neusverkoudheid) maar zoals nu heb ik nog nooit meegemaakt