Week eerder overstappen op 6+?

haj…ff vraagje,
kan ik een week eerder beginnen met opvolgmelk?
en met de 6 maanden potjes ook?
want ik heb nog maar voor 1 week in huis van beide en ik heb al opvolgmelk gekocht, en had zoiets van die ene week maakt dat wel uit?
dus…melk en potjes vraag

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha doet iedereen hier vaak hoor
inbrekend dan
maarre…ja dat wel maar dan moet ik NOG eerder beginnen met 2 omdat ik echt nog maar net genoeg heb voor een week…nr 1

Welja joh, die ene week maakt geen Zet Aa Kaa uit! Gewoon doen!
Als-ie een week eerder geboren was, had je nu toch ook met die 6-maanden-spullen begonnen? En dan was het precies hetzelfde kindje geweest hoor!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Mar 2009 19:29:29

jij bent lief

En jij bent een twijfelkont! Schiet op, ga die kleine man een knuffel van Tante Esther geven!

Groetekes, Sje

hahaha, zal ik doen zometeen.
ooh ik zit er even doorheen sje…
rico die heeft dus gisteren constant zitten krijsen vandaag alweer, en wilde zn groente niet opeten, dus uit wanhoop maar een halve fles gemaakt (+ dat bijna halve potje wat hij dan gegeten had)
echt ik weet het niet meer effe. trek het gewoon even niet meer. ik heb echt hoofdpijn al 3 dagen en als rico dan ook nog is zo aan het huilen en krijsen is de HELE dag dan ewet ik het effe niet meer hoor…sorry voel me echt slecht persoon als ik zo praat, want het is een lieverd

Schattebout, hij zit hartstikke in een sprong. Moet je “even” doorheen. En logisch dat je er dan op een gegeven moment hartstikke doorheen zit.

En nog iets: voel je niet slecht omdat je hem op het moment niet altijd een leuke baby vindt. Je houdt toch wel van hem.

Onze meiden van 4 en 5 halen af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan. Dan zeg ik zelfs letterlijk: “Ik vind jullie vandaag geen leuke kindjes!”. En zo is het dan toch ook?! Mogen ze best weten. Maar dat wil niet zeggen dat het “houden van” veranderd is! En dat weten ze ook, hoe boos ik ook op ze ben, dat ik nog altijd net zoveel van ze houd en dat ik ze nooit zou willen missen.

Als je een keer ruzie met je partner hebt, dan stopt het houden van toch ook niet! Je bent alleen even stevig boos op hem.

Dus voel je niet schuldig dat je die kleine man niet altijd tof vindt deze dagen. Hoort er allemaal bij. Zolang het houden van maar niet verandert of alleen maar meer wordt, is er niks aan de hand!

Groetekes, Sje

ik snap je helemaal Inge, ik heb dat ook met morgan. We zijn gek op onze kinderen maar het kan ook zwaar zijn. Ik ben alleen bang dat dit nog het sprongetje is bij Rico. Je moet er toch even doorheen. Is pappa niet in de buurt om even te helpen of je te ontlasten???

Groetjes,

Michèle

dankjewel allebei!
maarja papa is er natuurlijk ook en ook papa heeft af en toe zoiets van grr!!
het houden van wordt alleen maar MEER juist. ik kan nog steeds niet bevatten hoe ver liefde voor je kind kan gaan, dat is zo super mooi
maar soms wordt ik echt even boos op hem en dan zeg ik ook van: rico hou op nou!
en dan klink ik ook boos, en dat vind ik zo erg achteraf en voel me echt schuldig. en daaromv oel ik me zo’n debiel soms.
hij slaapt nu…gelukkig.
maar is het niet erg dat ik hem een keer beetje fles bij heb gegeven aangezien hij zn groente niet wilde?

Nee juist niet meid, Hij is nog geen 6 maanden. Fles is nog nr 1 nu. En als hij het goed binnenhoud is het helemaal geen probleem.

Groetjes,

Michèle

Een hele goede vriend van mij zei altijd Zo’n pleuris dag as het vandaag is gewees ken het morgen niet worden. Ik heb die altijd in mijn achterhoofd gehouden. En ja het is waar, en zeker als je daar aan denkt

Groetjes,

Michèle

Nou, tegen de tijd dat ze de peuterleeftijd hebben “ken het morrege wel ook zo’n pleurisdag worre” hoor! Onthoud die ook maar even Michèle!

Groetekes, Sje

haha ja dat is ook weer waar weer bedankt iedereen.
nouja hij heeft de hele nacht doorgeslapen en ik zet effe iets in dat topic over zn “luier uitslag” wat ik niet denk dat het het is

ha ha ha gun me nou even die illusie Sje…

Groetjes,

Michèle

We denken aan je hoor Inge! Dit gaat weer voorbij!

En over die overstap: van nr. 1 naar nr. 2 mag zonder mengen hoor, zolang je hetzelfde type blijft geven is dat geen probleem. En met die potjes, ook geen punt om daar een weekje eerder mee te beginnen. Die ene week maakt 'm het verschil niet hoor.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@Michèle, ik gun je geen illusie, ik zet je met 2 benen op de grond!

Groetekes, Sje

Dank je Sje…

Groetjes,

Michèle

oke…dan doe ik het eerder proberen.
alleen ik denk dat het anderhalve week wordt maakt dat ook niet uit?

quote:
Welja joh, die ene week maakt geen Zet Aa Kaa uit! Gewoon doen! Als-ie een week eerder geboren was, had je nu toch ook met die 6-maanden-spullen begonnen? En dan was het precies hetzelfde kindje geweest hoor!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Mar 2009 19:29:29

en sje. ik vond het wel grappig om nog even iets terug te zenden over deze opmerking van: als ie eeen week eerder geboren was…"
en als ie nou een maand eerder geboren was

Eh volgens mij ligt het dan wel anders Inge… Anders even aan Wil vragen

Groetjes,

Michèle