aan wil? hoezo?
Week eerder overstappen op 6+?
oh dat is ook niet niks nee… koemelk allergie.
dus je arme schatje heeft ook vanalles nu bij elkaar. germ
rico had dat ook en dat is echt niet leuk, hij had zn reflux en kiss syndroom bij elkaar, en dan nu zn sprong, tandjes en uitslag.
je ziet het vaker he, 1 komt niet alleen
H;e Inge,
Wil je toch effe aan het lachen maken…weet je nog, dat we het hadden over de mais met aardappel? Je weet wel, die Rico niet te vreten vond? Hier hetzelfde hoor! Julia keek heel erg vies en ik proefde zelf even: bleeeeh. Wat een bagger! Grappig, ik zei nog voordat ik het gaf: ‘Hier Julia, Rico lustte dit niet, jij wel?’ Alsof ze Rico kent! Volgens mij heeft hij haar ingefluisterd dat de mais echt GOOR was! Enne…drie keer raden hoe de poep van Julia er de volgende dag uitzag! Yep, met witte puntjes gestippeld!
Ik heb je trouwens nog even gemaild via deze site, want je wou toch meer zien dan alleen een voetje? Nou, even je mail lezen dan en kijken op Hyves! Ik zag je bij Michele staan! Lieve hond trouwens!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh, even vergeten: als het kan zou ik 1 en 2 even mengen. Hier gingen we meteen over en Julia had er last van. Ze poepte opeens heel erg moeilijk en werd huilend wakker 's nachts. Ik denk dat ze buikpijn had. Ze probeerde er wat uit te persen met een rood kopje, wat niet lukte. Heel zielig. Nu is het over! Mengen hoeft niet, maar de structuur van 2 is toch anders en het is maar een tip!

quote:
Oh, even vergeten: als het kan zou ik 1 en 2 even mengen. Hier gingen we meteen over en Julia had er last van. Ze poepte opeens heel erg moeilijk en werd huilend wakker 's nachts. Ik denk dat ze buikpijn had. Ze probeerde er wat uit te persen met een rood kopje, wat niet lukte. Heel zielig. Nu is het over! Mengen hoeft niet, maar de structuur van 2 is toch anders en het is maar een tip!Groetjes Rainbow, trotse mama
oke dankjewel
enne haha ja ze voelen elkaar toch wel aan he de 3-ling
en ik heb je mail niet gekregen???
nog een keer
He, das ook gek! Dan nodig ik je straks effe uit voor Hyves, kun je meteen alle foto’s zien!

uhhh ik ga niet zomaar ander voeding aan mn kind geven zonder dat ik weet of het wel kan enzo?? maar goed jij je mening ik mn mening en wat je al zei je wil niemand aanvallen maar zo komt het wel over,
het heeft niks te maken met durven maar met wat wel of niet kan, en als mensen al indezelfde situatie hebben gezeten is daar niks mis mee om te vragen…
vragen staat vrij weet je wel…
en beslissingen nemen durf ik genoeg voor mn kind.
verder ben jij ook lief hoor
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 14 Mar 2009 13:05:14
Ik kan wel begrijpen als je zoveel problemen gehad hebt of hebt met voeding dat je onzeker wordt over de volgende stap. Ik vond het ook dood eng om de nutriton af te gaan bouwen hier, bang dat ik weer alleen maar met een kind met slabben in de weer zou zijn en zo. En tuurlijk je moet dingen gewoon doen, maar soms is een bevestiging van iets dat je al weet heel fijn.
En ik vind ook iedeereen lief.
Groetjes,
Michèle