Ik weet niet hoe ik het er heel dramatisch neer moet schrijven, want het is niet zomaar een beetje bang of heel erg, het is echt heel heel heftig om rico’s haren uit te spoelen na het haren wassen. zowel met de douche, als dat ik hem tegen me aan laat liggen en het via badwater uitspoel, en ook kleine bakjes water of met een washandje is het drama. en wat ik al zei niet zo’n beetje dramatisch maar gewoon gillend gek wordt hij op dat moment. het wordt ook alleen maar erger. Er is niets gebeurd het kwam uit het niets en het is nu al ruim 4 maanden bezig vandaar dat ik nu maar eens jullie hulp inschakel.
ik kan zijn haar niet alleen uitwassen, en papa ook niet.
zelfs met zijn 2en is het nauwelijks tot niet te doen.
papa houdt hem vast, omdat hij zo hysterisch wordt, hij springt zowat het bad uit hij schopt en slaat en springt om zich heen, hij gilt krijst en schreeuwt zo hard dat ik er hoofdpijn van krijg. het is dus echt heel heel…erg… dit.
papa moet hem dus vasthouden maar hij zei ook al van; inge ik kan hem niet zo hard vastpakken want dadelijk knijp ik hem blauw zo hard moet ik hem al bijna vastpakken en harder ga ik het niet doen dit is gewoon zinloos.
papa is een grote sterke jongen hoor! maar hij zegt zelfs al dat het zinloos is.
wat moeten we nou doen?!?! ik weet het echt niet meer, we hebben werkelijk alles al geprobeerd (en ik hoop dat jullie met iets nieuws komen)
we hebben zelfs al stickertjes er tegenover staan en we doen het spelenderwijs noem maar op niks werkt.
het is gewoon niet te doen!
zo gauw kraan al open gaat wordt hij al gek, en dan is er nog niks gebeurd als hij die douche kop ziet idemdito. die moet ik ook echt weg leggen. daarna wil hij er wel mee spelen enzo en kijken hoe die douche kop eruit ziet en hij bestudeert de kraan etc… maar zo gauw ik ook maar richting de draaiknop van het water ga is het gedaan. wat nu???
![]()