De buurman heeft eergister en gister bij ons de hele zolder opgeruimd omdat wij er gewoon weg niet aan toe komen, en ik de zolder niet bepaald op durf.
Daarvoor heb ik de overige 2kamers opgeruimd (we hebben 4slaapkamers) de eerste kamer is onze waskamer + logeerkamer en de kleine kamer word straks de baby kamer, daar hoeft tegen die tijd alleen nog maar geverft te worden maar dat is mijn project…
Ondanks dat we nu van alles hebben gedaan hier in huis wil dat niet zeggen dat ik me hier meer op mn plek voel want dat is niet zo.
We staan alweer bijna 3jaar ingeschreven om hier weg te gaan, we willen dichter bij onze familie gaan wonen, maar komen gewoon niet in aanmerking.
Ik hoef niet persee 4slaapkamers meer, als er maar 3slaapkamers zijn waar mn kinderen kunnen slapen en wij.
Gister weer een brief gehad van de woningstichting voor verleninging… nou dat doen wij uiteraard, en heb ook al wel gebeld of er al een huis vrij was in 1 van de 2 buurten waar we willen wonen, helaas is dit niet het geval, maar ondanks dat we hier nu alles zo goed als opgeruimd hebben zijn we op de goede weg
Ben weer trots op mezelf, maar kan het wel merken aan mn buik… heb eergister en gister echt teveel gedaan en gister ook nog gewerkt, en had zooon last van mn buik… ook harde buiken… Word je ook niet bepaald vrolijk van…
Maar goed… wou jullie even laten weten dat we alles boven weer helemaal op een rit hebben, en gaan vandaag alle was weg werken zodat dat ook weer NETJES bijgehouden kan worden.
Trouwens een vraag voor jullie?? Hoe vaak wassen jullie in de week?
En geven jullie de slaapkamers etc een grote beurt ( stofzuigen dweilen stofafnemen bedden verschonen?)
Liefs, Melanie, (mama van Noah)