We goed op weg zijn?

Ik kan al die handdoeken van 4 man nie uithangen, heb ik geen plek voor
Was nr 3 van vandaag staat aan, maar zijn wel de bedden verschoont, en René en ik hebben alletwee een 2 persoonsdekbed, anders hebben we ruzie dus dat tikt wle door. Hoef ik als het meezit van het weekend niet meer te wassen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

hier ook was 3 aan maar dat komt omdat ik achter loop door de zolder verbouwing kon dus niet bij de wasmachine
strijken doe ik alleen als ik nu iets nodig heb

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

@ Anouk ach dan compenseer ik voor jullie, ik heb geen auto en ik was maar 3 wassen per week. Enne het is geen aanval hoor, ik vroeg het me gewoon af wat ik anders deed dan de rest

Groetjes,

Michèle

Mijn buren zijn intotaal met 6mensen thuis… zij was elke dag bijna 2 trommels weg… kun je nagaan… 14wassen in de week :S:S pfffffffff

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Goedzo Michèle, samen werken we aan een beter millieu Haha! Ik hang trouwens de handdoeken en hydrluiers aan de waslijn in het trappengat, we hebben hier een hekel aan die zachte droger-handdoeken! De droger staat dus niet zo lang aan@Michelle
Wij hebben ook beiden een 2 persoons dekbed, haha! Nooit ruzie om de dekens, heerlijk Maar jeetje wat een werk met verschonen en het uitwassen! Ook nog vier kussenslopen en twee overtrekken van de matrassen, pffff! Het past niet eens in de trommel!

Lilypie First Birthday tickers

Oke dat scheelt dan ook weer Hier wel met alles een droger al moet ik daar nodig een nieuwe voor hebben…

Groetjes,

Michèle

Ook hier word overal de droger voor gebruikt, behalve de overhemden en truien van Chris

Hier komt er vaak heeel veel stof uit de kleding/handdoeken etc. Iemand enig idee hoe het komt? Heb wel een droger, maar ook als ik het niet in de droger doe maar op het wasrekje of aan de waslijn dan komen er stofwolken uit de kleding/handdoeken…

Vroeger (ja ben al op leeftijd) streek ik altijd beneden … gezelliger. Maar nu doe ik het boven op zolder omdat ik na de strijk alles kan stoffen beneden…

Hebben jullie dit ook?

Lilypie In verwachting Ticker

Was je met poeder of vloeibaar mini boy?? want met poeder kan het zijn dat je te veel gebruikt en als dat opdroogd dan wordt dat weer poeder zeg maar en dan kan dat als stof eruit komen.

Groetjes,

Michèle

Ik was met poeder en vloeibaar, maar heb nergens last van… Ik heb helaas geen tips voor je mini-boy

jeetje, ik voel me haast een slons als ik lees hoe vaak jullie stofzuigen en dweilen!

Wij stofzuigen twee keer in de week en dweilen misschien eens in de 2 maanden… Ik vind het wel best verder. We hebben geen vloerbedekking maar een houten vloer, 1 kat en toch vind ik het eigenlijk schoon genoeg…

Boven doe ik wel vaker dan de meeste va jullie. Daar slapen we en de kleine meid en daar wil ik het schoon hebben. Ook omdat ik huisstofmijtallergie heb.

De badkamer doe ik eens in de twee maanden grondig en verder met een hygienisch doekje een beetje bijhouden. dat moet eigenlijk wel vaker. De wc doe ik altijd voordat er visite komt, minimaal eens per week.

Soms wilde ik wel dat ik wat grondiger was in al die dingen, maar er zijn zoveel meer leukere dingen te doen! En de meeste tijd ben je al bezig met dingen die moeten, beetje ontspannen is ook belangrijk!

liefs

We zijn met z’n drieën en hebben 3 tot 4 wassen in de week. Met beddengoed erbij komt er een wasje bij. Julians bed wordt elke week verschoond (of vaker als hij veel heeft liggen kwijlen). Ons bed eens in de twee weken. Handdoeken worden hier ook twee maal gebruikt omdat ik anders wel erg veel moet wassen en daar gewoon de tijd niet voor heb.

Droger gebruiken we niet meer, die had er geen zin meer in. Dus alles hangt nu op zolder en boven het trapgat (en met mooi weer buiten). Gaat nu goed, nu is het daar lekker warm en is het binnen een dag droog. In de winter is het een ander verhaal en krijgen we het moeilijker droog. Misschien voor die tijd toch maar weer een nieuwe droger aanschaffen… Zit ik echt omhoog, dan gaat het bij moeders in de droger.

Stofzuigen om de dag en soms wel vaker als er veel zand mee naar binnen is gekomen. Stoffen minimaal 1x per week hoewel ik nu in mijn vakantie iets minder ijdel ben geweest en er nog aardig wat stof ligt… Toilet een paar keer per week met een doekje ook omdat Julian met zindelijkheid bezig is en er nog wel eens een druppeltje op de bril wil vallen… Euh…de douche vind ik het minst leuke klusje. Wastafel e.d. met een vochtig doekje afnemen lukt nog wel iedere week. Maar de tegels??? Die zijn al een tijdje niet meer gedaan volgens mij…

Nog een vraagje: hoe vaak zemen jullie de ramen (binnen en buiten)?

Hoevaak ik de ramen zeem?? Ligt er eigenlijk net aan of ze vies zijn of niet…maar ik denk zo 1x in de maand / anderhalve maand ofzo… moet er ook wel zin aan hebben hoor… Maar dan doe ik voor binnen en buiten… en de week erop achter binnen en buiten… Als ik alles moet doen ben ik heeel lang bezig want wij hebben hele hoge en lange en vooral VEEEEEEEEEEEL ramen…

Ik zeem de ramen meestal voor een verjaardag ofzo
Of als het echt nodig is.
Seth zit er vaak met zijn handen op, en dan is het zo weer vies, dus dan kan ik ze net zo goed nog even zo laten.

Wij doen altijd een week met onze handdoek, hebben we ook niet zoveel was
Enne… hier gaat vandaag was nummer 3 erin en dan zijn we weer klaar:D

Liefs, Anne

Ik hoef mn handdoeken zometeen alleen maar in de droger te doen, en dan heb ik het er weer opzitten :D:D:D Dan gaat maandag of dinsdag de eerste was van de week weer draaien :smiley: Zit weer heerlijk op schema…

Ik met nog 1 was doen vandaag. Die ga ik er zo ingooien en dan morgan der was vouwen en dan de knoopjes afplakken

De ramen worden ongeveer 4 keer per jaar gedaan. met de verjaardagen en dan nog 2 keer ertussen door. Mervin doet dat ivm met mijn hoogtevrees en ik bemoei me daar niet mee. Enne ik moet zeggen nu er niet meer binnen gerookt wordt scheelt dat ook enorm hoor.

Groetjes,

Michèle

de ramen buiten laat ik doen 1 keer per 6 weken kost me 10 euro
binnen doe ik als het nodig is alleen de keukendeur die naar de tuin leid doe ik vaker omdat zoonlie daar altijd met zijn handjes op zit

wij hebben beneden een houtenvloer dus dus word elke dag gezogen en om de dag gedweild boven op de kinder kamers ligt zeil die dweil ik elke avond
stofzuigen boven doe ik 1 a 2 keer per week.

de douche grondig heb ik eergister nog gedaan.
ik weet niet meer wie dat ze over de tegels enzo maar die zijn met een paar minuten schoon als je een ijzer sponsje gebruikt ook het bad doe ik er mee werkt super.

de achterstallige was is weg gewerkt nu weer lekker bij houden met een was per dag.
wij gebruiken de handdoeken maar 1 keer want al zouden we hem aan de verwarming hangen bij de volgende douche beurt pakken we toch weer een schone dan maar gelijk de was in.

o a ik ben altijd sokken kwijt heb inmiddels een tas vol met eenzame sokken

Ha ha ha dat heb ik mervin zijn sokken. Die ben ik ook altijd kwijt, maar die heeft de vervelende nijging om die dingen overal en nergens uit te doen dus ik loop altijd zijn sokken te zoeken.

Groetjes,

Michèle

das hier ook zo ja zo vaders zo zoons die gooien de kleren gewoon de kamer rond of in de douche of ze rollen het op en leggen het weer in de kast hahahah echte mannen hahaha

Onze ramen buiten worden eens per maand gedaan voor 15 euro. Binnen doe ik niet vaak, omdat het gewoon niet zo vaak nodig is. Er wordt niet gerookt en ook weinig tot geen kaarsjes gebrand. Onlangs zijn onze kozijnen en deuren e.d. door m’n vader geschilderd en heeft m’n moeder de ramen binnen gewassen om de laatste verfrestjes eraf te krijgen. Dus we zijn er binnen voor weer een hele tijd van af!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker